diğer sınıfa geçişi (ayrılık)

81 1 0
                                    

ㅇㅅㅇ1.BOLUMㅇㅅㅇ
Sabah kalktım ve üstümü giyindim ve oturdum ve o sırada telefonum caldi arayan sehun-ssi ydi bende baktim.

Sehun:"evra nerdesin?"

Ben:"evdeyim ne oldu."

Sehun:"he ozaman beraber çıkalım evden sonra da luhani ve chanyeol'u aliriz."

Beakhyun:"Heyy ben de geliyorum beni de bekleyin!!"

Ben:" tamam baek ^-^"

Sonra sehun kapattıktan sonra meleği aradim cevap vermedi sonra birkere daha aradim yine cevap vermedi
Bende güneş gözlüğümu ve wolf maskemi alip evden ciktim sehun'nun kapisinin önünde bekliyordum tam vuracakken baek kapiyi acti direk ustume atladi

Beakhyun:"evraaaaaa canım yengem"

Ben:"aa nerden senin yengenim ben, sen benden büyüksün"

Birden kahkaha patlattım arkamdan acilan kapi sesiyle irkildim ve arkami döndüm ve sinemi gordum hemen sineme sarildim

Ben:"knkiii laaa sınıfı geciyommm"

Sinem:"aynen knka yaa valla cok sevinçliyim", "baek sen geciyormusun?"

Beakhyun:" bi zahmet evet , he bide okul çıkışı parti var oraya götürücem sizi keabseongk!!!!!!!!!!!! xD"

Biz konuşurken sehun geldi ve bize seslendi

Sehun:"eee hadi gitmiyormuyuz?!!"

Ben:" aaahh... emm... evet hadi gidelim ve bu arda yakışıklı olmuşsun"

Beakhyun , sinem:" ehh hadi bide bize diyordunuz"

Beakhyun:"lulu'lara gidicez dimi"

Sehun:"evet gidicez de ne bu heyecan beak"

Ben:"chanyeol'u gorcek ya ondan bu halde ×D"

Beakhyun:"............... tamam evet"

Ben:" tamam bir şey demedim sebegim benim"

Konusa konusa lulu'lara gelmistik onlarda zaten kapida bekliyorlardi sonra luhan arabayi almaya gittiginde bende meleği arayim dedim sonun da cevap vermişti.

Ben:"melek neden acmiyorsun telini meraklandim?"

Melek:" knka ben gelmek istemiyorum"

Ben:" emin misin gelmicene. Tamam ozaman ben seninkini alirim knka"

Melek:" tamam knka saol hastayim o yuzden gelemicem"

Ben:"tamam knkacim"

Luhan arabayi getirdi ve herkesi bindirdi ve okulun yolunu tuttuk okula geldik ve sınıfa girdik ve hoca geldi herkesin sırayla ismini okuyordu ve sirada ben vardim hoca ismi okudu ve yanına cagirdi kağıdı alirken elime titreme başlamıştı sonunda almistim ve bir baktim ve sınıfı geçmiştim ve sehun, luhan, Beakhyun, chanyeol ve sinem de oyle.

Okuldaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin