Instagramdan ard arda gelen mesajlara bakıyordum ve evdeydim sehun whatsap tan mesaj atti ve baktim " sey.. bugun bir yerlere gidebilirmiyiz tabi isin yoksa" yazmisti bende " tabii nasil istersen" dedim Oda "tmm olur nereye gidelim" dedi "sen nereye gidersen bende oraya giderim" dedim makara yaptim.
Sehun geldi ve kapida bekliyordu bende ustumu giyinip asagiya indim ve sehun'la yola ciktik ve taksimde sehun'un en sevdigi yere gidiyorduk ama nereye bilmiyordum sonra kuytu köşede kore yemekleri yapan bir yere gittik oraya girdik yemek siparisi verdik yemek olana kadar uzunca konustuk yemegimiz geldi ve yemege basladik....... ve sonunda bitirdik sehun:" sey gezelimmi " dedi bende:" olur" dedim.
Sehun beni bir yere götürdü bole heryer çiçeklerle dolu bir yerdi ben:" neden geldik buraya" dedim sehun:" bilmem ne zaman buraya gelsem yanlizlik hissediyorum ama sen varsin ya cok mutluyum" ve belimden tutup yukari kaldırdı ve ben bian sasasirdim ve gülmeye basladim "dur!! Sehun dur!!" Sehun beni yere birakti ve yurumeye basladik sehun kolunu omuzuma atti ve birsey dedi ama anlamadim birdaha sordu bu sefer kesinlikle anlamistim..
Ve sunu dedi sehun:" sana birsey solicem ama..." dedi ve bana doğru egildi dudagimin kenarina öpücük kondurdu ve gun batimina karsi sehun:"seni seviyorum" dedi ve bian şaşırdım ve heyecandan kucuk bir gülüş... ve bende onun dudaginin kenarina öpücük kondurdum ve yürümeye basladik karsimiza kim minseok'un oglu xiuhan gordu ve kosarak gitti.
Xiuhan beni seviyordu cikma teklifi etti ama kabul etmemistim ondan beri gorusmuyorduk
Sehun beni evime birakti yani ayni apartmanda oturuyorduk zaten :p