7

28 1 0
                                    

Bun și dacă vine ce sai zic că-i fratimiu daca nu mă suna nu mai aveam problema mhh...

Îl aștept de 15 min și insfirsit ajunge.

Tae: Decanul e in birou ?

Me: Da da cei zic că ești fratele meu ?

Tae: Nu o sa vezi haide înăuntru .

Mă ia de bluza și mă trage înăuntru .
Intrăm și îl văd pe decan cum se ridică și îl salută .

Decan : Domnule Taehyung ce faceți aici ?

Tae: Am venit să discut cu Dvs. in numele familiei lui Mady căci sunt un cunoscut de-al mamei ei .

Decan : Sigur luați loc.
Bine sa discutam despre.......
___________________
Au trecut 20 min de cînd descuta Tae  cu decanul și insfirsit după atîta morala plecam din birou .

Tae: Altădată cînd ești la cursuri să-ți ții telefonul pe silențios ...

Me: Adică dai vina pe mine că mai sunat in timpul cursului .

El îmi pune degetul arătător pe buze in semn sa tac că ceilalți sunt la ore . Și mă ia de mînă și mă scoate afara din facultate .

Tae

O scot afara pe Mady din facultate că sa nu facă zgomot .

Mady: Dece mai scos afară ,trebuie să mă întorc la ora .

Me: Peste 5 minute se termina orele și o sa mergi îți iei lucrurile și vii la munca ...

Mady : Ok

Mergind spree mașină Mady zice ...

Mady : dmn Taehyung cred că curînd o sămi dau demisia

Me: Dece?

Mady: Deoarece ieri m-am intilnit cu cineva care mia zis că nu as fi in siguranță că asistenta dvs căci aveți multi dușmani.

Me:Partea cu dușmanii e adevărată doar că mai mereu sunt păzit de badiguarzi și avind in vedere că va trebui că asistenta sa fii mereu cu mine asaca teoretic vei fi și tu păzită și nu vei păti nimic .

Mady: Teoretic da dar practic că nu voi fi mereu lîngă dvs pentruca jumătate de zi sunt in campus .

Fetița asta găsește orice motiv că sa nu mai fie asistenta mea dar  nu am uitat că a semnat un contract pe 4 luni .

Me : Defapt nu poți demisiona .

Mady: Dece ?

Me:Pentrucă ai semnat un contract .

Sper că va plăcut noul capitol.

Destiny Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum