Lisa
VASÁRNAP
Reggel unottan keltem mert tudom, hogy holnap hétfő. Semmi kedvem suliba menni már azon gondolkodtam, hogy megkérdezem anyát nem-e maradhatnák itthon. Remélem bele megy.
-Jó reggelt anya.
-Szia édesem.-Fogadott nagy mosollyal az arcán.
-Mi lesz a reggeli ?
-Palacsinta.
-Hmmm jobb nem is lehetne.
-Mi van mostanság veled ? Nagyon régen beszélgettünk, és tudom, hogy miattam van mert alig vagyok itthon.
-Semmi gáz anya, elvagyok én egyedül, amúgy meg nincs semmi, de viszont lenne egy kérdésem.
-Hallgatlak.-Hagyta abba éppen amit csinált és csak rám figyelt. Imádom benne ezt, hogy ilyenkor tényleg csak rám figyel.
-Mivel Liam egész héten nincs suliba nem maradhatnék itthon én is ?
-Jó most az egyszer, de csak úgy ha azért csütörtökön és pénteken bemész. Egy hét az azért sok lenne.
-Nekem tökéletes -Ujjongtam.
-Sziasztok.
-Oh hali Summer...kérsz palacsintát ?
-Persze, ki nem hagynám. Nevetett.
-Képzeld nem kell mennem csütörtökig suliba.
-Hogy miiii?-Vágott dühös arcot.
-Anyát rá beszéltem...te nem tudod meg kérdezni? Anya úgy is tud szerezni igazolást.
-Majd meg kérdezem.
Elpusztítottuk az összes palacsintát és mentünk fel film maratont tartani közben Summernek is megengedették, hogy itthon maradjon csütörtökig. Ezért most azon gondolkodtunk, hogy mit csináljuk a héten.
-Sorozat, vagy film maraton.?
-Akkor inkább már sorozat, mert most is filmet néztünk.
-Igaz....akarod, hogy itt aludjak ma, hogy ne legyél egyedül ?-Tette fel az ajánlatot a barátnőm.
-Nem kell már van aki itt alszik - Forgattam meg a szemem.
-Ki az? - Nézett értetlenül.
-Dominik.
-Most nem mondod komolyan -Nevetett, de annyira, hogy majdnem le esett az ágyról.
-De halál komolyan mondom...rám sózta Liam, hogy vigyázzon rám.
-Hát oké, akkor kitartást, de én most húztam haza...majd akkor holnap tali.-Kacsintott.
Miután kikísértem Summert vissza mentem anyához a konyhába.
-Kicsim akkor én meg megyek dolgozni, ha éhes lennél kaja a hűtőbe, és ha valami baj lenne csak hívj.
-Renden, szeretlek.
-Én is téged. Szia.
-Mivel mindenki lelépett, ezért úgy döntöttem tartok egy egyszemélyes bulit. Elindítottam a kedvenc zenémet max hangerővel, és bevonultam a konyhába. Mosogatás közben énekeltem és ezerrel táncoltam, de aztán egy kezet éreztem a derekamon azt hittem szívinfarktust kapok.
-Dominik basszad meg-Ordítottam rá.-Te nem vagy normális.
-Kit basszak meg ? Esetleg csak téged. -Kacsintott.
-Mikor jöttél be, és hogyan? Csengethettél volna.
-Most jöttem, és úgy, hogy nem volt bezárva az ajtó, ésssss csengettem nem is egyszer csak hát bömböl a zene.
-Jólvan na....de akkor is szolhattál volna hogy "helo itt vagyok".-Imitáltam a kezemmel az integetést.
-Áh dehogy, inkább csatlakoztam hozzád a táncba.
-Ahha oké....és hogy ,hogy már itt vagy még csak 7 óra.-Nyomtam az arcába a telefonom, hogy lássa mennyi az idő.
-Mert anyud már el ment, és akkor egyedül lettél volna.
-Hidd el én inkább vagyon egyedül mint veled.
-Azt nem hiszem bébi.-Rázta meg a fejét és egyre közelebb jött.
-Maradj ott...nem fog megint megismétlődni a múltkori -Mondtam neki komolyan a szemébe nézve.
-Óh dehogyis nem.... már hiányzik a csókod.
-Hát nekem meg nem -Hazudtam. Tudtam jól, hogy nekem is hiányzik az ő csókja. De biztos nem fogom ezt az orrára kötni.
Majd amint kimondtam elkezdtem kifutni a konyhából át a nappaliba. Mivel már veszélyesen is közel járt hozzám.
-Hiába futsz el elölem, úgyis elkaplak... előlem nincs menekvés szivi-Futott utánam.
-Na persze.
A nappaliba érve én megálltam a kanapén előtt ő pedig mögötte. Majd elkezdtünk körbe kőrbe futkározni.
-Figyi bébi ne nehezítsd meg.-Lihegett és megállt, hogy levegőhöz jusson.
-Barátom van, nem csókolózhatok kedvemre főleg nem veled.
-Szerintem meg de. Nem is ismered a tesóm teljesen.
-Téged se ismerlek.
-Az nem baj.-Kezdett futni megint.
Majd megint kezdtük elölről a kanapé körüli kergetőzést. Csak aztán ő hirtelen irányt váltott és én szembe futottam vele. Erre elkapta a derekam magához rántott és megcsókolt,már megint. Imádom ahogy csókol és ezért nem is szakítottam meg.
-Na ugye, hogy nem volt rossz és tudom, hogy mindig élvezed.
-Talán -Mondtam szememet forgatva.
-HÁ látod én mondtam - Leült a kanapéra én pedig mellé, majd megnéztünk egy filmet. Bármennyire is le akarom tagadni tudom, hogy érzek valamit iránta és ő is irántam.
ESTÁS LEYENDO
A Bátyám Haverjai !BEFEJEZETT!
RomanceA szerelem néha sok áldozattal jár. Lisa Parker 18 éves egy New Yorki gimnázimba jár testvérével Liammal, és a legjobb barátnőjével Summerrel. Az élete egyszerű és minden sínen van, addig amíg meg nem érkezik a két fiú testvér, James és Dominik, maj...