10

9K 802 916
                                    

16/05/2021
İyi okumalar🍓 🦑



Jisung heyecanla yerinde kıpırdandı. Jeongin onu beklemediği bir anda arayıp hazırlanmasını söylemişti. Ve şu an Hyunjin'den çarptıkları araba ile iş başvurusu yapacakları şirkete gidiyorlardı. Jisung sevinçle ellerini çırparak "Umarım bu güzel geçer. Biliyor musun Minho'ya demedim bile. Eğer işe girdiğimi öğrenirse çok mutlu olur." dedi. Jeongin büyüğünün mutluluğuyla sevinip "Sevineceğine eminim. Siz dünki olayı hallettiniz mi?" dedi.

Jisung iç geçirip "Kendimi uzak tutmaya çalışıyorum biraz akıllansın diye. Çok kırdı beni. Ama işte sadece çalışmakla kalıyorum. Her sabah evden ayrılmasını izlemek daha da zorlaşıyor benim için. Galiba duygusal olarak iyi değilim. Minho'nun üzerine yüklenmekle kendime ve ilişkimize de zarar vermekten başka bir şey yapmıyorum." dedi. Jeongin rahatlatıcı bir ses tonuyla "İlk karşılaştığınız andan beri birbirinizden etkileniyordunuz. İlk ev arkadaşı ayağına aynı eve çıktınız daha da yakınlaşabilmek için. Çok geçmeden de sevgili oldunuz. Aranızdaki bağ hep özel ve güçlüydü. Düzeleceğinize inanıyorum. Hem artık senin de bir işin olabilir. Yalnız hissetmezsin evde." dedi.

Jisung sevinçle kafasını sallayıp onayladı. Ama bir anda kanı çekildi. Telaşla küçüğüne dönüp "Ya batırırsam? Ya torpille alıyorlarsa? Bu görüşmem de başarısızlıkla sonuçlanırsa artık kafelere başvuracağım. Yeter ki para kazanabileyim." dedi. Jeongin navigasyona göz ucuyla bakıp "Patronun kendisi iş görüşmesine giriyor. Tüm değerlendirmelerini açık açık yüzüne söyleyip iş görüşmelerindeki eksiklikleri söylüyor. Yani başarılı olamazsan da en azından eksikliklerini öğrenip kendini geliştirirsin." dedi.

Jisung yine de umutsuzlukla başını sallayıp telefonunu çıkardı. Şu an onu tek rahatlatabilecek kişi sevgilisiydi. Sesini duymasına ihtiyacı vardı. Telefon direk telesekretere düşmüştü. Jisung'un suratı asıldı. Derste olduğu için telefonunu kapamış olmalıydı. Jeongin'e dönüp "Ne kadar var?" diye sordu. Jeongin parmaklarıyla direksiyonda ritim tutup "Bu trafik yüzünden yaklaşık bir saat." dedi. Jisung kafasını sallayıp kulaklıkları kulağına taktı. Telefon galerisine girip sevgilisi ile olan fotoğraflarına baktı.

 Telefon galerisine girip sevgilisi ile olan fotoğraflarına baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
jealous Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin