Lisa
Délután 1 óra anya nem rég ért haza, Dominik pedig már elment mind a két értelemben. Ami tegnap történt egyáltalán nem bántam meg. Szeretem Jamest, de nem annyira mint Dominikot. Jamesel nagyon jó a kapcsolatom,de inkább barátságot képzelnék el vele, mintsem kapcsolatot, elhamarkodottan döntöttem vele kapcsolatban, hogy milye is akarok lenni. Három nap múlva itthon lesznek a versenyről, még nem tudom mikor beszéljek vele, és mit fog szólni Liam ha rájön mivan közöttünk Dominikkal. Most foggalmam nincs mit csináljak, ezért is gondoltam, hogy átt hívom Summert, és kikérem a véleményét a bonyolult szerelmi kapcsolatomról.
Messenger
Lis♥️: sziaaaa
Sum♥️: hali
Lis♥️: nincs kedved átt jönni ?🤔😁
Sum♥️: de...5perc és ott vagyok 😏
-Anya átt hívtam Summert, remélem nem baj.
-Dehogy baj drágám.
-Akkor jó.
-Kicsim...mivan azzal a fiúval aki tegnap itt volt ?
-Semmi...mi lenne ?-Babráltam idegesen a hajam.
-Hát, ahogy rád nézett, nem úgy láttam rajta mintha ő nem akarna tőled semmit.
-Miért anya, hogy nézett?
-Szerelmesen. Valamikor régen még én is így néztem apádra, soha nem felejtem el. Mindig észre veszem, ha valaki szerelemből néz a másikra. Arról a fiúról pedig nagyon ezt következtettem le.Hát erre kb egyszerre lesokolódtam ennyire látni lehet rajta ?. Én meg még hússzor vissza kérdeztem biztos igaz-e amit irántam érez.
-Én nem szólok bele, de normális fiúnak tűnik.-Mosolygott rám.
-Jólvan anyaaa.
-Na csáh.-Vágta be maga után az ajtót Summer.
Ezaz, pont jókor jött, mert nem akartam anyával folytatni ezt a beszélgetést.
-Felmentünk a szobámba.-Intettem oda anyának.
-Na mizu veled csajszi ?-Kérdezte a barátnőm miközben kényelmesen elhelyezkedtünk az ágyon.
-Hát nagy gáz van -Hajtottam le a fejem.
-Na mesélj.
-Lefeküdtem Dominikkal.-Vágtam rá.
-Hogy mit csináltál? Ez durva, de mikor? Vagy miért? -Nézett rám csodálkozva.
-Tegnap....Summer én azt hiszem bele szerettem, de még szinte nem tudok róla semmit
-Beszélned kellene vele, hogy meséljen magáról.
-Hát lehet....
-Nem lehet biztos, de mi lesz Jamesel ?
-Nah hát ezaz...nem akarom meg bántani, de nem maradhatok vele, ha nem azt érzem amit ő, de közben meg félek, hogy mi lesz ha rájön Dominikkal vagyok együtt.
-Pedig majd meg kell beszélnetek valamikor, jobb lenne minél előbb...
-Igen igazad van.-Fújtam ki a levegőt, amit már elég régóta bent tartottam, féltem mit szól majd Summer, de mint mindig most is nagyon jól reagálta le a hülyeségemet.
-Most nyugodj meg és kicsit hanyagoljuk ezt... inkább beszéljük arról, hogy holnap megint suli.
-Ohh ne is mond - Forgatom meg a szemem.-Nem akarok menni.
-Hát én se, de én már annak örülök, hogy pár napra otthon maradhattam.
-Mondjuk ja, én is.
Még sokáig beszélgettünk Summerel,de aztán menni- e kellett 6 órát volt nálunk szóval nem csodálom, hogy már keresték. Anya munkában én pedig éppen várom, hogy jöjjön Dominik.
-Szia baba.-Jött be és szinte egyből csókba hívtuk egymás ajkát. Szoros öleléséből pedig alig tudtam kibújni.
-Milyen napod volt ?
-Nem rossz...nem voltál velem, akkor egyből csodás lett volna.
-Nah ja -Nevettem.
-Neked ?
-Jó...Summer jött átt aztán vele beszélgettem.
-Hm és miről beszéltetek?-Ölelte át a derekam majd rá húzott a kanapéra én pedig bele ültem az ölébe.
-Semmi különösről csajos témák.
-Aha értem. -Keze elindult a hátamon és simogatni kezdett. -Nagyon hiányoztál bébi -nézett a szemembe
-Te is nekem.-Csókoltam meg szenvedélyesen.
YOU ARE READING
A Bátyám Haverjai !BEFEJEZETT!
RomanceA szerelem néha sok áldozattal jár. Lisa Parker 18 éves egy New Yorki gimnázimba jár testvérével Liammal, és a legjobb barátnőjével Summerrel. Az élete egyszerű és minden sínen van, addig amíg meg nem érkezik a két fiú testvér, James és Dominik, maj...