Sabah kalktım babaanneme geçtim. Dersim öğleden sonraydi yemeyimi yiyip ciktim. Otobüsün gelmesini bekledim, 5dk sonra otobüs geldi hemen bindim.
Okula gelmistim tam girecekken o cocuk yine yanımdan hizlica bana çarpıp gecti tabii bende yere düştüm iyi ki de etek yoktu. Sonra beni görüp elimden tutarak kaldırdı ve " Özür dilerim" dedi. Bende " napiyordun olece kosarak kactin" dedim o ise " yok birsey bosver....dün seni sehun'la beraber gordum de..... meraktan sordum" dedi heee bende inandim butun erkekler boyle kıskanıyorlar.
Sonra cocugun adini sordum cocuk"Ömer" dedi bende " benimkide evra tanistigima memnun oldum" dedi oda memnun olmustu beraber okula girdik. Arkadasim melegi gordum onun yaninda da sehun vardi. Sehun bana dogru geldi ve kolumu sikarak kendine dogru cekti ben" sehun dur!!! Ne yapiyorsun kolumu acıtıyorsun birakirmisin" dedim sehun hala kolumu sıkıyordu ömer" biraksana kizin kolunu!!." Diye bagirdi sonra arkadan luhan geldi ve " ne oluyor" ve luhanda kolumu tutup beni kendine dogru cekti bende bian da bagirdim " YETERRRRRRRRR... ne istiyorsunuz benden" dedi. Sehun " ben seni istiyorum" dedi. Luhan" benimle geliyorsun evra" dedi. Ömer " Hayir... benle geliyorsun!!!!."dedi ben" Hayir hic kimseyle gelmiyorum" dedim. " hadi melek sınıfa çıkalım" dedim.
Simifa cikarken 3 'ü de arkamizdan geliyordu melek" kanka dun siz sehun'la beraber miydiniz" dedi bende" evet beraberdik" dedim melek" opustunuz mu?" Dedi. Bende "hayir sadece dudagimin kenarini optu o kadar" dedim melek " ooooooooo!!!! vay anasinin" dedi ben" hadi sinifa girelim" dedim. Girdik ders basladi ve dersimiz fizikti hoca anlatti anlatti ve zil caldi ama ders basinda bana bakan sehun ve luhan' dan bikmistim. Bu bana dert olmustu #3 kişi. :/