Mă urc intrun taxi și merg la adresa firmei . Ajung și intru întrebind unde e sala de intervievare . După ce aflu undei merg intracolo ... Ajung in sala văd că mai sunt doar două doamne .Mă așez pe un scaun și îmi aștept rîndul ... Au trecut 30 de minute și insfirsit mia venit rîndul .Intru in acel birou și iau loc
X : Buna eu sunt cel ce te va intervieva astăzi .
Me : Buna zioa sunt Mady și aș vrea să aplic la acest post dar daca se poate sa fie part-time căci merg la facultate și să am timp de ambele .
X: Sigur , scrieți aici ce ați putea face că asistenta și eu voi merge la șeful meu și el va decide .
Me : Sigur
După ce scriu pe foaia aia acel bărbat îmi ia foaia și mai ia niste foi și pleacă din birou dar mi-a zis sa stau acolo sa aștept puțin că să-mi zică daca voi fi sau nu angajata .
Tae
Sunt la compania mea și îmi aștept angajatul sa îmi aducă foile pe care niste doamne și-au scris calitățile că asistente, va trebui sa aleg una ...
X: Domnule Taehyung poftiți fisele .
Tae: Da mersi
Mă uit peste primele două și citesc ce e scris și nu prea îmi convine decid să mă uit și pe a treia . In schimb calitățile de la a treia îmi conveneau doar că trebuia să lucreze part-time căci merge la facultate ceea ce nu mă deranja . Dar am uitat sa citesc numele fetei și virsta . Văd că fata are 18 ani și o cheamă Mady .Deodată în minte în minte in vine Domnișoară aceia de la facultatea in care investesc . Și mă decid că o angajez pe ea .
Îi spun angajatul meu sa o anunțe că de mine muncește că asistenta mea dar sa nu-i spună numele meu căci vreau sai văd reacția cînd o să vadă că sa izbit în parc de șeful ei .Mady
Sunt inca in acel birou asteptind intervievatorul cu răspunsul . Peste câteva clipe intra și mă felicita zicind că sunt angajata .
Me : Dar e ok că voi lucra part-time?
X: Da șeful e deacord .
Me: As putea să-l cunosc și eu pe acest șef ?
X: Mîine cînd finisezi cursurile vei veni la adresa pe care ți-o voi trimite imediat și vei merge acolo unde îl vei întâlni .
Me: Bine mulțumesc la revedere !
______________________
Ajung la cămin îmi fac un dus și merg in pat , mă tot gândeam ce fel de șef voi avea și dacă tot era la firma dece nu as fi putut să-l cunosc acolo ,mă pierdeam prin toate gindurile mele și pina la urma adorm .Dimineața mă trezesc agitata căci era să intirzii la ora și repede mă îmbrac și plec .
____________________
Ziua a trecut repede și acum eram într-un taxi mergind spre adresa aceia la care ar trebui sămi întâlnesc șeful .... Peste 10 minute ajung la o casa imensa care mai mult seamănă cu un palat.Ajung in fata casei unde sunt întimpinată de doua gorile gigantice(badiguarzi)
X:Unde mergi domnișoara ?
Me: Am primit o adresa asta că sa vin la șeful care mă angajat dar scuze cred că am încurcat adresa .
Am mers citeva clipe și nu știam cum să găsesc un taxi aici și telefonul meu rămăsese fără baterie . Dar aud pe cineva din spate care vorbește și mă întorc .
Tae: Domnișoara Mady nu ai încurcat adresa ai ajuns unde trebuia .
Me:Domnule investitor ?
Tae: Da eu .
Me : Dvs. sunteți noul meu șef ?
Tae: Da ,eu sunt acum haide înăuntru .
Me : Trebuie ?
Tae : De acum ești asistenta mea așa că trebuie să te obișnuiești cu casa .
Me :ok
___________________
Servitoarea mi-a prezentat casa care era imensa ,acum discut cu dmn Taehyung despre cum voi munci și despre programul meu și sincer m-am plictisit sa vorbesc atît cu el ...Gata și al 5 capitol sper că va plăcut ;)
CITEȘTI
Destiny
RomanceBuna , eu sunt Mady am 18 ani . La ai mei 18 ani am avut posibilitatea de a merge în Coreea de Sud la facultate unde îl întâlnesc pe Kim Taehyung care se îndrăgostește de mine și eu de el urma o cearta care ne desparte pentru o perioadă de cîtiva...