Îmi fac un machiaj simplu și merg la cursuri .
Eram la cursuri și profesorul spune că revine in 3 minute și să stăm în liniște .
Peste câteva minute intra profesorul cu un domn în sala de clasa .Prof:Dragi elevi el este domnul Taehyung noul investitor al institutului nostru .
Toți se ridică în picioare și îl salută .
Prof : Domnișoară Mady de ce nu te ridici în picioare că ceilalți ?
Me: Îmi pare rau n-am fost atenta că ați revenit în clasa.
Tae: Dmn. Profesor nu e nimic dacă nu sa salutat .
Și se uită la mine și își dă seama că sunt fata de ieri .
Tae:
Am intrat în sala de clasa să mă salut cu elevii dar profesorul a început să certe o eleva că nu a fost atenta și că nu sa ridicat sa salute dar îi spun că nu e mare lucru dar cînd îmi îndrept privirea spre eleva îmi dau seama că e fata de care m-am izbit ieri în parc , se uită cam ciudat la mine cred că se întreabă cum de exact tipul de care sa ciocnit devine brusc investitorul campusului la care studiază .Prof: Domnișoară sa fii mai atentă pe viitor .
Mady: Bine ,îmi cer scuze.
Am mers la biroul profesorului pentru ami înmîna niste acte pe care ar trebui sa le semnez .
____________________
Sunt la o terasa cu niste prieteni sărbătorind încă o realizare de a mea.Jimin: Bravo Tae incurind vei fi de zece ori mai bogat ca acum !
Jhope- Felicitări de realizare !
Me: Mersi băieți păcat că n-au putut sa vina toți .
Jimin : Au avut niste treabă dar nu-i bay sărbătorim toți împreună altădată ...
Me: Bine
Jhope: Da la ce-ți stă mintea că văd că ești așa îngîndurat .
Me : Ieri cînd mergeam prin parc m-am izbit de o fata și de ieri mă tot gândesc la ea .
Jimin: Teai îndrăgostit vreau sa zici ?
Me: Ce eu să mă îndrăgostesc nu ce ai .
Jhope: Pai atunci de ce tot te gindesti la ea ?
Me : Ma gindesc că cum de există așa fete neatente .
Ei incep sa rîda ...
Mady
Am terminat cursurile și mă îndrept spre cămin cînd îmi sună telefonul.
Conversație:
Me: AloMom: Buna Mada, ce faci ,cum cu facultatea Teai adaptat?
Me: Buna Mama, da am inceput sa mă obișnuiesc cu ora ,lumea și tot de aici, am și două colege de camera cu care mă înțeleg foarte bine .
Mom: Bine ai mîncat azi ?
Me: Da , tu ce faci ?
Mom: La munca .
Me : Bine mai vorbim că vreau sa merg la cămin să mă odihnesc puțin bine ?
Mom: Sigur pa pa .
Me : pa .
__________________
E seara și mă pregătesc de culcare dar Hye Rim zice:Hye:Fetelor eu de mîine mă înscriu la un club care e că un jeob și o sa fiu asistenta echipei de tenis ,vreți și voi sa vă înscrieți la cluburi ?
Yoon: Da eu vreau !
Me:Da cîte locuri mai sunt ?
Hye: Că asistenta mai e un loc daca vrea una din voi .
Me : Yoon daca vrei mergi tu eu o sami caut un job part-time pentru a mai cunoaște lume de pe aici .
Yoon: Mersi success in găsirea unui job
Me : Mersi :)
_________________
A trecut o săptămână de cînd învăț in campus și cum am fost foarte preocupata cu studiile am uitat complet de găsirea unui job asa ca mă decid să-mi caut pe net .
Dau de un anunț în care o firma caută o asistenta șefului lor .Mă decid sa sun pe acel număr și să vorbesc despre detalii.
Conversație :Me : Buna zioa sun în legătură cu anunțul in care scria că căutați o asistenta .
X: Da , buna zioa vă puteți apropia azi la firma pentru un scurt interviu
Me: Sigur dar as putea lucra part-time căci merg la facultate ?
X: O sa discutam cin veniți mai detaliat ...
Me : Bine la revedere.
Apel încheiat
_________________
Mă urc intrun taxi și merg la adresa firmei . Ajung și intru întrebind unde e sala de intervievare . După ce aflu undei merg intracolo ...
CITEȘTI
Destiny
RomanceBuna , eu sunt Mady am 18 ani . La ai mei 18 ani am avut posibilitatea de a merge în Coreea de Sud la facultate unde îl întâlnesc pe Kim Taehyung care se îndrăgostește de mine și eu de el urma o cearta care ne desparte pentru o perioadă de cîtiva...