Minęły kilka dni gdy chłopaki się przygotowywały na otworzenie bramy, ja nie musiałam tego robić a Gon nie mógł ponieważ ma nadal rękę niesprawną, lepiej nie ryzykować. Czasami im pomagałam oraz tłumaczyłam, cieszyłam się że mogłam im pomóc.. robią postępy. Ale i tak kolejnego dnia nie moglibyśmy otworzyć tej cholernej bramy.
- W ten sposób nigdy wam się nie uda - spojrzałam się na kolesia robiąc kilka wdechów, robimy co możemy! - Kiedy się zorientujecie?
- Lepsze to niż stanie założonymi rękoma! - spojrzałam się kątem oka na Leorio a później wytarłam czoło z potu, miałam dość tego..
- Gon to nasz towarzysz - spojrzałam się tym razem na Kurapike z lekkim uśmiechem - A on pragnie spotkać się ze swoimi przyjacielem. To chyba jasne że chcemy mu pomóc - uśmiechnęłam się szerzej patrząc się na niego.
- Dobra, jeszcze raz! - rozściągnełam się jeszcze raz. Zrobiłam wdech.
- Pamiętajcie, nie róbcie tego na siłę... Tylko jak będziemy chcieli i uwierzymy że nas się uda.. Musimy pchać jednocześnie.. - patrzyłam się na nich i przytaknęli, uwolniłam swoją aurę zaczynając znowu pchać w tą bramę. Minęły 2 minut i po woli zaczęły się otwierać, uśmiechnęłam się szeroko i zaczęłam pchać mocniej ale Kurapika i Leorio przestali i od razu drzwi się zamknęły i się wyrwaliśmy na ziemi.
- Kurapika, Leorio, [TI]! - Gon podbiegł do nas my staliśmy z uśmiechem patrząc się na niego.
- Ruszyły się - patrzyłam się na Gona przytakując na słowa Leorio, stałam z podłogi wyczerpując się.
- Uda nam się! - patrzyłam się na nich z uśmiechem jak wstawali
Kolejny dzień i kolejna próba otworzenia tej bramy, tym razem uda nam się! Czuję to! Rozgrzewaliśmy się przed pchnięciem drzwi.
- Może tym razem spróbujecie bez tych kamizelek? - popatrzył się na Kurapike i Leorio, ja jej nie miałam na sobie więc nie musiałam tego robić.. a oni bez wahania zdejmowali tą kamizelkę. Położyliśmy dłonie na drzwiach.. zrobiłam jeden wdech.
- Zaczynamy Kurapika i [TI]! - uśmiechnęłam się krzycząc że się zgadzam. Zaczęliśmy pchać.. trochę się otworzyły ale nie chciały iść dalej... Dlaczego? Przecież wczoraj prawie się otworzyły.. No tak... Moja aura! Uwolniłam swoją aurę i pchnęłam bardziej, zaczęły się otwierać! Zobaczyłam się Gon zaczął pchać z nami.
- A twoja rękę? - Odezwał się Kurapika a Gon zaprzeczył nam się jest już zdrowa.. Gdy mieliśmy pchać nadal to drzwi się już całkowicie otworzyły! Ja z Gonem się przywróciliśmy a tamci trzymali jeszcze drzwi. Ale podeszli do nas, Leorio pomógł wstać Gonowi a mi Kurapika.
- Świetnie! - popatrzyłam się na Leorio z uśmiechem ciesząc się że nam się udało w to w końcu otworzyć!
- Udało nam się! - popatrzyłam się tym razem na Kurapike i przytaknęłam.. Tak.. udało nam się!
Starzec zaczął nam mówić gdzie mamy iść żebyśmy trafili na górę a nie przypadkiem na coś innego. Przytaknęłam na jego słowa dziękując jeszcze i zaczęliśmy iść tam gdzie nam kazał. Gadaliśmy sobie po drodze o naszym pierwszym spotkaniu, śmialiśmy się i tak dalej. Było mi ciepło na serduchu że w końcu mogę z kimś porozmawiać i się śmiać...
Po wędrówce spotkaliśmy dziewczynę która stała przed wejściem.. to chyba jest ochroniarz jakiś.. no to pięknie..
- Odejdźcie stąd. - powiedziała pewnym głosem patrząc się na nas, ona chyba śni! Nie po to kuźwa otwieraliśmy tą cholerną bramę żeby teraz sobie odejść! - Wtargnęliście na prywatny teren. Nie przepuszczę was bez pozwolenia.
- Dzwoniliśmy już do nich - patrzyłam się na nią nic się nie odzywając jak na razie, myślałam nad tym jak to zrobić żeby się przedostać... - I przeszliśmy przez bramę testu - Gon zaczął podchodzić do niej po woli.
- Kamerdynerzy nie dali was zgody na wejście - Ja mam to gdzieś! Ja chcę się spotkać z Killuą!
- A co musimy zrobić żeby dostać zgodę? - spytałam się jej grzecznie oczekując miłej odpowiedzi z jej strony.
- Cóż, nikt wcześniej nie otrzymał zgody - zrobiłam wdech żeby nie wybuchnąć patrząc się cały czas na nią.
- Więc zostało nam wejście bez pozwolenia? - patrzyłam się cały czas na nią mając ochotę krzyknąć.. ale to tylko pogorszyło by sytuację..
- Na to wygląda. W każdym razie ta linia będzie umowną granicą - Zrobiła sobie linie! Co za kretynka! - Jeśli ja przekroczycie, użyje siły - Boże! Co za uparta baba! Gon zaczął podchodzić do tej dziewczyny, gdy przekroczył linię to dostał z laski tak że wylądował dalej niż tak gdzie staliśmy. Tym razem przesadziła! Zaczęłam podchodzić sama do niej gdy Gon mnie zatrzymał.
- Nie wtrącajcie sie. Zostawcie to mnie - Jasne! Chyba sobie śnisz mały gówniarzu!
- Jasne! - patrzyłam się na Gona który krwawił, nie pozwolę żeby znowu ktoś go pobił! Nie ma mowy!
- Nie zamierzamy z tobą walczyć - Ja wręcz przeciwnie, jak znowu kogoś dotknie to pożegna się z tym światem! - Chcemy tylko zobaczyć się z Killuą.
- To nieistotne, jakie macie motywy. Ja tylko wykonuję rozkazy - patrzyłam się na nią cały czas robiąc wdech, ale nie musisz kuźwa bić! Gon zaczął znowu podchodzić gdy ona znowu miała go uderzyć to zaczynałam jej laskę w ostatniej chwili. - Nigdy was nie przepuszcza - Próbowała wyrwać laskę lecz ja nie zamierzałam puści, patrzyłam się na nią z mordem oczach gdy mi przyłożyła dość mocno w brzuch odsunęłam się gwałtownie upadając na ziemię.
- [TI]! - Usłyszałam Głos chłopaków, wstałam wypluwając krew widząc że Kurapika byk już przy mnie, uśmiechnęłam się lekko wstając widząc i nich zmartwienie, poleciałam głowę że nic mi nie jest. Silna z niej baba.. wytarłam krew z ust patrząc się na nią. Tym razem postanowiłam mu nie pomagać... Gon kilka razy dostawał od niej a ja już mu nie pomagałam...
- Przystań.. Przystań się zbliżać! Otrząśnij się! Nie widzisz, że to bezskuteczne??! Dlaczego go nie powstrzymacie?! Jesteście przyjaciółmi?! - Patrzyła się na nas a my na nią pewni siebie.
- Przyszedłem zobaczyć się z przyjacielem. Przyszedłem zobaczyć Killue! Dlaczego muszę przez to przechodzić?! - Całkę siły rozwalił kamień, no proszę, proszę mały Gon robi postępy.. - Przekroczyłem linie.. nie uderzysz mnie? - Nie mogła już go uderzać.. zmiekniała..
- Jesteś inna niż Mika... Może próbujesz ukryć swoje uczucia, ale masz serce! Kiedy Gon wspomniał o Killui, twoje oczy na chwilę złagodniały - Patrzyłam się na nią podchodząc do niej po woli gdy byłam już koło Gona..
- Proszę... Pomóżcie paniczowi Killui... - Gdy miałam się uśmiechnął to usłyszałam szczał... Ktoś ją zatrzczelił?! Co jest kurwa?! Szybko ją złapałam gdy miała upaść na ziemię.
- O czym ta służma bredziła? - popatrzyłam się tam gdzie strzała poleciała - Sugerowała, że Killui dzieje się jakaś krzywda? - Chłopacy podbiegli do nas, ja położyłam tą dziewczynę patrząc na jej twarz.. zacisnęłam lekko pięść.
- Kim wy jesteście?! - wstałam patrząc się na tamtych - Pytam się! No kim?! Bo na pewno nie jesteście ludźmi z sercami! - Patrzyłam się na tamtą cała zdenerwowana, Pika złapał mnie za ramię żeby mnie uspokoić.
- Killua już wie że jesteście tutaj.. - Patrzyła się na nas a później jej wzrok pokierowała na mnie, zacisnęłam zęby patrząc się na nią.
Bohaterowie w końcu dostali się do środka. Co się dalej wydarzy? Czy uda im się w końcu spotkać Killue, czy ta dziewczyna przeżyje? I czy ktoś zostanie jeszcze zraniony?
CZYTASZ
Turn The Plage ✓ <Kurapika x Reader>
Action⚠️UWAGA⚠️ ❗Ta książka zawiera wulgaryzmy i sceny które nie są przeznaczone dla dzieci!❗ Anime: Hunter x Hunter Ship: Kurapika x Reader Mam na dzieje że przyjmiecie to opowiadanie, będę starała się nad tą książką najbardziej. Jak wam się spodoba to d...