16.Fejezet

2.1K 71 4
                                    


-Na mit csináljunk, már kezdek unatkozni.

-Jah már én is.-Emeltem fel a fejem a kanapéról, hogy rá nézzek.

-Felelsz vagy mersz ?

-Úristen hány éves vagy ?-Ejtettem vissza a fejem.

-21

-Ha ha ha...

-Na légyszi,-Könyörgött, még végül megesett rajta a szívem.

-Jó, de csak azért, mert más most nekem se jut eszembe, hogy mit csinálhatnánk.

A kanapén egymással szembe fordultunk és elkezdtünk játszani.

-Na szuper akkor kezdem. Felelsz vagy mersz?

-Felelek.

-Hm oké. Hangos vagy sex közben ?

-Ez meg miféle kérdés ? -Néztem rá felháborodottan.

-Hát felelsz, ezért kérdeztem, nincs meg szabva, hogy mit lehet és mit nem. Szóval válaszolj.

-Nem tudom.-Válaszoltam halkan.

-Mi az, hogy nem tudod - Nevetett, de aztán hirtelen komoly lett...várj azért nem tudod mert szűz vagy még?

-Ez már két kérdés volt.

-Légyszíves válaszolj utána kérdezhetsz te is kettőt ha szeretnél.-Győzködött.

-Igen szűz vagyok -Piszkáltam a kezem és inkább fel se néztem rá.

-Nyugi ez nem gáz, sőt inkább beindít -Kacsintott-De akkor ez azt is jelenti, hogy nem feküdtetek még le Jamesel.

-Hát te milyen okos vagy hallod -Kezdtem el röhögni.

-Kössz... Amúgy ha én lennék James hidd el nekem már nem lennél az. -Nevetett megint.

Annyira imádom, ahogy nevet, nagyon cuki és ilyenkor más, ha csak ketten vagyunk, itt nem játsza a rosszfiút. Mellettem önmagát adja, legalábbis én úgy érzem. Előadja, hogy nincsenek érzései csak ez a rosszfiús imidzs pedig legbelül tényleg egy kedves és vicces védelmező fiú.

-Na de akkor folytathatnánk.

-Felelsz vagy mersz?-Húzogattam a szemöldököm.

-Felelek.-Vágta rá.

-Mit nézel meg először egy lányon ?

-A testét és a szemét.

-Jó következő....mennyi barátnőd volt eddig.?

-Hát ez egy jó kérdés, komoly kapcsolat eddig 2.

-Hm oké.

-Felelsz vagy mersz ?

-Merek.

-Akkor ma velem kell, hogy aludj.

-Jólvan.-Még én is meglepődtem magamon, hogy ilyen gyorsan bele mentem.-De csak alszunk.

-Miért szerinted én mit akartam -Erre mind kettőnkből kitört a nevetés.

-Felelsz vagy mersz ?

-Merek.

-Táncolj velem.

-Most komoly?-Vágott fapofát.

-Miért, nemrég még mondtad is, hogy csatlakozni akartál...tudod a konyhába.

-Jólvan, jólvan.

Beindítottam egy zenét fel álltunk és elkezdtünk lassúzni. A kezét a derekamra helyezte én pedig a nyakakörül össze kulcsoltam a kezem. Meg kell hagyni nem csinálta rosszul.

-Azt hittem bénább leszel -Néztem a szemébe és halványan elmosolyodtam, amit ő is viszonzott.

-Én is azt hittem -Felelsz vagy mersz? -Kérdezte.

-Merek.

-Csókolj meg.

Amint kimondta én rátapasztottam ajkaimat az övére. Keze már nem a derekamon pihent hanem a nyakamon és úgy húzott még közelebb magához. Teljesen összeolvadtunk újjaimat hajába vezettem amit nagyon élvezett, mert bele nyögött a számba, erre én csak mosolyogni tudtam. Mikor szétváltunk csak néztük egymást és vissza ültünk a helyünkre.

-Felelsz vagy mersz ?

Nem akartam az előbbiről beszélni, mert tudtam, hogy nem volt helyes.

-Felelek.-Válaszolta.

-Mit bánsz legjobban az életedbe ?

-Inkább menjünk most már aludni későre jár.

-Oké.-Bólintottam egy aprót.

Láttam, hogy ez a kérdés kicsit felkavarta, ezért nem akartam faggatózni inkább jónak láttam hanyagolni a témát. Csak annyit tudtam, hogy a múltjával nincs minden rendben. Felmentünk az emeletre én egyből a fürdőszobába vettem az irányt. Gyorsan végeztem és bementem a szobámba.

-Csini a pizsid -Nézett végig rajtam.

A pizsamám egy fehér trikóból és egy rövidnadrágból állt.

-Köszi, de menj inkább fürdeni te is.

Azzal el is tűnt, én meg addig befeküdtem az ágyba. Istenem, de jó, hogy nem kell holnap suliba mennem. Áldom az eszem, hogy beszéltem anyával. Dominik egyszál boxerbe lépett ki a fürdőből. Én nekem meg kb még a nyálam is kifolyt.

-Tudom, hogy tetszik bébi, de azért ennyire ne bámulj.

Olyan kidolgozott teste volt, hogy a kockák totálisan kirajzolódtak a bőre alatt, és testét csupa tetoválás fedte. A háta teljesen ki volt varva. Valami eszméletlenül nézett ki.

-Miért van ennyi tetkód ? -Kérdeztem kíváncsian.

-Nem tudom, csak tetszettek ezért magamra tetováltattam -Mondta miközben ő is bemászott az ágyba.

-Egyébként majd ha a múltadról szeretnél valamikor beszélni én szívesen meghallgatlak, nem kell szégyelned amit tettél, bármi is legyen az. -Fordultam neki háttal, erre ő hozzám bújt és kezével átölelt, mire én rá raktam a kezem a kezére.

-Majd egyszer eljön annak is az ideje bébi, de azért köszönöm - Puszilt bele a hajamba.

Ezután már nem beszélgettünk túl fáradtak voltunk ahhoz. Így hát egymás karjai között nyomott el minket az álom.

A Bátyám Haverjai !BEFEJEZETT!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora