6

27 1 0
                                    

Servitoarea mi-a prezentat casa care era imensa ,acum discut cu dmn Taehyung despre cum voi munci și despre programul meu și sincer m-am plictisit sa vorbesc atît cu el ...
____________________

Sunt de citeva ore la dmn Taehyung acasă și m-am decis într-un final să-l întreb dacă pot pleca acasă căci se făcuse aproape noaptea .

Me: Dmn. Taehyung pot pleca acum acasă căci se inopteaza și mine am cursuri .

Tae: Sigur .

_________________
Mă îndrept spre ieșirea curtei șefului meu și incep sa mă plimb printre casele de acolo speriind că o să dau de vreun taxi dar am dat de altcineva ...

KJ: Buna ,tu ești Mady din avion?

Me: Hey , Da eu sunt .

KJ: Da ce faci așa tîrziu pe aici ?

Me: Acum mi-am finisat programul de muncă și aș vrea să găsesc un taxi.

KJ: Dece nu îți comanzi unul ?

Me: Am rămas fără baterie .

KJ: Daca vrei te pot duce eu la campus ,ce zici ?

Me : Sigur .

Ne urcăm în mașină lui Kim Joon Gu și pornim către campus .

KJ: Și ce lucrezi in acest cartier ?

Me: Sunt asistenta unui om care locuiește în cartierul asta .

KJ: Cumva ești noua asistenta a fratelui meu ?

Me:Min Joon are asistenta ?

KJ: Nu Min Joon .

Me: Mai ai vreun frate ?

KJ: Da mai am un frate mai mare Taehyung.

Me: Ok deci înțeleg că șeful meu e fratele tău ?

KJ: Da dar sa ai grija cînd ești la el acasă că nu știi cine poate intra peste el în casa cu o armă căci are multi dușmani .

Me:Cred că ar trebui mai bine sămi dau demisia dacă o să fiu pusa in pericol .

KJ: Rar sau întâmplat așa atacuri asaca nu-ți fă griji poți lucra în continuare dar daca vezi ceva suspect trebuie să-i zici lui Taehyung.

Me: Ok .
__________________
Peste 20 min ajung la căminul campusului  cobor din mașină lui Kim Joon Gu și plec in camera mea .
Când ajung Yoon Jo mă ia la întrebări ...

Yoon: Cum cu noul tau job? Ți-ai intilnit șeful ? Cum e ?

Me: Mai ușor cu întrebările că mă doare capu ....

Yoon : Scuze doar sunt curioasa .

Me : Ce sa vezi că noul meu șef e băiatul de care m-am ciocnit în parc .

Yoon: Atunci înseamnă că ai un sef drăguț dar și periculos.

Me: Daca tot zici de pericol ,m-am intilnit cu fratele lui și mia zis sa am grija căci în orice moment ar putea intra peste el în casa vreun dușman cu arma .

Yoon : Cred că ar trebui să-ți găsești un loc de muncă mai sigur.

Me: Știu dar o sa vorbesc mine cu șeful meu și o sa vad ce zice da acum lăsăm pe el unde e Hye Rim ?

Yoon: Hye a primit un mesaj și a plecat în grabă dar nu știu unde .

Me: Stai că o sun .

Conversație :

Me:Alo Hye unde esti?

Hye: Alo Mady sunt la sora medicala

Me: Dece ce ai pățit ?
Hye: Eu nimic o colega sa rănit și mia trimis mesaj sa vin sa o ajut sa meargă pina la asistenta medicala.

Me: A ok și cînd vii că mă gândeam să merg sa iau ce va sa mîncam .

Hye: Peste 30 min o sa fiu la cămin .

Me : Bine te așteptăm .

Apel încheiat

Me : Hye Rim zice că vine peste 30 min că e la sora medicala cu o colega .

Yoon : Bine atunci o așteptăm .

Me : Ok.

___________________
Hye Rim a venit am mîncat toate trei și pe urmă ne-am pus la somn

Dimineața mă trezesc și îmi fac rutina și mă îmbrac in astea :

Dimineața mă trezesc și îmi fac rutina și mă îmbrac in astea :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si merga la cursuri .
In timpul cursului îmi sună telefonul și era Taehyung și închid repede  dar profesorul sa enervat că nu am fost atenta la ora și mă trimis la decan  ceea ce am și făcut acolo mi-au zis sa aduc pe cineva din familia mea că sa discute că dacă tot am intrat la facultate trebuie sa fiu atenta la ore .... le-am explicat că n-am pe nimeni din familie in tara și că purșisimplu mi-a sunat telefonul și că nu stăteam pe el dar decanul a zis că oricum va trebui sa aduc pe cine cu care sa discute . Și m-am gândit că dacă domnul Tae mia cauzat probleme sa vina sa le rezolve ...
Asaca îl sun
Conversație :

Me: Alo dece mai sunat in timpul orei acum am probleme cu decanul.

Tae : In 10 min sunt acolo
Îmi închide

Bun și dacă vine ce sai zic că-i fratimiu daca nu mă suna nu mai aveam problema mhh...

Sper că va plăcut noul capitol .))

Destiny Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum