[9]

36 5 5
                                    

[yigittansel]: Neredesin Çiçek?

[cicekdemir]: Seni ne ilgilendirir Yiğit?

[yigittansel]: Ne zaman döneceksin?

[cicekdemir]: Sana ne!

[cicekdemir]: Rahat bırak beni artık Yiğit!

[yigittansel]: Sadece soruyorum Çiçek, bu kadar ters olmak zorunda değilsin.

[yigittansel]: Anla artık çok pişmanım, pişmanız hepimiz.

[cicekdemir]: Umurumdan değilsiniz.

[cicekdemir]: Dilimde tüy bitti söylemekten.

[cicekdemir]: İstemiyorum seni Yiğit.

yigittansel adlı kullanıcıyı engellediniz. 

...

"Sonunda Çiçek! Çok özledim seni."  Kollarımın arasında duran bedeni titriyordu resmen. "Geldim işte Açelya, altı üstü üç gün!" Neşeli söylenmeme güldü. Geri çekilip arkasında durmuş bizi izleyen Pars ve Berk'e döndü. Yiğit ve Yağız burada değildi ve bu işime geliyordu. "Hoş geldin Çiçek," Pars'ın tereddütlü sesi ile gülümsemeye çalıştım. "Siz de hoş geldiniz. Ben odamdayım Açelya." Yere indirdiğim valizi alıp onlara bakmadan odama kaçtım. Hiçbir zaman onların yanında rahat olamayacaktım. Bu benim suçum değildi. Valizi kenara indirip yatağıma oturdum. O sıra tıklatılan kapı ile gözlerim oraya döndü. Berk kapının arasından kafasını uzatmış bana bakıyordu. Gerildim. "Gelebilir miyim?" Başımı salladım. "Ne oldu?" Omuz silkip yanıma oturunca ondan uzaklaştım. "Nasıl geçti?" Sorduğu soru kaşlarımın çatılmasına neden olurken onun yüzünde küçük bir tebessüm vardı. "İyi geçti, ne istediğini söyler misin artık?" Sert sesim dudaklarının düzleşmesine neden oldu. "Sadece aramızda olan buzlar erisin istiyorum, rahatsız olduysan gidebilirim."  Öyle bir ses tonu kullanmıştı ki git diyemedim. "Hepimiz çok üzgünüz, inan buna. O zaman çok aklımız havadaydı."  Dediklerine sadece başımı salladım. "Şuan Yiğit bana karşı bir şeyler hissetmese yine aynı davranacaktınız Berk, sen de buna inan." Söylediklerim ile afalladı. Böyle olacağını o da biliyordu. "Bu yüzden hepinizden uzak duracağım. Her ne olursa olsun." Sustu, ben de sustum. Ne de olsa yıllardır hep susuyordum.

.

sevgiler :)

Yalnız Çiçek|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin