3

12.2K 1K 1.7K
                                    

04/05/2021
İyi okumalar🥱🥱


İki genç karanlık odayı aydınlatan televizyona odaklanmıştı. Jisung yayıldığı sevgilisinin göğsünden doğrulup masadan jelibon kasesini aldı. Gözlerini kırpmadan televizyonda oynayan filmi seyrediyordu. Baş karakter çok ilgisini çekmişti. Derince iç çektiğinde Minho ona gözünün ucuyla baktı.

Belinden kendine çekip yine göğsüne yaslanmasını sağladı. Jisung elindeki jelibonu sevgilisinin ağzına uzatıp televizyondaki karaktere karşın "Tanrım... ah çok havalı." diye mırıldandı. Minho sinir ve kıskançlıkla kasıldı. Sevgilisinin belindeki elini acıtacak derecede sıkılaştırıp diğer eliyle gözlerini kapadı. Dişlerinin arasından "İzleme." diye tısladı. Jisung gözlerinin elindeki eli çekip "Film izliyorum Lee." diye homurdandı.

Minho dilini yanağının içinde yuvarlayıp sevgilisinin hareketlerini izledi. Hayran hayran ekrana bakıyordu. Arada iç çekiyor ve sırıtıyordu. Göz kapaklarını kırpıştırdığında Minho dayanamayıp sevgilisini çenesinden tuttuğu gibi kendine çevirdi.

"Beni izle!"

Çatık kaşlarıyla söylediği cümle biraz fazla yüksek çıkmıştı. Jisung kendisine sinirle bakıp bağıran sevgilisine kırılmıştı. Aynı şekilde kaşlarını çatıp kendisini sıkıca saran kollardan kurtuldu. Koltuğun diğer ucuna oturup -L koltukta ne kadar uzağa oturabilirse- "Çocukluk yapma Minho." diye söylendi. Minho aynı korkutucu bakışları atıp "Adamın içine düştün Jisung." diye öncekiyle aynı ses tonunda bağırdı. Jisung hayal kırıklığından çok sinirle hahladı.

"Şu an bir film karakterini kıskandığının farkında mısın acaba? Hem adam yakışı-

"Duymak istemiyorum."

Jisung lafının bölünmesinin siniriyle kollarını önünde birleştirip televizyona geri odaklanmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. Düşünceleri beynini istila etti. Sevgilisi neden böyle yapıyordu ki? Bugün üniversite arkadaşlarıyla birlikte partiye gidecekti. Ama sevgilisi bırakmamıştı. Küçük bir tartışmadan sonra sevgilisini film izleme sözüyle ikna etmişti.

Jisung'un dudakları büzüldü. Minho başından beri gözlerini sevgilisinin üzerinden çekmemişti. Sakinleşip derince bir nefes içine çekti. Yanına doğru koltukta kayacaktı ki Jisung'un dudakları arasından bir hıçkırık kaçtı. Minho olduğu yerde donakaldı. Sertçe yutkunup "Jisung?" diye fısıldadı. Jisung kafasını iki yana sallayıp koşar adımlarla tuvalete yürüdü. Arkasından kapıyı kilitleyip hıçkırarak ağlamaya devam etti.

Minho üzerindeki şoku atlatıp tuvaletin karşısına geldi. Kapıya tıklatıp "Sungie, bebeğim. Özür dilerim. Gel devamını izleyelim. Durdurdum bak filmi. Ağlama daha güzelim." dedi titreyen sesiyle. Jisung hıçkırıklarının arasından "İstemiyorum!" diye haykırdı.

"Zaten içine ettin izlediğim filmin. Git, istemiyorum seni."

Minho'nun göğsüne bir ateş parçası düştü. Vücudunun her yanı yandı. Pişmanlıkla yere çömelip düşen yaşlarının arasından "Bebeğim lütfen çık oradan. Soğuk orası. Senin için endişeleniyorum. Özür dilerim balım. Çok özür dilerim." dedi. Jisung cevap vermeyip ağlamaya devam etti. Minho ise kapının dibinde oturup sevgilisinin ağlamasını dinlemeye...

Bir zaman sonra Jisung'un ağlaması durmuştu. Jisung başındaki ağrı ve burun tıkanıklığına homurdanıp oturduğu soğuk zeminden kalktı. Soğuk suyla elini yüzünü yıkayıp havluyla yüzünü kuruladı. Aynadaki gördüğü yansımasına yüzünü buruşturdu. Yanakları, gözleri, burnu şişip kızarmıştı. Yüzündeki diğer bölgeler ise sanki inadına rengini kaybetmişti. Zaten tombul yanakları yüzünün şişmesiyle daha da tombullaşmıştı. Aynadaki yansımasına dil çıkartıp kapının kilidini açtı.

Minho su sesini duyar duymaz ayaklanmıştı zaten. Sessizce döktüğü gözyaşlarını hızla silmiş kapının açılmasını bekliyordu. Kapı aralanıp içeriden güzeller güzeli sevgilisi çıktığında gözleri yine dolmuştu. Bu kadar ağlamasının sebebi kendiydi. Jisung karşısında kendine bakan bedene bir kere bile bakmayıp odalarına doğru ilerledi. Işığı açmadan kendi tarafına usulca kıvrıldı.

Minho iç çekip mutfağa doğru ilerledi. Elinde bir bardak suyla odaya geri dönüp ışığı açtı. Sevgilisinin tarafına ilerleyip yanına çömeldi. Gözleri kapalı sevgilisinin saçlarını okşayıp "Su içmek ister misin? Ağladıktan sonra hep susanırsın." diye mırıldandı. Jisung kızarık gözlerini aralayıp yatakta doğruldu. Hiçbir şey demeden kendine uzatılan suyu alıp yavaşça içti. Bardağı geri uzatıp başını yere doğru eğdi.

Minho bardağı komidine bırakıp sevgilisinin kucağındaki ellerini tuttu. Jisung birleşen ellerine karşın dudaklarını büzüp "Minho neden böyle davranıyorsun? Beni üzmekten başka bir şey yapmıyorsun." dedi titreyen sesiyle. Minho ellerinin arasındaki elleri nazikçe okşayıp bir elini sevgilisinin yanağına doğru çıkardı. Yumuşak yanağı okşayıp gözlerinin buluşmasını sağlarken "Özür dilerim sevgilim. Bilmiyorum kıskanıyorum işte. Sadece bana öyle bak sadece bana hayran ol başkaları senin güzelliğini görmesin istiyorum. Bunlar geçerli bir sebep değil hareketlerim için. O hareketleri bilinçli yapmıyorum. Sanki başka biri yapıyormuş gibi hissediyorum. Sakinleşince bunları ben mi yaptım şimdi diye pişmanlıktan kendimi yiyip bitiriyorum. Özür dilerim aşkım." dedi.

Jisung uzanıp sevgilisinin yüzünü avuçlarının arasına aldı. Düşen yaşlarını nazikçe silip "Bir daha film izlerken böyle bir şey yapmayacak ve bir dahaki partiye gitmeme izin verirsen affederim." dedi. Minho kendisine tatlı tatlı bakan sevgilisine gülümseyip yanağındaki elin içine öpücük kondurdu. Kendiyle birlikte sevgilisini ayağa kaldırıp "Tamam tamam. Söz veriyorum." dedikten sonra beline sıkıca sarıldı. Jisung da kollarını boynuna dolayıp sarılmasına aynı şekilde karşılık verdi.

Minho kokusunu derince içine çekip boynuna öpücükler koydurdu. Özürlerini ve söz verdiğini her boynuna fısıldadığında Jisung huylanıp kıkırdadı. Alınlarını birbirine yaslayıp burunlarının birbirine sürtünmesini sağladılar. Minho sevgilisinin kızarık gözlerine öpücük kondurdu. Yumuşak ve sıcak yanaklara öpücüklerini indirdi. En sonunda dudaklarına öpücük kondurdu. Dudaklarının üstüne nefesini verip "Söz veriyorum aşkım." diye fısıldadı

Lee Minho yalan söylese de sevgilisine verdiği en ufak sözü tutardı.

Jisung ileri atılıp dudaklarını birleştirdi. Nazik bir öpüşmeden sonra ikisi de gülerek birbirinden ayrıldı. Jisung sevgilisinin ensesindeki saçları okşayıp "Zaafımsın. Sana asla kızgın kalamıyorum." dedi. Minho içinden geçen suçluluk duygusunu göz ardı edip ileri doğru adım atarak sevgilisini yatağa düşürdü. Odanın ışığını kapatıp kendini sevgilisinin yanına bıraktı. Kollarını sıkıca sevgilisine sarıp saçlarına öpücükle kondurduktan sonra "Sen de benim zaafımsın Sung. Bir saniye bile ayrı kalamıyorum. Seni seviyorum." dedi. Jisung sevgilisinin kalbine öpücük kondurup mayışmış sesiyle cevap verdi.

"Ben de seni çok seviyorum Minho."
















11/05/2021
Şimdi şunu söylemek istiyorum ki eğer ilişkinizde karşı taraf 'kıskançlık' adı altında hareketlerinizi kısıtlıyorsa buna izin vermeyin
Ayrılın
Ne kadar aşık olduğunuz önemli değil ayrılın
Spoi vermemek için susuyorum ama ileriki bölümlerde siz de göreceksiniz ki jisung ne kadar aşık olsa da ağlasa da hareketlerini kısıtlayan biriyle bir ilişki içerisinde olamayacağı bilincinde olarak minhodan ayrı kalacak
Kimseyi kendinizden fazla sevmeyin
Kimse sizi her şeyden fazla sevmez
Ve aynı zamanda kimse sizi kendinizin siz tanıdığı kadar tanımaz
Ne de siz insanları avucunuzun içi gibi bilirsiniz
Lütfen bunlara özen gösterin
Kim olduğunuz önemli değil hepinize değer veriyorum ve hiçbirinizin ezilmesini özgürlük ve haklarının elinden alınmasını istemem

Eğer buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim ama sadece okumakla da kalmayın

Neyysee
Öpüldünüz
Mwah

11/05/2021

jealous Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin