-"luhan yaa dün cok guzeldi dimi?"
-"hee evra oyleydi cok tesekkur ederim"
-"aman bos ver sen benim knkim degilmisin "
O gun gercekten cok eglenmistik. Yani ilk defa lulu'nun yuzu gulmustu ve cok mutlu olmustum nedense .-"sey evra bugun bizim evde parti var gelmek istersen seni alabilirim istersende sehun,Chanyeol,kai de gelebilir he ne dersin olurmu?."
-"eemm bilmemki olur herhalde ama sehunnie soriyim ne der bilemem ama ben gelirim."
-"tamam o zaman bugun okuldan sonra evdeyken mesaj atarsin ."
-"tamam."Biz konusurken meğersem sehunnie bizi dinliyormus ve oyle bir iceri girisi vardi ki odumuz patlamisti bende "ahhh!!!! Sehunnieeeee" diye bagirmistim.
-"kulak misafiri oldum ve dogum gunu guzeldi kardesim"
-"siz ne ara kardes oldunuz yaa benden habersiz!?."
-"yanlis kisiye cattik sehunnie"-"hemde nasil"
-"yaaa ne oluyaa burdaa
-"biz dun kanki olduk"
-"bumuydu simdi cakttik dediginiz sey harbi malsiniz ikinizde hakiki mal hemde ."
Ortalarinda kalmistim melegin aramasiyla kalkmistim ve melek geliyorum dediginde bir kivilcimla asagiya dogru iniyordum ve bian durakladim ve durdum meleginde telini yuzune kapatmistim kizin yazik olmustu. Aman neyse burasi daha onemli yine onu gordum ve selam bile vermeden asagiya indim ve pesimden gelip onumu kesti nereye gittigimi sordu cevap vermemistim ve duvara yapistirdi ve bana dogru egildi ve basimi geri ittigim de melek gelmis ikimize bakiyordu ve biandan da fotolarimizi cekiyordu gormuyorda degildim cocugun ne yapacagini da biliyordum ve bianda onu yuz ustu duvara dayadim ve sunu dedim:
-"senin kadar aptal birini gormistim ve bu arda fotolar suan bende suan ne bitti ne yasandi hepsi bende "
-"yaa ne noldu simdi lutfen kimseye gosterme."
Uzgun bir ifadeyle soylerken cok tatli oluyordu ama ne yazikki sevgilisine aticakyim bunlari, ne kadarda kotuyum muhahahaha._______________
Zamanim fotograflara kahkaha atarak gecmisti sonra iki manyak yanima oturarak bana bakiyorlardi ve neye guldugumu merak edip duruyorladi tabii bnde gosterince de onlarda gulmeye baslamislardi.
-"evra bunlari ne yapicaksin simdi
-"sehunnie omerin sevgilisi var ve ben bunlari ona aticam ve ortalik karisacak ve sana yaptiklarini odeyecek, ben cokkkk kotuyum dimi lannn muhahahahah."
-"tamam da evra sehun ve sana ne yaptiki o?."
-"hee bilmiyorum ki. Aman nolcak."
-"evra sen bence onlari omere at akli yerine gelir ama hepsini at olurmu."
-"aynen lulu dogru soyluyor."
Luhan sehunnie nin lafini kesti ve dediki?:
-"hey bu son ders cikista siz eve ben de evime bu aksam parti var. Ha evra melege de cagir tamammi knki daha egelenceli olur ."
-"tamam olur. Melekkkkkk!!!! Knki bugun parti var he unutmaaaa!!!!."
-"tamam knkii harunu da cagiririm daha iyi kopariz ."
-"tamam olur"
__________________
PARTİ-" hadi çabuk olun herkes hazırlansın. Luhan bizi bekliyor asagida"
Kai mirildandi 'kesin ustu acik arabyla' dedi
-"kai duymadim sanma. Herkes hazirmi siraya girin bakim bakicam size soyle. Woooww supersiniz knkilerim. Hadi siz asagiya inin ben melegeyi arayayim. Ee hadi da inin geliyorum."
Melegi aramadim mesaj attim dogrudan medaj atti bnde cevaplayip asaga inerken sinem acmisti kapiyi nerye gidiyorsun diyince bende 'seni almaya geldim hazirlan gidyoruz' bana saskin gozlerle bakinca dogruca eve girdim ve ustunu giydirip asaga indim ve sehunnie 'arabada yer acin geliyorum bir kisi daha geliyoo' dedim sehun ve herkes sasirmisti ve biz kapiyi actigimizda da cok komik olmuslardi.
Arabaya oturduk ve teyipi son sese kadar actik ve bagirmaya basladik ve melegin kapisin onune geldik melek ve harun ordaydi. Araba epeyi buyuktu ve oturdular ve yine actik ve son ses muzik artik gelmistik ev o kadar buyuktuki icinde kayip olabilirdik biz üç kiz harika gornuyorduk herkes bize bakiyordu sehun koluma girdi ve sinemin de Chanyeol girdi ve de Melegin koluna da harun vardi.
Ve eve girdigimizde o kadar gizeldi ki agizimiz acik kaliyordu.-"hosgeldiniz evime"
-"hosgeldiniz ben lulunun kuzeni baekhyun tanistigma memnun oldum ."
Chanyeol sevmise benziyordu ve soyle dedi:
-" heem bende memnun oldum bayim. Parti nerde acaba?"
Dediginde baekhyun gozleri acilmisti ve Chanyeol un kolundan tutup odaya gecmisti sinem'in kolunada kai girince de tam olmustu.
Sonra bizde iceri gectik ve girdigimizde luhan'nin ailesiyle tanistik ve oturduk ama bayaga konusmustuk.
Sehun luhanla, ben, melek ve sinemle, baek ve chanla oturuyordu. Sehun fazla sakardi ve ictigi meyve suyunu luhan'nin uzerine doktu bizde kahkaha patlatinca herkes bize bakti. Luhan ustunu degistirmeye gitmisti odaya bende lavoboya gitmek istemek icin izin aldim ve luhanin arkasindan yurumeye basladim o odaya ben ise banyoya girmistim 2dkka bile surmeden ciktim ve odanin kapisini aralik olarak gordum ve bide ne goreyim luhanin vucudunu agizimin suyu akiyordu nerdeyse. Tamam anlrim sehununkini de gordum ama luhanin ki bir baskaymis vucudu resmen porselen gibi parliyordu isigin altinda ve hemen telefonuma dadandim ve sinem ve melegi yanima cagirdim derken luhan kapiyi acti ve beni iceri soktu ben utanc gozlerle bakarken o bana gulumseyerek bakiyordu.-"burda ne isin var tarla faresi "
-"ee.... Bennn seyy kapi aralikti ve gelip ne yapiyorsun diyee..... Bakmak istedim de.."
-"hmmm... Analadim tamam. Bana birtane kiyafet sec onu giyeyim"
-"aa bak bu guzelmis al bunu giy"
Ve dedikten sonra odadan firladim ve karsimda iki ayak gordum sinem ve melek karsimda dikilmis bana guluyorlardi sonra üçümüz salona gectik ve oturduk ardindan da luhan geldi ona verdigim kiyafete bile bakmamistim bile ama onda cok yakismisti yakasi v yaka geliyordu ahhh onda fena durmustu bizimkilerin agizi acik kalmisti.
Luhan geldi ve oturdu sonra kalkti ve mutfaga gecti ve ramen getirdi ve yemege basladik, bittiginde de kalktik ama sehunnie Chanyeolu ariyordu sonra luhan baekhyun odasina gitmisti ve onlari bilgisayar oyunu oynarken bulmustu Chanyeol geldi paltosunu alip disari cikti bizde oyle arabaya bindik ve eve dogru yol aldik melegi ve harunu eve birakrtik ve yine yol aldik en sonda evin kapisinin onune geldik ve herkes teker teker inmeye basladi ben ise ensondaydim luhan'a tesekkur ettim.
-"luhan bugun cok guzeldi saol ama su odaya daayi kimseye soylemeyelim olur mu?"-"tamam olur hadi sana iyi geceler"
Dedi ve arabasina binip gitti sinem le beraber cikiyorduk eve.
-"saol knka ya iyi geldi valla yine yapalim bunu ben egelendim cunku"
-"belli senin uykun var ve benimde hadi sonra gorusuruz knki"
Benimde uykum vardi ve bende eve girip yattim..........
.......SON......