8

30 1 0
                                    

Me : Defapt nu poți demisiona .

Mady: Dece ?

Me:Pentrucă ai semnat un contract .

Mady: Și nu pot întrerupe contractul ?

Me: Nu

Mady: Ok :(

Mady

Tocmai ce dmn Taehyung mia zis că nu pot întrerupe contractul .
Peste 15 min revin la mașină cu geanta mea și plecam spre firma sa .

După ce ajungem Taehyung îmi arată mini biroul la care voi sta eu cît timp voi fi la companie.

Merg la masa mea și mă pun pe treabă aveam de analizat niste contracte că după sa ile duc lui Taehyung sa le semneze .

Termin și cu ele și merg in biroul șefului meu ...

Tae

Rezolvam niste acte pentru ședința de mîine de la sediu. Dar sunt întrerupt de o bătaie în ușă că mai apoi sa intre Mady .

Mady: Dmn Taehyung poftim contractele le-am analizat și sunt inregula .

Me: Da mersi.

Mady:Bine eu voi pleca .

Me: Mhm.

Îmi sun omul de încredere că sa vorbim despre ședința ce va avea loc la sediul din pădure .

Conversație :

Me: Alo ,Jack unde ești ?

Jack: Pregătesc ședința de mîine ...

Me: Bine , ai făcut raportul exportului de iarba ?

Jack:Da .

Me: Bine mergi la fabrici și verificare sa fie totul inregula.

Jack: Bine șefu.

Apel încheiat.

Mady

M-am întors la biroul meu și îmi continui lucrul.

____________________

Era timpul să-l petrec pe domnul Taehyung acasă pentruca trebuia să-mi de-a niste acte că sa le verific. Ajungem și intrăm în casa , mia zis sa aștept pe fotoliul din living căci imediat revine cu actele .

Au trecut 20 min de cînd aștept și la cît de obosita sunt am adormit fara sămi dau seama .

Tae

Am ajuns acasă și am mers direct in biroul meu că să-i aduc niste acte lu Mady că sa le verifice  dar nu le găsesc ... caut de 20min actele și insfirsit le găsesc .

Cobor jos unde o vod pe Mady cum a adormit .

Doarme atît de frumos că n-am trezito ci am descălțato și am întinso pe  canapea și am invelito cu o pătură .

Am mers am făcut un dus și m-am pus în pat și mă tot gindesc de ce sunt atât de bun  cu ea defapt  dece naș fi e atât de drăguță chiar și cînd doarme ...

Oare m-am îndrăgostit de ea ? Nu nu cred pina acum n-am simțit nimic pentru nicio fata dar se pare ca simt ceva mai special pentru ea ...

Mady

Dimineața

Mă trezesc și îmi dau seama că nu sunt in patul meu ci în livingul dmn-ului Taehyung.

Mă încalț și mă îndreptam spre ieșire pina aud o voce :

Tae: Buna dimineața (și îmi zimbeste)

Me: Buna dimineața ,spun rușinată

Tae: Unde pleci ?

Me : La facultate...

Tae: E weekend .

Me: Atunci  plec la cămin.

Tae: Nu vrei sa mănânci mai întîi căci nici ieri  nai mîncat nimic .

Me: Voi mînca la cămin.

Tae: Ok ai grija la drum .

Me: La revedere .

Tae: Am uitat să-ți zic azi ai liber...

Me: Bine , mulțumesc.

Ies din curte și îmi comand un taxi ...
Ajung la cămin și îmi scot cărțile din geanta și le pun la locul lor , dar observ niste acte pe care nu le-am pus eu aici dar îmi dau seama că sunt actele ce trebuie sa le verific așa că mă pun pe treabă .

Peste 20 min.

Eu tocmai ce terminasem verificare primelor acte și mai aveam citeva dar merg înainte să fac un dus.
Înainte să intru aud ușă cum se deschise , merg sa vad cinei și le văd pe Yoon Jo și Hye Rim.

Me: Buna , fetelor.

Hye:  Hey Mady , Dece nai venit în noaptea asta la cămin?

Me:Am adormit pe fotoliul din livingul șefului meu ...

Yoon: La Taehyung acasă?

Me: Da .

Hye: Da ce faceai acolo?

Me: Trebuia să-mi de-a niste acte sa le verific dar am adormit în timp ce așteptăm să le aducă .

Hye : Ok

Me: Eu merg sa fac un dus .

Yoon: Bine .

Scuze daca sunt greșeli imediat vine și următorul capitol.




Destiny Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum