Me: Eu merg sa fac un dus.
Fetele : Ok .
Peste 1 an
A mai trecut un an intretimp eu m-am mutat cu Taehyung , suntem împreună de un an ...
Dimineața :
Eu cu Tae dormeam dar cineva intra peste noi in camera vrind sa scoată pistolul dar tae scoate pistolul și îl împușcă .
Me: Gata asta a fost , nu mai pot e al treilea din săptămâna asta care intră vrind sa ne omoare nu mai pot daca nu rezolvi chestiile astea îmi pare rau dar nu o sa mai putem fi împreună .
Tae: Gata le rezolv dar o să-mi ia ceva timp .
Eu nu mai zic nimic și merg și îmi fac bagajul .
Tae a încercat să ma oprească dar nu a putut .
Acum sunt la căminul facultății .Pentru o perioada mă mut înapoi dar după o sa ma transfer la alta facultate .Că sa nu mă găsească acei criminali.
Ajung la cămin și merg in vechea mea camera .
Fetele cînd mă văd vin și mă iau în brațe și zic .
Yoon: Ce dor nea fost de tine .
Hye: Te muti aici înapoi ?
Me: Da .
Yoon: Dece esti tristă ?
Me: Mam despărțit de Tae
Hye: Dece ?
Me: Au fost niste probleme și trebuia să ne despărțim e mai bine așa .
Yoon & Hye : Ne pare rau .
Me: Nu aveți pentru ce .
După 4 luni
Tae
Au trecut 4 luni de cînd m-am despărțit de Mady .
În astea 4 luni n-am făcut nimic decit sa stau prin cluburi și să beau . Dar m-am gândit mai bine , daca o vreau pe Mady înapoi trebuie să-mi rezolv problemele și să mă las de afacerile necurate și să mă apuc de afaceri legale .Am început să-mi dezvolt afacerile legale iar pe cele ilegale le-am vindut .
Mady
Au trecut 4 luni de la despărțirea mea de Tae.
Acum sunt la alta facultate din alt oraș , in acest timp n-am mai vorbit cu Tae .Sunt întreruptă din ginduri cînd văd cami sună telefonul , era mama .
Conversație:
Me: Alo , buna mama .
Mom: Salut , ce faci cum o mai duci ?
Me: Tocmai ce am ajuns la cămin , o duc bine nu îți fă griji .
Mom: Bine , bine .
Me: Tu ce faci ?
Mom: Azi am o zi liberă și sunt la cumpărături .
Me : Bine spor la cumpărături atunci .
Mom: Mersi papa.
Me: Pa .
Apel încheiat.
Merg și maninc ceva și merg intrun parc să mă plimb puțin .
Sincer mie dor de vechiul oraș , dar mie frica să mă întorc daca cineva da buzna chiar și în camera de cămin și mă răpește sau mai rău mă împușcă dar poate cindva mă voi întoarce , cine știe .
Sper că va plăcut și acest capitol . Scuzați greșelile. ;))
CITEȘTI
Destiny
RomanceBuna , eu sunt Mady am 18 ani . La ai mei 18 ani am avut posibilitatea de a merge în Coreea de Sud la facultate unde îl întâlnesc pe Kim Taehyung care se îndrăgostește de mine și eu de el urma o cearta care ne desparte pentru o perioadă de cîtiva...