~

963 29 14
                                    


Bana " ah yine mi sen " dedi . Sasuke kantin hepimizin alanı diyecektim ki , yanında ki kızlar dan 1 tanesi " aaa şirin şey Sasuke-kun senin gözüne girmeye çalışıyor galiba ahahaha " dedi şok oldum . Sasuke'den hoşlandığım doğruydu ama onu gözüne girmeye asla çalışmamıştım. Sasuke olduğu yerden çevresinde ki kız sürüsünü ittirip bana doğru gelmeye başladı . Bir adım geriye gittim , Ve bana yaklaşıp " çok güzelsin biliyor musun ? " dedi ben de " ha " diye karşılık verdim . Sasuke bu söylediklerinin hepsinin yalan olduğunu biliyoruz , bana yaşattıklarına bak . Güzelim yapma ama eğleniyoruz burda dedi . Bende onu ittirip kantin sırasına girdim . Bana " ne zamandır beni umursamıyorsun ?" Dedi. Bunu derken bileğimi çok sıkıca tutmuştu , ağzımdan sadece ikimizin duyabileceği bir inleme çıktı . Bundan hoşlanmışa benziyordu .

Arkadan bir kişi gürledi sesi çok özgüvenliydi . " hey bırak o kızı " dedi . Arkamı döndüğümde üst sınıflardan deidara , sasori , hidan, yahiko ve itachi oldugunu gördüm . Onları görünce sevinmiştim . Sasori bana göz kırpmıştı , kıkırdadım . Sasuke bunu duymuş olmalıki "kime kıkırdadın "diye soruyordu . Sa. Na.Ne dedim . O da bana kızım bak sınırını zorlama dedi . Sinirlendikçe elimi daha da fazla sıkıyordu . Ağzımdan az öncekinden daha güçlü bir inleme çıkmıştı . Sasuke sırıtıyordu .
Ben elimi çekmeye çalışırken, İtachi geldi ve Sasuke'den elimi kurtardı , şu an elimi tutuyordu, elleri benim aksime sıcacıktı . Bu çok rahatlatıcıydı . Onun yanında kendimi güvende hissediyordum ki bu çok uzun sürmedi .

Sasuke arkadan "İtachii " diye bağırdı . İtachi ona bakmadan yürüyordu . Sasuke gelip benim diğer bileğimi tutmuştu . İki bileğim de uchihalar kapmıştı .

Açıklama: Sasukeler 2. Sınıf .itachiler ise 4. Sımıf ( japonyada 4. Sınıf yok biliyorm ama siz şuan varmış gibi yapın )

Tam o sırada zil çaldı . İtachi senpai benim derse gitmem gerekiyor. Ders asuma sensei'nin geç kalırsam kızabilir . Bana tamam dedi , ve kolumu bıraktı . Sasuke 'nin kulağına bir şey fısıldayıp gitti . Sasuke ile ben koridorda yürüyorduk bir anda arkadan "özür dilerim " sesi çıktı . Ben de hemen " Sasuke iyi misin sen asla özür dilemezsin" dedim . " of sakura sana da bir şey demeye gelmiyor " . Kıkırdadım . " bu günü unut dedi . Bende zaten senle olan her günüm hafızamdan yer kaplamasın diye siliniyor dedim . O ise sadece " iyi " dedi . İkimizde sınıfa girmiştik hoca daha gelmemişti , onun umrunda değildi ama benim umrumdaydı , annemlerle aram kötü olduğu için notlarımı sıkı tutmam gerekiyordu.

Yeni kitap 🧊

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin