Dans Kursu

115 4 0
                                    

"Yaşasın dans kursu açılmış!!!" Teneffüste geziyordum ki bu afişi gördüm ve yanimda da melek, nazli, seher vardi. Seher" bune knka senmi katilican.. daha hickimse katilmamis" dedi bende bu firsati yakalayıp mudurun yanina indim müdür hyung" Evet ne istiyorsun" dedi. Ben" yeni dans kursu acilmis katılmak istiyorum. . Bide kimler var onu da ogrenmek istiyorum. " dedim müdür hyung" tamam katilabilirsin su formu doldur haftaya cumartesi günü başlayacak. . Ama kimler katildi soyleyemem" dedi. Ben" o zaman hocam dersimize girecek bari onu söyleyin" dedim hyung" Hayır isim varrr gidin burdan!!!!!" Dedi bende bian yerimden zipladim biz de kantine dogru indik ve bir masaya oturduk ben dans işini konusurken sehun geldi ve şöle dedi " ne yapıyorsunuz" dedi bende " okulda dans kursu acilmista  formu dolduruyordum haftaya cumartesi günü baslicakmis" dedim. Sehun" hee evet haberim var ilk girende benim biliyorsun hyung benim amcam ben dedim oda acti." Ben birden mutlu oldum gözlerimden mutluluk akıyor'du sehun " sende benim takimimdansin ve siz üçünüz de benimlesiniz" dedi.

Formu doldurdum ve Hyung'a verdim Hyung" bitti mi ne cabuk aaaa.. sehun sende mi burdaydin kursun baskani sehun evra sende onun yardimcisisin" dedi bende direk sehun'a baktim. Sehun" bu dogru " dedi. Ben" tamam nasil olsa sen bana oğreticeksin" dedim sehun" hayir ben degil hocalar", "hangi hocalar bizimkiler degil herhade" sehun" bizdende var ama üç tane hoca gelecek baska yerden" ,"soylesene lütfen lütfen Hyung soylemiyor barii sen söyle lütfen" dedim ama oda soylemedi suprizmis.

Cumartesi günü gedi ve üstümü giyinip evden ciktim ve otobuse bindim okulun onunde indim okula vardim ve herkes ordaydi ne kadar da kisi katılmıştı en az 20 kisi vardı okula girdim herkes hazirlanmis cikiyorlardi. Sehun baskan olduğu icin hemen yanına gittim sehun beni görür görmez hemen sarildi "sehun dur tamam. Nereye gidiyoruz?"dedim. Sehun bilmiyorum amcam götürüyor" dedi. Bizde sehunla en one gectik zaten melek,nazli,seher'de arkamizdaydi. Kursa geldik ve hocalari gorduk hocalarla tanistik 1.Kai 2.Lay 3. Hyohyun(kız) tanistik ve basladik önce esneme hareketleri yapmaya basladik zaten okulda beden dersinde yapiyorduk sonra bize gösteri yaptilar ve birazda bize hareketler yaptirdilar ve 1.gunde boyle bitti.

Okuldaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin