"Bakışları çok hüzünlü be güzelim, sence hak etmez mi bir şansı?" Yanımda bana fısıldayan Açelya ile gözlerim onu buldu, Yiğit'i. "Kalbimi çok kırdılar Açelya," kısık ve kırgın sesime sadece iç çekmekle yetinmişti. Yiğit bana dönünce hemen başımı önüme eğdim. Gözlerini bana bakarken izlemek istemiyordum. "Ağabeyi de onlarla bugün, baksana dördü de buraya odaklanmış." Omuz silktim. Farkındaydım elbette üstümdeki bakışların. "Biz neden buradayız ki hâlâ, kalk eve gidelim." Sabahtan beri ilk defa söylediğine katılırken oturduğum yerden kalkıp çantamı omzuma taktım. "Yarın mesai yapacak mısın?" kafamı aşağı yukarı salladım. "Yapacağım elbette, işimi boşlayamam." Kafasını salladı bana hak vererek. "Çiçek!" Yutkundum ve Açelya'ya döndüm. Gözlerindeki belirsizlik ile arkamda bir noktaya bakıyordu. Topuklarımın üstünde arkamı dönüp karşımda duran Yağız'a baktım. Yiğit'in ağabeyi olan Yağız. "Nasılsın?" Gözlerim kısılırken arkasında bizi izleyen üç kişiye baktım. "Onlara bakma, kendi isteğim ile geldim seni sormaya." Başımı salladım ağır ağır, kardeşi beni sevdiği için mi değerli olmuştum şimdi yoksa? "İyiyim, sağ ol." Yutkunduğunu işittim, yumuşamayacağımı biliyordu. "Gidelim mi, Açelya?" Cevabı koluma girip yürümeye başlamak olmuştu. "Anlam veremiyorum! Önceden aşağılayan, dalga geçen onlar değil miydi? Şimdi içlerinden biri bana bir şeyler hissediyor diye neden değiştiler?" Aklım almıyordu. Onlar yüzünden yaşadıklarım daha dün gibi aklımdayken neydi benden istedikleri. Onlara güven olmazdı. Yeni bir oyunun ortasında kalmak istemiyordum. "Takılma şunlara, biliyorsun nasıl tipler olduğunu işte." Sessizliğimle onayladım onu. Adımlarımız evin önünde durdu. Beraber kalıyorduk biz Açelya ile. İkimiz de yurtta büyümüştük. Sonra ise birikimlerimiz ile eve çıkıp üniversiteye başlamış mezun olmuştuk. "Evde yemek yok dışarıdan istetelim mi?" Sorduğum soru ile beni onaylamış ve elimdeki anahtarı alıp kapıyı açmıştı. "Hemen ara bari, çok açım."
.
336 beğeni
[acelyadoru]: thenks babe @cicekdemir
[yorumlar sınırlandırıldı][cicekdemir]: Öperiim :*
->[acelyadoru]: :*).
1789 beğeni
[berkkayaa]: ^^
[yorumlar kapatıldı].
224 beğeni
[cicekdemir]: sunshine <3
[yorumlar kapatıldı]
.
965 beğeni
[parsyıgmacı]: güzel günler, gelecek gibi
[yorumlar kapatıldı].
1568 beğeni
[yagızttansel]: sevgi anlaşmak değildir, nedensizde sevilir
[yorumlar kapatıldı].
652 beğeni
[yigittansel]: seni dert etmeler :)
[yorumlar kapatıldı].
sevgiler:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Çiçek|Texting
Historia CortaTamamlandı. yigittansel: Sevdiğim bir şarkıcı sevdiğim bir şarkısında şöyle diyor; yigittansel: Aslında gittiğin gün dönmeyeceğine emindim de, boş ver, kırık kalbim hala senin evindir. yigittansel: Çektiğim bu acı sevdaya dahil midir çiçeğim? 27042...