!18+ részt tartalmaz!
Lisa
SZOMBAT
Fekszek az ágyba és azon gondolkodom, hogy mégis mi a jó büdös francot csináljak ma. A barátnőm elutazott, szóval vele nem tudok találkozni, és mással nagyon nem vagyok jóba. Lehet megint sorozat maratont tartok legalább ott csak feküdni kell és nem olyan megerőltető. Gondolataimból a csengő hangja zökkentett ki.
-Lisa légyszíves nyisd ki az ajtót. -Kiabált nekem a bátyám
-Miért én ? Te mit csinálsz?
-Fürdök.
-Lebattyogtam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót, ahol persze James ált.
-Szia.-Köszönt egy nagy mosollyal az arcán.
-Szia. Gyere beljebb.James egyből a nappaliban foglalt helyet, addig én a konyhába csináltam magamnak kávét, nincs kedvem a közelébe lenni, inkább nagyívben kerülni akarom amíg itt lesz.
-Liam?
-Fürdik, szerintem mindjárt jön.-Kiabáltam
-Okés
-Kérsz kávét?
-Igen, az jól esne. Köszi.Amíg megcsináltam a kávét végre a tesóm is végzett a zuhanyzással. Oda adtam Jamesnek a kávéját és felmentem az emeletre, aztán kerestem egy jó filmet. Tanultam egy kicsit, hogy holnap ne keljen és gondoltam csatlakozok a fiúkhoz. A nappaliba ültek és a tévén játszottak. Na az érett „férfiak" gondoltam magamban.
-Hívott anya, hogy el kell menjek érte munkába, mert lerobbant a kocsija, szóval addig itthon maradsz Jamesel, de még nem most, majd ha végzett a munkával. A kocsiját már el is vontatták, nem akarom, hogy este egyedül buszozzon.
-Ez most komoly? Ne már, én nem akarok vele kettesben lenni.-Kezdtem el durcizni.
-Pedig muszály lesz -Kacsintott rám.
-Szuper ez egyre jobb lesz...A nap hátralévő részében a szobámba voltam meg néztem 3 filmet, és végig azon izgultam, hogy mikor hagy egyedül a bátyám Jamesel. Mire ezt végig gondolhattam volna, a bátyám jött be a szobámba.
-Lisa elmentem anyáért. Sietek.
-OkésMiután Liam elment én addig vettem egy meleg fürdőt, ami 1 óra biztos volt. Törölközőbe tekertem magam és be mentem a szobámba. Felkapcsoltam a villanyt és azt hittem szívinfarktust kapok.
-Azt a kurva életbe.-Ugrottam hátra egyet, amikor megláttam Jamest az ágyamon.
-Nyugi szivi...azért ennyire csak nem vagyok ijesztő. - Nevetett és fél kelt az ágyról.
-Mit keresel itt ?-Kezdtem hátrálni.
-Unatkoztam és gondoltam megkereslek...
-Ahha oké.
-Nagyon sexy vagy - Csak egy szemforgatással reagáltam, erre ő közel hajolt a fülemhez és elkezdett suttogni. -Ugye tudod hogyha forgatod a szemed, azzal nagyon beindítasz, már így is alig bírok magammal, itt állsz egy szál törölközőbe.-Nyalta végig a füle, amibe egyből beleborzongtam.Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok, mi a szent szar. Jól hallottam amit mondott ? Vagy csak képzelődöm?
-Tessék ?
-Jól hallottad baba.-Mosolygott perverzen.A száját a nyakamhoz nyomta és érzékien csókolgatni kedzte.. Tiszta libabőrös lettem és megborzongtam. Egy halk nyögés hagyta el a számat, tudtam..... újra elmosolyodik. Szorosan állt mögöttem, és még azt sem fogtam fel, hogy mikor került mögém, amikor a kezét a combomra rakta majd elkezdetett simogatni és egyre lejjebb haladni a combom belső részén tudtam, hogy nem sok kell ahhoz, hogy a nemiszervemhez érjen.
-James - Mondtam elhalt hangon, már beszélni alig tudtam.
-Mi az baba ?-Szólalt meg mély, reszelős hangon.Már teljesen kész voltam még mindig csak álltunk a szobám közepén, amikor megéreztem, hogy most már tényleg a nemiszervemet kezdte simogatni, amikor a csiklómhoz ért hirtelen megugrottam egy kicsit. Mire halkan nevetni kezdett.
-Élvezed szivi ? -Csak nyögni tudtam. -Ezt igennek veszem...
Már egyre gyorsabban járt a keze, amikor hirtelen belém dugta egy majd még egy ujját. Egyszerre simogatott és ujjazott.
-James én...... mindjárt.
-Ezaz élvezz el.-Suttogta elhalt hangon.Több nem is kellet, azonnal elment és mint egy bomba úgy robbantam fel kezei között.
James
Édes istenem életembe nem hallottam még ennél szebb nyögéseket, ahogy a nevemet nyögte, azt hittem már attól elmegyek én is. Egyszerűen ez a lány megőrjít. Csak be akartam jönni a szobája kicsit beszélgetni, de amikor meg láttam egy szál törölközőbe én már ott elveszítettem a fejem.
Jól vagy ?-Fordítottam magammal szembe.
-Igen-Mondta féléken.
-És tetszett ?
-Azt hiszem - Kicsit zavarban volt, mert inkább a földet nézte, mint sem a szemem, ezer az álla alá nyúltam, hogy végre rám nézzen.
-Úgy megcsókolnálak.-Tekintete egyből a számra siklott, és nem tudtam, hogy ő is akarja-e azt amit én.
-Akkor mi tart vissza.?-Ennél a kérdésnél egy pillanatra sem szakította meg a köztünk lévő szemkontaktust.A válasz nagyon meg lepett azért nem is gondolkodtam tovább, hanem meg csókoltam. Erre vártam már azóta, hogy megláttam. Az a csók szinte máshová repített. Lassú és szenvedélyes felejthetetlenné vált nekem ahogyan ajka az enyémmel egybe olvadt. Csókunkat Lisa bátyja és anyja hangja zavarta meg. Szinte csak úgy elugrott tőlem a lány.
-Ezt lehet nem kellett volna...inkább most menj ki.-Fogta szorosabban maga köré a törölközőt. Inkább nem mondtam semmit, egyből elhagytam a szobát.Lisa
Nem hiszem el, hogy tényleg megengedtem ezt neki egyszerűen nem tudom, hogy jól tettem-e, de kezdek bele esni ebbe a srácba, pedig pont ezt akartam elkerülni, nekem ez az egész elég zavaros. Amikor anya és a bátyám haza ért én inkább még egy kicsit a szobámba maradtam. Aztán végül rá vettem magam és le mentem.
-Szia anya.-Mentem oda hozzá, és a karjaim közé vontam.
-Szia drágám.-Nyomott puszit az arcomra.
-Mi lesz a vacsi ?
-Bundás kenyér.-Ment a tűzhelyhez megfordítani a kenyereket.
-Hm az finom -Nevettem, mikor James lépett be a konyhába.
-Az biztos, annál csak egy dolog finomabb – Nézett rám.....Éreztem ahogy vörösödik az arcom. Az volt a szerencse, hogy anya ebből nem vett észre és nem hallotta semmit. Mire elkészült a vacsi mindenki asztalhoz ült. James mellett ültem aki a combom simogatta, amikor senki nem figyelt. Amikor befejeztük segítettem elpakolni elköszöntem anyától és mentem lefeküdni.
-Úgy akarsz lefeküdni, hogy nem adsz jó éjt puszit ? -Rántott magához James, mielőtt beléptem volna a szobámba.
-Max egyet.-Néztem rá.
Majd adtam egy puszit a szájára, de persze ez neki nem volt elég mert elkezdete falni a szám...-James hol a szarba vagy már ?
-Itt.-Indult el a bátyámhoz.
YOU ARE READING
A Bátyám Haverjai !BEFEJEZETT!
RomanceA szerelem néha sok áldozattal jár. Lisa Parker 18 éves egy New Yorki gimnázimba jár testvérével Liammal, és a legjobb barátnőjével Summerrel. Az élete egyszerű és minden sínen van, addig amíg meg nem érkezik a két fiú testvér, James és Dominik, maj...