^_^ yeni Öğrenci ^_^

333 6 0
                                    

" aaaaaa... yeter yaaa bune böle". Sinirden okulda kendimi yedim neyse sonra hoca girdi ama yaninda bir ogrenci vardi dersimiz korece'ydi ve dersimize kim minseok hoca giriyordu haca yuzume bile bakmiyordu iyi ki de bakmıyordu. Gözum yeni gelen cocugun uzerindeydi cocuk kendini bize tanitarak adini soyledi adi Oh sehun diye tanitti, bizim siniftada lulu yani luhan sınıfın en sapigi'ydi sehun'u gorunce durdu kulaklini cikartti ve " hocam" diye seslendi hoca: "evet luhan ne vardi" dedi. Luhan:" hocam sehun arkadasimiz buraya oturabilir" dedi. hoca:" tamam peki. Sehun hadi luhan hyung'in yanina otur" sehun:" tamam hocam" diyerek lulu'nun yanina oturdu luhan sehunu bastan asagi suzdu, ben de luhana keskin bir bakis attim, derse basladik lulu dakkada bir sehuna bakip duruyordu sehun biraz tedirgin oldu ve zil calana kadar da kimildamadi zil calinca da sehun direk yanima geldi lulu kaşlarini kisarak bana bakti ben de dil çıkardım :p .

2.derste sehun yanima oturdu lulu buna fena kizmisti bende icimden Hahahaha die guldum derse girdik sehun:" hocam evra'nin yanina oturabilirmiyim" dedi. Hoca:" tmam oturabilirsin" dedi sehun buna cok sevinmisti bende ole ^/^

Dersimiz bitmisti kantine beraber iniyorduk inerkende okulu gezdiriyordum merdivenleri inerken o çocuğu gordum bana dogru bakti ve sonra sehun'a dogru bakti bende ona "merhaba" dedim cocukta "Merhaba" dedi sonra sehun'la beraber aşağı indik kantine geldik ben sehun'a "ne yemek istersin" dedim sehun:" bilmiyorum sen ne yiceksen bende onu yerim ama sağlıkli olsun" dedi bende:" tamam, ayhan abi!! Bize sicak corba versen iki tane" dedim ayhan abi:" tamam veriyorum" dedi bende bekledim sehun'a "sen istersen surda oturabilirsin çorbalar hazir olunca getiririm" dedim sehun:"tamam olur seni bekliyorum" gecti ve oturdu sonra lulu geldi ve sehun'un yanina oturdu lulu biraz sehun'u korkuttu ben de lulu'nun uzerine dogru yurudum ve fena halde kizdim sonra lulu yukari cikti ve ben de sehun'a "sana hicbirsey yapamaz" dedim.

Okuldaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin