15

27 0 0
                                    

Achit și merg la mașina , cred că asta e cadoul perfect pentru Mady sper să-i placă .

Merg acasă fac un dus și mă culc.

Mady

Dimineața:

Mă trezesc și nu înțeleg unde sunt .

Mă ridic din pat și ies din cameră și îmi dau seama că sunt acasă la Tae.

Nu-mi pot aduce aminte ce sa întâmplat ieri oare am băut ceva ...

Merg jos și îl văd pe Tae cum sta în telefon.

Me: Buna dimineața.

Tae: Buna dimineața .Cum ai dormit ?

Me: Bine dar am băut ieri ceva că nu-mi aduc aminte ce am făcut după ce am privit acel film.

Tae: Nici nu aveai cum să-ți amintești pentrucă ai adormit și te-am dus în acea camera că sa dormi.

Me: Mersi.

Tae: Pentru nimic. Ție foame?

Me: Puțin.

Tae: Atunci merg sai zic bucătarului sa mai facă o porție .

Peste 15 min mergem și mincam .

       Peste o săptămână

Azi e ziua mea sunt in baie și îmi ajustez puțin machiajul .

Rochie & pantofi :

Am un machiaj simplu și părul lăsat pe spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am un machiaj simplu și părul lăsat pe spate .

Cînd cobor scările toata  lumea striga :

La multi ani !!!!

Eu cobor toate treptele și le mulțumesc tuturor că au venit .

Tae: La multi ani pitico .

Me: Mersi , și îi zimbesc .

Petrecerea a început și ne-am pus la masa am mîncat și urma să mergem  sa dansam .

Tae: Pitico imi acorzi un dans?

Me: Desigur , înaltule ! Și ne ridem puțin .

După ce  am dansat  cu Tae urma să țin un scurt discurs .

Mă urc pe scări și spun.

Me: Buna prieteni .

Toți: Salut.

Me: Va mulțumesc că ați venit să sărbătorim cu toții împreună ziua mea!!

După ce termin Tae îmi face semn sa vin pina la el și văd că scoate o cutiuta , o deschide și văd un lănțișor cu diamantul in forma de inima .

Tae: Acesta este cadoul meu pentru tine .

Me: Mersi e foarte frumos . Și îi zimbesc .

El îl scoate și mil pune la gît .

Me: E atît de frumos .

Îl văd pe Taehyung cum pleacă fără sămi zică nimic , îl văd cum urca pe scari cu microfonul in mînă , mă întrebați oare ce vrea să facă .

Tae: Ahamm , puteți să fiți puțin atenți .

Toate privirile se îndreaptă spre el , cred că are și el un discurs ceva .

Tae: Mady , cuvintele astea sunt pentru tine ...
De acum un an de cînd ne-am ciocnit în parc pentru mine a fost dragoste la prima vedere . N-am avut curaj pina acum să-ți spun ce simt dar mi-am dat seama că dacă nu o fac acum cînd .
As vrea să-ți adresez doar o întrebare : Vrei sa fi iubita mea ?

Cînd am auzit fraza asta inima mia tresărit de fericire căci eram îndrăgostită de el de jumătate de an dar nu am găsit momentul potrivit că să-i spun .

Tae

După ce termin ce am avut de spus Mady se uită la mine și zimbeste că mai apoi sa vina la mine și să mă ia în brațe .

Mady: Ști de cît timp așteptăm întrebarea asta ?

Me: De cind ?

Mady: De jumătate de an.

Me: Sa înțeleg că e un da ?

Mady: Da

Atunci toată lumea incepe sa aplaude ...

Sper că va plăcut noul capitol . Eu as mai fi pus niste imagini dar nu puteam idee nu am de ce . Scuze daca sunt greșeli.











Destiny Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum