18

37 0 0
                                    

Sincer mie dor de vechiul oraș , dar mie frica să mă întorc daca cineva da buzna chiar și în camera de cămin și mă răpește sau mai rău mă împușcă dar poate cindva mă voi întoarce , cine știe .












        Peste inca 4 ani

In astia 4 ani am terminat facultatea iar acum sunt un designer de succes .

Dimineața:

Azi trebuia să am o zi liberă dar îmi sună telefonul :

Conversație :

Me: Buna dimineața . Spun somnoroasa .

X : Buna dimineața, as dori un design daca aveți timp liber .

Me : Sigur !

Îmi iau carnețelul cu programări și zic .

Me: In ce oraș ?

X : Seoul

Discutam mai multe detalii că mai apoi să mă ridic din pat să-mi fac rutina și să mă îmbrac în astea :

Discutam mai multe detalii că mai apoi să mă ridic din pat să-mi fac rutina și să mă îmbrac în astea :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg îmi fac bagajul și 
mă urc în mașină și
pornesc spre Seoul .

Separe că si in zilele libere trebuie sa muncesc . Dar sunt obișnuită deja.

Peste câteva ore .

Ajung in Seoul și mă cazez la un hotel .

N-am mai fost aici de 4 ani dar insfirsit mă reîntorc .

Îmi era chiar dor de orașul ăsta .

Tae

In astia 4 ani mi-am dezvoltat companiile acum pot spune încrezător că sunt un om cu afaceri legale . Încă aștept că Destinul sa facă cumva că sa mă reîntilnesc cu Mady . Mie așa dor de ea .

Mă decid sa o sun pe domnișoara care urma sa vina să-mi facă un design noii mele companii . Am ales o domnișoară care e la începutul experienței pentrucă am auzit că e cea mai buna in Busan 

Conversație

Me :Buna ziua  , ați ajuns in Seoul ?

X: Buna ziua ,da am ajuns , doriți să ne întâlnim că sa discutam mai multe detalii?

Me: Sigur ne vedem , peste o ora la adresa *****

X : Bine , la revedere.

Apel încheiat.

Mady

Tocmai ce am terminat de vorbit cu clientul meu .

In jumătate de oră trebuie sa ne vedem că sa discutam mai multe detalii.

Mă pregătesc și merg la acea adresa .

Cînd ajung am rămas uimită pentrucă adresa indică casa lui Taehyung.

Poate altcineva o fi cumpărăto .Cobor din mașină si merg spre intrare și văd aceleași gorile că și prima dată cînd am venit aici .

X: Doamna unde mergeți ?

Me: Am primit această adresă la care trebuie sa vin că să discut cu clientul meu .

Y: Sunteți doamna designer ?

Me: Da .

Și ma lasă să intru .

Ajung și apăs soneria și îmi deschide aceeași menajera că cea de acum 4 ani ... îmi zice să mă așez pe fotoliusi sa aștept puțin .

Tae

Cobor treptele  căci a ajuns domnisoara care urma să-mi facă designul noii companii.

Cînd ajung jos o observ pe Mady cum sta pe fotoliu în telefon .

Me: Mady???

Inima mea sarea de fericire .

Mady: Taehyung, tu ești clientul meu ?

La cît de dor mi-a fost de ea nu o mai ascult și merg și o iau în brațe și o sărut .

Mady

Tae mă ia în brațe și mă sărută , eu îi răspund sărutului .

Îmi era dor de buzele lui.

Tae: Mia fost dor de tine ! Și mă stringe în brațe .

Me: Și mie mi-a fost foarte dor de tine dar ști că nu putem fi împreună .

Tae: Dece ?

Me: Mie frica , daca se vor întâmpla iarăși aceași lucruri că acum 4 ani .

Tae: Nu o sa se întâmple nimic , îți promit .

Me: Tu îmi promiți , dar criminalii nu promit .

Tae: Am rezolvat acele probleme acum sunt omul cu cele mai curate afaceri din tara .

Eu cînd aud îl sărut și îl iau în brațe .

Me : Bine dar mai presus că suntem împreună , acum ești clientul  meu .

Tae: Suntem din nou împreună ?

Me: Daca acele probleme sunt rezolvate , da .

Tae: Îți promit că nu o sa mai fii pusă in pericol niciodată , te iubesc .

Me: Și eu te iubesc !!!!

Tae: Și îți mai promit că o să fiu cel mai bun client al tău dar și cel mai bun viitor soț .

Me: Bine , bine vreau sa fiu soția ta nu trebuie să mă implori .

Și începem a ne ridem



















          Peste 2 ani

Am cel mai bun soț și cel mai drăgălaș bebe . Îmi iubesc familia .Și pot spune official sunt doamna Kim și cea mai fericita femeie și mămică de pe întreg globul .










                 Sfârșit




Sper că va plăcut povestea , scuze pentru greșeli ...  Va pup :)))

Destiny Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum