12

31 0 0
                                    

Peste câteva zile

Dimineața:

Mă trezesc îmi fac rutina și mă îmbrac în astea :

Incep să-mi fac bagajul căci azi la ora 3 pm aveam zbor înapoi în Coreea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Incep să-mi fac bagajul căci azi la ora 3 pm aveam zbor înapoi în Coreea .

Merg la bucătărie și incep sa prepar niste clătite pufoase pentru mine și dmn Taehyung .

Tae

Mă trezesc și mă îmbrac în :

Imi fac bagajul și plec in living unde o văd pe Mady cum aduce clătitele pufoase

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi fac bagajul și plec in living unde o văd pe Mady cum aduce clătitele pufoase . Sincer in ultimele zile ne-am apropiat puțin acum as spune că suntem că niste prieteni .

Me: Buna dimineața .

Mady:Buna dimineața .

Gust dintr-o clătită și zic

Me: Sa sti sunt delicioase .

Mady: Mulțumesc . Spune puțin rușinată .

După ce mincam mă uit împreună cu Mady la citeva filme și se făcuse ora 2 și ne pornim spre aeroport.

Ajungem la aeroport și Mady spune că pleacă pina la toaleta ...

Mady

Merg la toaleta și cînd ies simt cum cineva îmi pune o batistă la gura și leșin ...

Tae

O aștept pe Mady de 20 min și tot nu vine . Am trimis bagajele la hotel și merg la baia femeilor .

Cînd intru văd jos doar brățară ce o purta Mady la mînă și îmi dau seama că nu e de bine .

Îmi apelez oamenii din America sa o caute și și găsească cît de repede posibil .

Merg in afara aeroportului și văd o dubă neagra cum pleacă în grabă Și-mi dau seama că a răpito cineva .

__________________

A trecut o zi de cînd o caut pe Mady și tot nu o găsesc , oamenii mei au căutați peste tot și nici ei nu dau de ea .

Mady

Sunt de o zi ținută prizoniera de către niște dubioși care nu mi-au zis nimic de cînd mau adus .

Me: Mai tăceți mult ?

X: Nu tie frica că dacă iubițelul tau nu vine sa te salveze vei muri ?

Me: Cred că mai bine mor decit sa stau in liniște totală și plus că n-am un "iubitel''

X: Daca nu îți închizi gura aia trag ! Și îndreaptă un pistol către mine .

Y: Las-o frate mai bine să-i trimitem un mesaj prostului ăluia unde sa ne aducă banii că la ce prost e no mai găsește pe asta că dacă mai sta mult de aici vie nu scapă .

Me : Mai bine mor decit sa stau in jegul asta , spun în șoaptă .

X: Ceai zis ?

Me: Nimic .

Sincer eram puțin speriata de ei dar mă țineam tare oricum cumva tot evadez eu de aici ghinionul lor că nu mi-au lipit gura .

Tae

Sunt in mașină și primesc un mesaj :

"Taehyung ,scumpă ta prietena e la noi și daca vrei și mai vezi adu la adresa asta ********* suma de 10.000.000 de euro .Daca nu-i aduci in doua ore poți să-ți iei rămas bun de la iubițica ta."

Cum termin de citit mesajul merg sa scot bani din cont .

Acum mă îndrept către adresa cu geanta cu bani in spate .

Ajung și las geanta cu bani jos și strig .

Me:Am adus cei 10.000.000 euro .

X: Buna buna ...

Ia geanta și se uită daca sunt și zice .

X: Baiat cuminte ce ești .

Me: Mady unde e ???

Și vine și îmi arată pe telefon o filmare in care sunt legata .

Me: Vreau șo văd acum daca e bine .

X: Scuze dar nu se poate .

Într-o fracțiune de secundă îmi scot pistolul cu amortizor și îl împușc iar alt idiot iese de după tufari și zice :

Y : Sa nu crezi că scapi așa ușor ...

Mady

Vine unu și-mi dă să maninc și mi-am făcut un plan cum as putea evada

X: Maninca

Me: Cum am miinele legate mă hrănești tu ?

X : Te dezleg dar fii cuminte clar .

Me: Da baby.

Incepe seducția ...

X: Cum mi-ai zis ? Și se ride .

Me: Baby .

X : Vrei sa ne jucam ?

Me: aham

Jegosul naibii nici nu știi ce te aștepta ... Incepe și mă sărută pe gît iar eu între timp îi iau pistolul și-l pun la mine in buzunar .

Asta îmi dezleagă picioarele și mă pune pe o masa de acolo și mă gindesc daca și fac sau nu și nu arăta așa rău dar oricum o fac doar că sa scap asca ii raspund sărutului .

Asta ajunge deasupra mea sărutindumi gitul iar eu că fată deșteaptă ii dau cu toată puterea mea un picior între ale lui și asta cade jos de durere .

Incep sa fug pina îl văd pe unu care îndrepta armă spre Tae care idee n-am Dece ii aici iar asta zice :

Y: Ia-ți la revedere de la viață !

Eu fara sa mai stau pe gânduri îi trag un glonț fix in zona capului că sa fiu sigura că nici dracu nul mai salvează .

Dar îl văd pe Tae cum îndrepta armă în direcția mea și trage .

Dar nu am murit căci na tras în mine și în cel care era acum ceva timp peste mine .

Mă întorc și-l văd jos cu un glont drept în cap ...

Am căzut într-un șoc cînd mi-am dat seama că eu chiar am omorit un om dar Tae vine și mă ia în brațe .

Scuze pentru greșeli .

Destiny Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum