Lisa
Miután elköszöntem Jamestől még telefonoztam, tanultam egy kicsit és elmentem fürdeni. Anya végre itthon van szóval lementem beszélgetni vele egy kicsit. Aztán ettem és lefeküdtem aludni. Másnap reggel kicsit fáradtan keltem. Elkészültem aztán indultunk Summerel suliba. Szóval úgy indult a reggelem mint egy átlagos nap.
-Na mizu..milyen volt a bünti ? -Nevetett a barátnőm.
-Hát elment...de amúgy erről jut eszembe van egy új srác a suliba, tegnap jött.
-Mi? Komolyan...és kicsoda ? Hogy hívják?
-Fogalmam nincs, álltalában a te dolgod ezeket kideríteni.
-Helyes legalább?-Húzogatta a szemöldökét.
-Hát még kell hagyni nem csúnya -Nevetek.
-Huhhha...de neked ugye tudod, hogy ott van James.
-Igen tudom nyugi...ma találkozok is vele.
Egyedül Summer tudja, hogy össze jöttem Jamesel. Liamnek még nem akartuk elmondani és hála istennek még nem is sejt semmit...... remélem.
-Eljössz velem a büfébe? Kaját kell vennem.
-Ahha.
A folyosón megint nagy tömeg volt és alig tudtunk oda keveredni ahová szerettünk volna, de nagy nehezen sikerült.
-Figyi én meg várlak itt.
-Okés.....sietek.
Amíg Summer sorban állt én addig a szekrényeknél vártam rá és telefonoztam, de valaki nekem jött és neki vágódtam a berendezésnek.
-Bassza meg, nem tudsz figyelni ? -Keltem ki magamból, de aztán felnéztem és az új fiú állt előttem. Még ő se nézett rám csak elkezdett kiabálni.
-Baszki nem a telefont kellene nyomkodni...- mondta dühösen
-Mondjuk belőled kinézem, hogy mindenkinek neki mész.
-Hogy mondod ? - Nézett rám, de aztán meglepődöttséget vettem észre rajta.
Óh szivi, hát te vagy az - Mondta mosollyal az arcán.
-Mondtam, hogy ne hívj így.-Tettem csípőre a kezem.
-Miért szivi talán zavar ?.-Nézett rám.
-Most direkt szórakozol velem?
-Hát lehet – Kacsintott. -Inkább a nevedet mond meg, és akkor talán nem foglak így hívni.
-Lisa....Lisa a nevem szóval most már hívhatsz így.
-Jólvan, talán LISA - Hangsúlyozta a ki nevem.
-Téged hogy hívnak.
-Dominik
-Hát oké Dominik, most már mehetsz.
-Ahh nem, jól elvagyok itt veled -Erre ő is neki támaszkodott a szekrénynek.
-Ő Lisa?..Meg zavartam valamit ? Ki ez a srác? -Kérdezte értetlen arcot vágva Summer.
-Hello, Dominik vagyok.
-Te vagy az új srác ugye?
-Igen.
-Figyi inkább mi most menjünk Summer. Csá Dominik...- Köszöntem el tőle.
-De siet valaki, de hát akkor sziasztok ... Még találkozunk SZIVI - Húzta mosolyra a száját.
Huhh de beütöttem volna neki eggyet abba a nagy egoista képébe.
-Ez meg mi a franc volt ?
-Fogalmam sincsen, nem értem ezt a srácot...de már most az idegeimre megy, de közben meg mégis vonz egy kicsit.
-Ahh Lisa nem is te lennél...gyere inkább menjünk órára.
Hallgattam a barátnőmre és mentünk órára. A nap hátralévő része gyorsan eltelt, ezért siettem is haza, mert 1 óra múlva jön értem James. Haza értem gyorsan átöltöztem elpakoltam egy kicsit a szobámba, és vártam a barátom. Liam nincs itthon mert az egyik haverjával van ezért is tudunk most kettesbe lenni Jamesel. Aki pont ebben a pillanatban csengetett.
-Szia édes nyomott egy csókot a számra.
-Szia.-Öleltem meg.
-Hová akarsz menni ?
-Nem tudom, nem maradunk inkább itthon?
-Okés...akkor az a kérdés, hogy mit csináljunk.?
-Megnézhetnénk egy filmet. Mondjuk a Bosszúállókat?
-Nekem jó, meg keresem, addig hozol valamit enni ?-Ült le James a nappaliba.
-Chips jó lesz ?
-Tökéletes.-Nyalta meg a száját.
Amíg James megkereste neten a filmet én vittem enni és inni valót. Aztán letelepedtünk a kanapén szorosan össze bújva.
-Liam hol van?
-Azt mondta el ment egy haverjához
-Akkor nem mostanában jön?
-Hát nem....de miért ?
Kérdeztem felhúzott szemöldökkel mire rám mászott és már teljesen alatta is voltam.
-Mert van még egy ötletem mit csinálhatnánk. -Mosolygott rám és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Igen ? És mi lenne az az ötlet ?
-Mindjárt megmutatom
Levette rólam a pólóm és én is az övét. Majd megint csókolgatni kezdett, de most már szinte az egész testemet, amit halk sóhajjal és nyögéssel jutalmazta, addig amíg be nem csapódott a bejárati ajtó.
-Csá hugi megjöttünk.
-Baszki -Néztünk egymásra Jamesel.
-Hogy, hogy ilyen hamar haza ért ?
-Nem tudom.
Gyorsan felvettük a pólóinkat aztán leültünk kanapéra kicsit távolabb egymástól.
-Hol vagy ?
-Nappali.-Kiabáltam.
-Miért van itt James kocsija ?
-Mert itt van.-Válaszoltam.
-Ó, szevasz tesó.
Jött be a bátyám a nappaliba, de nem egyedül.
Dominik? -Néztem nagyra nyitott szemekkel.
BINABASA MO ANG
A Bátyám Haverjai !BEFEJEZETT!
RomanceA szerelem néha sok áldozattal jár. Lisa Parker 18 éves egy New Yorki gimnázimba jár testvérével Liammal, és a legjobb barátnőjével Summerrel. Az élete egyszerű és minden sínen van, addig amíg meg nem érkezik a két fiú testvér, James és Dominik, maj...