Deli tarafıma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm.
~~~~~
Arkadaşlar vote ve yorumlar çok az. Sizden istediğim vote atmanız ve yorum yapmanız size güveniyorum.
~~~~~~Hızla sesi duyduğum yere adımladım. Ara sokağa girince ayyaşın biri bir kızı sıkıştırıyordu. Yaktım çıranı oğlum senin.
Hızla yanlarına gittim adamı kolundan çekip yüzüne yumruğumu çaktım. Adam yere düşünce kızı kolundan tuttup arkama aldım. Adam yerden kalkmaya çalışırken kıza döndüm.
-İyi misin?
Titreyerek kafasını salladı. Hışırtıyla adama döndüm. Ayağa kalkmıştı elinde bıçak vardı. Bana yaklaşmaya başladı hızla üzrenine gidip bana doğrulttuğu bıçağı kıvrak bir hareketle elimden aldım. Ve onu duvara çarptım bıçağı boğazına tuttum.
-Bu ismi aklında tut. Kızıl Kraliçe. Kendi elinle ölüm fermanını imzaladın.
Telefonu elime alıp Serhatı aradım.
-Hemen ......... barın oraya gel.
Telefonu kapattım adamı ensesinden tutarak yürüttüm kızıda nazikçe kolundan tuttum.
-Merak etme bu sana hiçbirşey yapamaz.
Kafa salladı. Beraber barın oraya geldik. Serhat çoktan gelmişti adamı önüne attım.
-Al bunu en eğlenceli depoya götür. Kıza taciz etmeye kalktı, tamamiyle sizindir.
Sinsice sırıttı adamı tutup götürdüm. Kıza döndüm.
-İyisin değil mi? Adın neydi?
-E-evet teşekkü ederim iyiyim. Adım Azra şey benim telefonum kırıldı da sizden abimi arayabilir miyim?
-Tabi
Telefonumu cebimden çıkartıp ona verdi. Numarayı tuşladıktan sonra kaşlarını şaşkınlıkla kaldırdı ve bana döndü
-Abimi tanıyor musunuz?
Ekrana baktım Kınavç beyin ismi vardı ekranda.
-A evet Şirketlerimiz ortak.
-O zaman gerçekten şanslıyım.
Sonrasında arama butonuna tıklayıp aradı.
-A-abi benim.
-Yok yok iyiyim de dışardayım barın önüne gelir misin?
Telefonu bana geri uzattı beraber Kıvanç beyi beklemeye başladık.
~~~~~
Kıvanç'tan
Barda otururken telefonum çalınca arayana baktım. Doğa hanım arıyordu. Bu saatte niye arıyor acaba.
-Alo Doğa hanım efendim.
-A-abi benim.
-Azra ne oldu iyi misin güzelim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL MAFYA ✔️
Teen FictionKaranlıktaysan, gölgen bile seni yalnız bırakır. Ω Kimileri sadece geceleri yaşar, kimileri sadece geceleri yaşadığını hisseder. Ben ise ne geceleri yaşıyordum ne de geceleri yaşadığımı hissediyordum. Ben çünkü gecenin ta kendisiydim. Gecenin zifi...