♡Seni seviyorum♡

135 3 0
                                    

Bugün erkenciydim ve sınıfata hiç kimse yoktu. Ardından sehun geldi ama çok yorulmuşa benziyordu ve nefes nefese kalmıştı.
Sehun:" evra neden beni beklemeden gittin?"
Ben:" sehun bana bir şey sorma canım sıkkın lütfen! " diyerek sustum ve başımı sıraya koydum sehun sınıfta gezindi ve sonra yanıma oturdu.
Dersimize dil anlatım hocası Rizgar gülü (yani okulda diyoruz) giriyordu. Hoca içeri girer girmez derse başladı. Sehun hocanın yanına gitti ve derse katılamayacğını söyledi hoca bana bakarak kafa salladı ve sehun beni sınıftan dışarı çıkarttı ben bian affalladim. Beni aşağı doğru inerken ömeri gördüm ama gözüm yarı açık yarı kapalıydı sehun bian bile durmadan aşağıya doğru iniyorduk. Okulun kendine özel öğrencilerin dinlenme odası vardı ders aralarında gelip oturuyorlardi sehun da beni oraya götürmüştü beni odaya soktu ve beni oturtuttu ve yorganı üstüme örttü ve kendide başucuma oturdu ve başımı kucağına koydu ve başımı okşamaya başladı.

Ben:"sehun neden hep böyle...ıhgk.."
Sehun:"ney böyle oluyor derken"
Ben:"sehun ben..."
O sırada ömer kapıda beliriverdi ve bizi o halde gördü ve yanıma oturdu ve bende kalktım ve doğrulda ve neden geldin gibisine gözümü kirptim tabii bunu anlamadı.

Sehun:"ömer benimle dışarı gelsene biraz"
Ömer:"ne oldu şimdi... iyi tamam çıkalım"
dedi. Ve ikiside dışarı çıktı bende Telefonumu alıp meleği aradım.
Melek:"evet knka ne oldu?"
Ben:" knka ben çok kötüyüm.... hıhgh..!!"
Melek:" ağlıyorsun canım benim kanka ben geliyorum nerdesin?"
Ben:" okuldayim dinlenme odasında, şuan sehun ve Ömer kapının onundeler konuşuyorlar herhalde" dedim.
Melek:" tamam knka geliyorum"dedi

--------

Sehun ve Ömer hala kapının onundelerdi ve hala gelmemistiler kapidan onları dinliyordum;

Sehun:"senin burda ne işin var (sinirli bir şekilde)
Omer:"merdivenden inerken gördüm merak ettim geldim"
Sehun:" her bizi gördüğün de yanımızami kosacaksin
Omer:"gerekirse evet"
Sehun buna iyice delirmisti ve yumruğunu sıkıp ömere vuracaktiki kapıyı açtım ve Sehun'un elini tuttum ve onda başım döndü ve direk yere düştüm eğer melek gelmeseydi belki orada kalpten gidebilirdim ama ben oracıkta bayilmistim sehun beni aldi ve koltuga yatırdı ve beni uyandirmaya başladı melek ve Ömere "çıkın" diye bağırdı hepsi çıktı ve... (hani şimdi anlatiyorum sey anlamayin aslinda burda melek beni biliyor çünkü kandiriyorum bakalim sehun ne kadar çok seviyor diye).

Gulmemek icin kendimi zor tutuyordum melek dışarda gülme krizi tutmustu tabii ben hepsini duymuyor değildim sehunun ağladığını da görüyorudum ve bian durdum ve onu dinlemeye başladım;
Sehun:" evra lütfen uyan lütfen.... evra seni seviyorum" dedi ve bana doğru yaklaştı sehun'un nefesi dudaklarimdaydi ve aniden dudagimi öpücük kondurdu. (Dur sanki bilmiyorum beni opecek ve orda uyanicam uyuyan güzele benzedi).

Bir kaç dakka arasında uyandigimda sehun başını kucağıma koymuş uyuyordu ve elimi tutuyordu diğer elimi alıp sehun'un saçlarını okşuyordum o kadar yumuşak o kadar ipeksiydiki başını alıp öpesim geliyordu tam öpecekken sehun birden uyandı ve başını kaldirdi ve burnuma vurdu benden "ahhhgh!!" diye ses çıktı ve burnum kanamaya başladı.
Sehun:"evra sen uyandinmi.... evra burnun kanıyor ve benimde başım ağrıyor!" durdu ve kapıyı açtı ve ilk yardım çantasını acti ve yüzümü sildi ve burnumdan akan kanı silmeye başladı ben sehuna Üzgün bir şekilde bakıyordum.
Sehun:"ne oldu bana en son birsey diyecektin?"
Ben:"evet diyeceğim...."
Sehun bekliyordu ve bende birden sehun'u dudagindan öptüm ve birakmadim sehun'un büyük gözleri daha çok büyüdü ve oda devam etti ve durdu dedi ki;
Sehun:"evra sen uyurken birsey soyledim ve birdaha soylemek istiyorum seni seviyorum" dediği anda yutkundum ve ağlamaya başladım yüzümü kapatarak sehun elimi cekmeye başladı.
Sehun:"evra lütfen ağlama lütfen heleki benim yanımda" çünkü ne zaman birsey olsa hep canı yanıyordu (bana).

--------

Bütün gun hic yanimdan ayrılmadı eve gidecektik beni eve bırakmadı kendi evine götürdü (ayni apartmandayiz) arkadaşı chanyeol vardi iceri girdik ve sehun kendi yatağına yatırdı ve üstümü örttü ve alnmı öpüp iceri geçti.
Chanyeol:"sehun ne oldu evraya?"
Sehun:"ona sevdiğimi söyledim"
Chanyeol:"iyisin knka ama bu hali ne burnu kanamış gibi?"
Sehun:"evet kanadı uzun hikaye sonra anlatırım kardeşim"
Chanyeol:"tamam sehunnie"
Sehun yanıma geldi ve yanıma uzandı ve akşam olmuştu annemi aradım ve 'bugün arkadasimda kalacağımi' soyledim annem 'tamam' diyerek kapattım sonra arkami döndüğümde sehunu gordum yanima yatmisti ve cok yorulmuştu bende ona doğru döndüm ve yanağını okşayarak uykuya daldim.

Okuldaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin