Sabah kalktım ve üstümü giyinip evden çıktım. Okula geldim tam girerken birisine çarptım ve durup Özür diledim o ise; " pardon ozur dilerim" dedi ben:" saol birsey yok" dedim. Sınıfa doğru çıktım sinifa çıkarken kötü bir koku vardı herhalde kız tuvaleti lağım'a dönmüştü herkes burnunu kapatmış aşağıya iniyordu ben de peşlerinden iniyordum inerken sehun beni kolumdan yakaladı ve kendine doğru çekti ben sehunun üzerine savruldum sehun bana gülümseyerek baktı ve orada bize bakan ömer orda duruyordu sonra yukarı doğru çıktı ben ve sehun aşağı doğru indik.
ㅇ~♥~♡~♥~♡~♥~♡~♥~♡~♥~♡~ㅇ
Melek ve nazli da kantindeydiler bizi görünce gülmeye başladılar yanlarına koşarak gittim ve 'sussanızaaa!!' dedim. Sonra Nazlı:" knka ömeri gördük bizi görünce seni aradı ama bulamadı yukarı çıktı gördün mü? 0.0 " dedi ben:" evet gördüm tabii ki de oda beni gördü ama sehun'la beraber" melek:" hadi yaa bakk sen yaa çığlık atıcam şimdi..... ".dedi bende :" sus kızım" sehun:" hadi sınıfa çıkalım koku dindi zaten öğlen geldik hadiii hadiii yürüyün düşün önüme". Ben sehun'un koluna girmiş yuruyorduk Nazlı ve melek önümüzdeydiler bian önümüzden çekildiler arkamiza gectiler ben:" ne oldu neden arkaya gectiniz" dedim melek:" yok birsey sen önüne bak canım ama acil bak!!" Ne olduğunu anlamadım ve direk önüme baktim ve Ömeri gördüm bize tip tip bakıp duruyordu ben sehun'un kolundan ayrıldım ve ömerin yanına doğru yürüyordum ki sehun kolumdan tuttu ve yine kendine doğru çekti ben:" sehun bir dk'a bırakirmisin!" Sehun:" tamam ama direk geliyorsun" " tamam" dedim ve yanına gittim konuştum sonra geri döndüm yine sehun beklirdu ㅈ~ㅈ ahh diye iç cektim.
ㅇ~♡~♥~♡~♥~♡~♥~♡~♥~♡~♥~ㅇ
Sınıfa girdik ve sehun yanıma oturdu dersimiz müzikti çarptığım kişi meğersem hocaymış hoca girer girmez ayağa kalktık hoca selam verip elini sallayarak oturun dedi bizde oturduk ve derse başladık sesi güzel olan sehun ve lulu hoca ritim uydururken sehun mirildandi hoca döndü ve sehun'u ayağa kaldırdı ve sehun'a birsey soyledi sehun:" auuvauoo yeahh love love love auu narbolun naa"(bu arada yazdigim sey korece su exo love love sarkisindan hee >3<) diyerek sözlerini tamamladı hocanin hoşuna gitmisti ve teneffüste sehunu yanına gelmesini istedi ve hoca zil caldigdiginda cikti ve sehun direk hocanın yanina indi ve biz de cantalarimizi ve sehun'unkini de alip indik ve duruyorduk sehun cikti ve hirkasini ve çantasini alip disari dogru kostu ve biz de ole beni cekti ve birden çığlık atti ben birden yerimden zipladim sonra hepimiz dagildik sehun ve ben beraber eve giderken içimden birşey dedim. Sanırım bu hocayı sevmeye başladım Hoca'nın bir öğrencisi var adı Deemo'nun öğrencisi. >3<