37.Bölümden itibaren Nare Karakteri diziden ayrıldığı için bende sizlere Nareyle birlikte bir devam hikayesi yazma kararı aldım. 52 bölüme kadar sürdürmeyi düşünüyorum, ve sizinde benim gibi "Nare olsaydı dizi nasıl biterdi?" düşüncesiyle bu hikayeyi yazma kararı aldım.. Güzel okumalar❤️
(Bu arada 36.bölümde Meleğin mektuğu yırtma sahnesini ve ona çok kızgın olduğu sahneleri kafanızdan silerek okuyun, bizim hikayede Sancar mektupu versede Melek okuyup ağlar.. Ve Sancar teselli eder.Ama Sancar Nare onları bırakıp gitti diye öfkelidir. Ve kulubeyi yakıp kızıyla yeni bir başlangıç kararı alır.)"Sevdalılardan biri ölürse destan, yaşarsa yalan olur..."
Sancar yaktığı kulubenin ardından kızına sığınmıştır.. Tek çareyi Melekte bulur...
Sabah-Konak
Melek uyanır.. Yanında uyuyan babasını görüp küçük elleriyle yüzünü okşar..Kızının minik ellerini yüzünde hisseden Sancar gözlerini açar..
Sancar-Kızım..
Melek-Babam...Gece burada mı uyudun?
Sancar-Tabi burada uyuyucam, dünyanın en güzel yeri burası bizim gız..
Melek-Ama senin gözlerin çok şişmiş..Yalan söylüyorsun gece uyumamışsın..Sancar yukarı kalkıp arkasına yaslanır..
Sancar-Yalan yok gece uyku tutmadı ama sabaha karşı uyumuşum vallah..
Melek-Annemi düşündün değil mi?
Sancar-Anneni,şu yaşatıklarımızı. Herşeyi düşününce gözüme uyku girmedi.. Ama biz ne söz verdik? Bundan sonra hep mutlu olacağız!Melek'in yüzü düşer..
Sancar-Noldu?
Melek-Çok zor baba.. Ben annemsiz mutlu olamam ki.. Annemin hiç mi görü dönme umudu yok? Ben bir daha annemi göremeyecek miyim?Melek'in bu soruları karşısında Sancar ne diyeceğini bilemez.. Sadece kızına sısmsıkı sarılır ve saçlarından öper.. Nare'nin bu ani gidişi herkesi yıkar..
Montenegro-
"Ederlezi" şarkısı eşliğinde Montenegro sokaklarını görürüz..
Bir kadın topuk sesi ve ayakları görünür.. Hızla yürüyerek bir binaya girer.. Ve az sonra o kadının "Nare" olduğunu anlarız..
-Pozdrav, ja sam Nare Čelebi, kći Güvena Čelebija.
(Merhaba ben Nare Çelebi,Güven Çelebi'nin kızıyım)
+Slobodno sjedite
(Buyrun, oturun.)
Nare oturur ve konuya geçer.
-Koje važne informacije imate o mom ocu?
(Babamla ilgili elinizdeki önemli bilgi nedir?)
+Jeste li ponijeli telefonom ono o čemu smo razgovarali?
(Telefonda konuştuğumuz şeyi getirdiniz mi?)
-Da pored mene
(Evet,yanımda.)
Nare'nin bu gizemli adamlarla arasındaki bağ neydi? Yoksa bu ani gidişin sebebi Güvenden intikam almak mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı-Nare
Genel Kurgu37.Bölümdün itibaren Nare karakteriyle birlikte yazılmıştır.... Konusu: Gariban bir yarıcının oğlu olan Sancar, daha çocuk yaştayken Bodrum'a tatile gelen bir büyükelçinin kızı olan Nare'ye sevdalanır. Bu iki zıt çocuk, birbirlerini çok severler...