[5]

55 16 5
                                    

"Çiçek.." Her hareketimle adımı fısıldayan Açelya'ya döndüm. "Biliyorum üzdüm seni, özür dilerim." Sesi çatlak çıkıyordu. O da benim gibi mutsuzdu. Pars ile beraberlerdi ve ben buna sevinemiyordum. "Özür dileme artık Açelya, sen doğru olanı yaptın." Her defasında aynı cümleyi kurmaktan sıkılmıştım, o da duymaktan sıkılmış olmalıydı ki derince ofladı. "Açelya'm senin mutlu olman lazım, baksana seni seven birini buldun. Sen tamamlandın artık kardeşim, kendine belki aile kuracaksın ben buna engel olamam anlıyor musun? Geçip giden geçmiş ikimizi de üzmesin artık." Sözlerim ile yavaşça gülümsedi. Kollarını belime sarınca ben de gülümsedim. "Üzülme bebeğim artık, beni üzme olur mu?" Minik bir bebek gibiydi şuan. Saçlarını sevdim ve ona sıkıca sarılmaya devam ettim.

"Biliyor musun Çiçek, sen olmasaydın ben bu günlere gelemezdim." Biliyordum. O olmasaydı ben de göremezdim şimdiyi. "Sen iyi ol ben bir ömür yanından ayrılmam."

Bilmediğim bir süre öylece oturduk, ben onun saçlarını sevdim. Sonra aklıma düşen kelimeler ile yavaşça konuştum. "Buradan gitmeyi düşünüyordum, Açelya." İrkilip geri çekildi. Gözlerimi kaçırıp başımı eğdim, ayrılmak isteneyecekti, ki zaten artık böylr bir düşüncem yoktu. Şimdilik. "Düşünüyor-dum. Artık düşünmüyorsun yani, değil mi?" Başımı salladım sadece. "Sadece çok yoruldum. Kafamı toparlamam için birkaç günlüğüne kenardaki para ile bir yerlere gitmeyi düşünüyorum. Hem o arada sen de Pars ve diğerleri ile vakit geçirirsin." Dediklerim mantıklıydı lakin kabul etmeyeceğini biliyordum. "Çiçeğim, gitmek zorunda değilsin ki. Hem ben sadece Pars ile sevgiliyim. Diğerleri beni ilgilendirmiyor." Biliyordum öyle olduğunu, ama ben ve Açelya nasıl yakın isek o dördü de öyleydi. O da bunu biliyordu. "İster istemez onların içine girdin artık. Hem çok uzağa gitmeyeceğim ki, bulurum küçük bir otel odası. İki gün de olsa gitmek istiyorum." Karasızdı fakat sonunda kafasını aşağı yukarı salladı. "Her aradığımda açacaksın ve gittiğin yeri bana konum olarak göndereceksin. Anlaştık mı?"

"Anlaştık!"

.

sevgiler:)

Yalnız Çiçek|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin