TANITIM

5.6K 123 17
                                    

Şebnem Gürsoy: İzmir'in sayılı zenginlerinden Tekin Gürsoy'un kızı. Çok konuşan, güzellik abidesi, tatlış bir kız. Zorla, Ozan İnan ile evlendi. Ona kimse zorla bir şey yaptıramazdı ama bu sefer babasının karşısında daha fazla direnemedi ve evlendi. Ozan'ın ailesiyle birlikte yaşıyor.

Ozan İnan: İzmir'in sayılı zenginlerinden Harun İnan'ın oğlu. Sarışın, yakışıklı bir tip. Şebnem Gürsoy ile evli. Şebnem'in aksine severek evlendi, ona aşık ama arada çapkınlık yapıyor.

Selim İnan: Ozan İnan'ın abisi, Harun İnan'ın oğlu. Ozan'dan bir yaş büyük. Evli değil. Kendi halinde takılan, birazda çapkın bir tip. Kaslı ve yakışıklı. Her görenin keşke benim olsa diyeceği bir çekiciliği, sempatisi var.

Kainat Gencer: Durumu pekte iyi olmayan bir ailenin kızı. Kendi ayaklarının üstünde durabilen, saf, iyi niyetli birisi. Can ile sevgili. Şebnem Gürsoy'un en yakın arkadaşlarından birisi.

Almilla Seçer: Orta halli bir ailenin kızı. Yogaya, taşlara önem veren, pozitif düşünen, dedi dolu birisi. Özgür ile sevgili. Şebnem Gürsoy'un en yakın arkadaşlarından birisi.

Can Özcan: Yakışıklı, anne ve babası olmayan, babaannesi tarafından büyütülen, yardımsever, akıllı birisi. Selim İnan'ın en yakın arkadaşlarından birisi. Kainat ile sevgili

Özgür Sağlam: Çocuk ruhlu, iyi bir ailede yetişmiş, komik, sempatik, tatlış bir tip. Selim İnan'ın en yakın arkadaşlarından birisi. Almilla ile sevgili

Tekin Gürsoy: İzmir'in sayılı zenginlerinden. Şebnem'in babası. Gücüne güç katmak için kızını Ozan İnan ile evlendiren bir baba.

Harun İnan: İzmir'in sayılı zenginlerinden. Ozan ile Selim'in babası. Hem gücüne güç katmak için hemde oğlu aşık olduğu için Şebnem Gürsoyla oğlunu evlendiren bir baba.

Fulya Gürsoy: Tekin'in eşi ve Şebnem'in annesi. Dünürü ile çok iyi geçinen, kızı kadar olmasa da tatlı, sevimli bir kadın.

Esma İnan: Harun'un eşi, Ozan ile Selim'in annesi. Dünürü ile çok iyi geçinen, güzel, tatlı bir kadın.

Şimdilik kadromuz bu kadar. Eğer giren falan olursa sizi bilgilendiririm. İnşallah beğenirsiniz. İlk bölüm yarın gelir. İyi okumalar. Bol bol vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Sadece adından emin olamadım, sizce nasıl?
Hepinize de iyi geceler :))) ❤❤❤

AŞK'IN EN GÜZEL HALİ (ŞEBSEL) #Wattsy2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin