Sunt in avion ,el tocmai ce decolase . Lîngă mine sta un copil atît de adorabil .
Mă gândeam săl întreb pe micuț cum îl cheamă dar nu știam pe ce limba săl întreb căci după înfățișare semăna cu un copil asiatic.
Mă uit prin jur și îmi dau seama că lîngă copil stătea un bărbat nu știu cum să-i spun arata tinar dar m-am decis să-l întreb numele copilului .
( Aici se va vorbi in engleză voi specifica cind se vorbește în alte limbi ...)
Me: Buna zioa, cum se numește micuțul dumneavoastră ?X: Hey ,nu copilul meu e frățiorul meu mai mic . Îl cheamă Min Joon .
Eu zimbesc la auzul vorbelor pentrucă e un copil adorabil .
Me : E un nume foarte drăguț .
Buna micuțule Min JoonMJ: Buna ,cum te numești ?
Me: Buna eu sunt Mady ,incintata .
MJ: Vrei sa te joci cu mine ,zborul este plictisitor ?
Me: Sigur că mă joc cu tine ...
_____________________
Au mai trecut orele micuțul Min Joon a adormit acum discut cu fratele său Kim Joon Gu .KJ: Și tot nu mi-ai spus care e motivul plecării în Coreea de Sud ?
Me: A am uitat ,pai merg că să-mi continui studiile în domeniul desigului interior/exterior.
KJ: Am înțeles și unde vei sta cînd ajungi ?
Me: Cred că am sa stau la căminul campusului .
KJ: Daca o sa ai nevoie de ajutor in obișnuirea cu Seulul poți sa mă contactezi și te ajut .
Me: Sigur dar e mica problema.
KJ: Care?
Me: nu îți am numărul .
KJ: Nu e nicio problema putem discuta pe wechat .
Me: Bine dar o sa mi-l instalez cind aterizam căci o sa am nevoie de net .
Kim Joon Gu e chiar de treabă poate o sa rămânem prieteni și așa mai bine unu decit niciunu . Plus că o să mai am un amic pe Min Joon .
__________________
Au trecut și orele rămase .
Am aterizat insfirsit .Cobor din avion și merg să-mi iau bagajele .Cei doi frați erau în spatele meu asteptind și ei bagajele .
Ieșim toți trei din aeroport și Kim Joon Gu zice:
KJ: Acum vei merge la căminul campusului?Me: Da .
KJ: Bine eu cu Min Joon vom lua un taxi spre casa Pa Pa !
Me : Ok , pa !
___________________
Am ajuns la camin și mi-au zis sa merg la camera 201 de la etajul 2 și mi-au mai zis că voi avea două colege de camera ceea ce mă incinta căci no să mă plictisesc singura .Mulțumesc cami citiți carte următorul capitol vine incurind:)
CITEȘTI
Destiny
RomanceBuna , eu sunt Mady am 18 ani . La ai mei 18 ani am avut posibilitatea de a merge în Coreea de Sud la facultate unde îl întâlnesc pe Kim Taehyung care se îndrăgostește de mine și eu de el urma o cearta care ne desparte pentru o perioadă de cîtiva...