4

10.5K 916 456
                                    

11/05/2021
İyi okumalar🦭🌬

Gün yeni doğuyor iken güneş kendini belli edemiyordu. Karanlık bulutların arkasında kalmış yeryüzüne ağlamalarını izliyordu. Jisung uykusunun en tatlı kısmında olsa da kulağına bu sesin ulaşmasına izin verdi. Havanın soğukluğu ile mızmızlanıp sevgilisinin tarafına doğru kaydı. Ama sevgilisinin tarafı inat etmek istercesine daha soğuktu.

Gözlerini zorlukla aralayıp odaya bakındı. Boştu. Yatağından kalkıp odadan çıktı. Gözlerini ovuştururken çatlayan sesiyle "Minho?" diye seslendi. Mutfaktan yumuşak bir sesle "Güzelim?" cevabını duyunca mutfağa ilerledi. Minho elindeki kupadan son bir yudumunu alıp tezgaha bıraktı. Gözlerini ovuşturan yeni kalkmış sevgilisi çok tatlıydı.

Jisung daha da üşüdüğünü düşünüp sevgilisinin kolları arasına girdi. Yüzünü boynuna gömüp sıcaklığı ile mayışmaya başladı. Minho kollarını ona sarılan bedene dolayıp boynuna öpücük kondurdu. Jisung ise mırıldanıp "Nereye? Yatak soğuklaştı." dedi. Minho gülerek sevgilisinden ayrıldı. Jisung mızmızlanıp tekrar sarılmak için küçük adımlarıyla dış kapıya doğru ilerleyen sevgilisinin peşine takıldı.

"İşe gidiyorum Sungie."

Jisung'un saniyesinde yüzü düştü. Başını yere eğip tişörtünün eteklerini avucunun içinde sıkıştırdı. Minho montunu giyip sırtına çantasını taktıktan sonra sevgilisinin güzel yüzünü avuçladı. Elinin altındaki yanakları şefkatle okşayıp dudaklarını birleştirdi. Jisung keskin kahve kokusuyla uykusunu çoktan yatakta bıraktığını farkındaydı.

Tişörtünü bırakıp sevgilisinin montunun kolunu kavradı. Minho dudaklarını ayırdığında yanağındaki ellerinin baş parmağı ile nazikçe ince dudakları okşadı. Ayrılmak için geri çekildiğinde Jisung parmak uçlarının üzerinde ileri atılıp kollarının sevgilisinin boynuna sıkıca sardı. Minho bir elinin beline diğer elini sırtına yerleştirip rahatlatıcı şekilde okşamaya başladı. Kafasını yana çevirip sevgilisinin yanağına öpücük kondurdu. Yanağını yanağına yaslayıp "Ama böyle yaparsan ben nasıl işe giderim ki? Geç kalacağım sevgilim." dedi.

Jisung iç çekip açılan uykusuyla geri çekildi. Sevgilisinin dağılmış saçlarını parmak uçlarında yükselip düzeltirken "Yağmur yağıyor, dikkatli git. İşe yetişeceksin diye hız yapma, yollar kaygan. Her ihtimale karşın arabanda şemsiye bulunsun. Dans ederken de kendine de olmak üzere herkese dikkat et. Kimse yaralanmasın. Yanlış yaparlarsa öğrenmekte zorluk çekerlerse sinirlenip kalplerini kırayım deme. Onlar daha çocuk." dedi.

Minho saçlarındaki elleri tutup göğsüne koydu. Kirpiklerinin ardından tatlı tatlı bakan sevgilisinin dudaklarına öpücük kondurup "Tamam hayatım. İş bitmeye yakın ne kadar gerildiğimi sen de biliyorsun ama dikkat ederim. Akşama istediğin bir şey var mı?" dedi. Jisung kafasını iki yana sallayıp "Sadece sen gelsen yeter." dedi.

Minho'nun gözü bileğindeki saate kaydı. İşe yetişmek istiyorsa şimdi çıkması gerekiyordu. Sevgilisine son kez sıkıca sarılıp kokusunu içine çekti. Boynuna birkaç öpücük kondurup ayrıldı. Kapıyı açıp ayakkabılarını giyerken Jisung "Bugün bizimkilerle buluşacağım." dedi. Minho kafasını sallayıp merdivenlerden birkaç adım atmıştı ki geri çıkıp kendisine merakla bakan sevgilisini kendine çektiği gibi dudaklarını öpmeye başladı. Pek uzun olmayan öpücükten sonra dudaklarını yalayıp elini yumruk yaparak havaya kaldırdı.

"İşte şimdi gücümü kazandım. İşe gidebilirim."

Jisung merdivenlerden koşar adım inen sevgilisine gülerek içeriye girdi. Sessiz ve artık gerçekten soğuk evlerine bakıp iç geçirdi. Kollarını etrafına dolayıp yatak odasına ilerledi. Kendi tarafına kıvrılıp eline telefonunu aldı. Gerçekten evde sevgilisi yokken kendini hep yarım hissediyordu. Sanki burayı evleri yapan şey beraber olmalarıydı. Telefondan en son izlediği dizinin bir bölümünü açıp komidin ve yatak arasındaki yere tutturdu. Yanındaki sevgilisinin yastığını alıp sıkıca sarıldı. Diziyi soluksuz izlerken sevgilisinin kokusu yastıktan burnuna ulaştı. Sanki her zamanki gibi kollarını beline dolamış yanağını yanağına yaslamış bir şekilde olduğunu hissederken tebessüm etti.

Han Jisung, Lee Minho'ya çok aşıktı.





11/05/2021

12/05
Öpüldünüz
MWAH

jealous Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin