Am ajuns la camin și mi-au zis sa merg la camera 201 de la etajul 2 și mi-au mai zis că voi avea două colege de camera ceea ce mă incinta căci no să mă plictisesc singura .
Ajung in camera unde văd o fata :
Y:Hey eu sunt Hye Rim colega ta de camera
Me: Buna eu sunt Mady incintata .
Hye: Acuș va ajunge și Yoon Jo.
Me: Yoon Jo e cealalta colega ?
Hye: Da. Apropo vino și alegeți un pat din astea doua .
Me : Sigur îl iau pe asta .
Atunci ajunge și Yoon Jo :
Yoon: Buna Hye , buna tu trebuie sa fii a doua colega asai ?
Me : Da sunt Mady incintata.
Yoon: Bine văd că asta e patu liber și-l iau eu .
Hye: Fetelor ce ziceți sa lăsăm despachetatul și să ne cunoaștem mai bine ce ziceți ?
Me:Sigur .
Yoon:Ce ziceți sa mergem undeva sa mincam și tot odată ne cunoaștem că mie așa foame .
Me : Buna idee și mie mie foame n-am mîncat aproape nimic tot drumul spre Coreea .
Hye : Bine mergem .
Yoon : Mady dar tu de unde ești ?
Me: Sunt din Europa mai exact din R.Moldova
Yoon: Am mai auzit de țară asta .
Me : Serios ?
Yoon: Da
Hye: Lăsați vorbitul și hai sa mincam .
_________________
Toate trei eram la cafeneaua de lîngă campus și am mîncat cite ceva apoi am mers să ne plimbăm puțin intrun parc .Hye: Fetelor haide sa ne luam niste înghețată .
Me: Haide eu vreau cu ciocolata.
Yoon : Eu cu zmeura
Ajungem la buticul cu înghețată și toate ne luam cite o înghețată mare și începem să ne plimbăm .
In timp ce mergeam Yoon îmi pune pe virful nasului înghețată și eu incep sa o alerg pina mă împiedic și toată înghețata mea ajunge pe tricoul unui tip .
Me:Scuze ,scuze n-am fost atenta . Și încerc să-l curat cu niste șervețele umede.
X:Fii mai atentă altădată ,lasă că o să curat eu .
Îmi ridic capul și observ că sunt prea aproape de tipul ăsta pe care idee n-am cum îl cheamă dar îmi mai cer odată scuze și el pleacă .
Yoon: Mady tu știi peste cine ai dat acum ?
Me: Nu , idee n-am .
Hye : El e Kim Taehyung , se zice despre el că are afaceri necurate dar multe tipe umbla după el din faptul că are bani ,și e destul de des pe la știri căci acum a preluat cele mai mari firme din Coreea.
Me: Sper doar că n-am încurcato și sa vina oamenii lui după mine doar din faptul că am căzut cu înghețata peste el .
Yoon: Nu cred căti vor face ceva pina la urma e doar o înghețată .
Hye: Fetelor cred că va trebui să ne întoarcem curînd la camin căci se inopteaza .
Me: Hai sa mergem .
_____________________
E dimineața ne pregătim pentru a merge la cursuri Yoon a dat la medicina veterinara iar Hye la drept.
Mă îmbrac in asta :Îmi fac un machiaj simplu și merg la cursuri .
Hey sper că va plăcut noul capitol ... (◍•ᴗ•◍)
CITEȘTI
Destiny
RomanceBuna , eu sunt Mady am 18 ani . La ai mei 18 ani am avut posibilitatea de a merge în Coreea de Sud la facultate unde îl întâlnesc pe Kim Taehyung care se îndrăgostește de mine și eu de el urma o cearta care ne desparte pentru o perioadă de cîtiva...