[3]

63 16 15
                                    

Geçmiş, 2020 Mart:

"Şişşt! Utanma kız, Yağız'ı beğenmediysen ben de alırım seni koynuma." Çiçek ezici bakışlarla onu izleyen dörtlüye dalmışken Berk'in konuşması ile gözleri dolmuştu. Açelya neredeydi sahi? Niye bu kadar süre yalnız bırakmıştı onu? "Bakma öyle Pars da olabilir yani," dedikleri ile kahkahalara boğulan dörtlü Açelya'nın gelip Çiçek'i kaldırması ile yavaş yavaş susmuş ve alayla sırıtmaya başlamıştı bu sefer. "Kurtarıcı meleğin erken geldi bu sefer, hadi yine iyisin!" Dudaklarını birbirine bastırırken Açelya ona sakin olması için birkaç kelime fısıldıyordu. "Hadi güzelim, gel." Onu çeke çeke uzaklaştıran Açelya'nın ardından dalıp giden bakışlar Pars'tan başkası değildi.

-.-.-

[yigittansel]: Çiçeğim?

[cicekdemir]: Ne var Yiğit? 

[yigittansel]: Özür dilerim.

[yigittansel]: İzin ver kırıklarını birleştireyim, yaralarını öpeyim. 

[cicekdemir]: Umurumda değilsin Yiğit. Engellememi istemiyorsan kes artık yazmayı.

[yigittansel]: Deme böyle lütfen, çok seviyorum seni ben.

[cicekdemir]: Aklınız başınıza yeni mi geldi, ha? Bana ettiğiniz hakaretler kulağımda çınlıyor Yiğit!

[cicekdemir]: Dalga mı geçiyorsunuz?! En sonunda da 'bak iki lafa tavladık orospuyu' mu diyeceksiniz yine?

[yigittansel]: Çiçek...

[cicekdemir]: Olsun tabi orospu demenize de aşağılamanıza da alışık benim bünyem değil mi, Yiğit?

[cicekdemir]: Abin yatağını ısıtmadım diye tüm okula rezil ederken sen de oradaydın?

[cicekdemir]: Berk ve Pars beni sözleri ile taciz ederken gülüyordun değil mi?

[cicekdemir]: O zaman güldün ya şimdi ağlamaktan çatlasan bile bakmayacağım yüzüne Yiğit.

[cicekdemir]: Umarım açıklayıcı olmuşumdur.

Görüldü. 

.

sevgiler:)

Yalnız Çiçek|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin