Olaylar, olaylar...
•••
Satır arası yorumlarınızı esirgemeyin. ❤
•••
Kutunun içinde fotoğraflar vardı, habersiz çekilen fotoğraflar. Azra'nın, abimin, annemle babamın, benim hatta Barlas'ın bile. Babasının oynadığı oyunu oynuyordu aklı sıra. Fotoğrafların yanında bir not vardı, açıp sesli okumaya başladım.
Merhaba Kızıl Kraliçe, ben Bay Hiçkimse. Tabii senin deyiminle Kutay Tan. Dünkü gösterimi beğenmişsinizdir umarım. Eğlence hemen bitmedi merak etme. Bu daha fragmandı, asıl film şimdi başlıyor. Yakında karşı karşıya geleceğiz Kızıl kraliçe, o günü sabırsızlıkla bekliyorum. O zamana kadar bu fotoğraflar sizde uyarı olsun, yerinde olsam arkamı kollardım.
K.T
Beni tehdit etmesi umrumda olmaz ama ailemi, sevdiklerimi tehdit etmesi, hayatında yaptığı en büyük hataydı. Andım olsun karşıma çıktığı an kafasına yine bir havalandırma deliği açacağım.
-Abi, bu adam çok tehlikeli. Ya size bir şey yaparsa.
Ablasının güzel işte, bize değil de size diyor. Abim kolunu Azra'nın omuzuna atıp kendine çekti ve alnından öptü.
-Merak etme güzelim bize, size hiçbir şey yapamaz. Sen rahat ol.
Arkama yaslandım ve Azra'ya döndüm.
-Azra, bak güzelim. Bundan sonra yanında iki koruma olacak. Senin rahatsız olmayacağın mesafede duracaklar. Bugünden sonra biraz daha dikkat etmeni istiyorum, dikkatini çeken şüpheli, normal ne varsa bize söyle. Sana saçma gelse bile tamam mı güzelim?
Annemle babam beni kafaları ile uyardılar.
-Olur ablam ama siz de kendinize dikkat edin, size bir şey olsun istemiyorum.
Abimle aynı anda,
-Söz güzelim.
-Güzeliniz miyim gerçekten?
Beraber kahkaha attık. Daha ufak bir sohbetin ardından odama çıkmış Barlas'ı arıyordum. Bu konuyu ona da söylemem lazımdı. Onun da fotoğrafları vardı sonuçta.
Birde aramızdakini abim dışında bilen yoktu. Onlardan saklamak istemiyorum, özellikle Azra bu konuda onun gazabından korkuyorum çaktırmayın.
-Efendim güzelim?
Eridim beyfendi, yavaş.
-Napıyorsun Hadesim?
O erkeksi kıkırdama yok mu?
-Evdeyim güzelim oturuyordum.
-Müsaitsen geliyorum.
-Sana her zaman güzelim.
Güldüm, güldü; gülüşüne düştüm.
Vedalaşarak kapattım. Ve güzel bir kombin belirleyip giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL MAFYA ✔️
Teen FictionKaranlıktaysan, gölgen bile seni yalnız bırakır. Ω Kimileri sadece geceleri yaşar, kimileri sadece geceleri yaşadığını hisseder. Ben ise ne geceleri yaşıyordum ne de geceleri yaşadığımı hissediyordum. Ben çünkü gecenin ta kendisiydim. Gecenin zifi...