Sasuke iyi birimiydi tartışılır. Ama gerçekten bana karşı iyi davranıyordu . Onu gerçekten seviyordum. İyi bir çift olmuştuk. Artık birinci dönem başlamıştı. Yarın okulun 2. Günüydü. Bugün Sasuke okula gelmemişti.Eve gidiyordum , yol biraz tenhaydı kafama takmadım ve yürümeye devam ettim. Aklıma Sasuke geliyor , gülüyordum. Arkamda ki adam sayısı çoğaldı . Korkmaya başlamıştım. Bir anda arkamdan birisi burnuma ve ağzıma değişik kokan bir bez bastırdı , o an gitmiştim korku ve endişe yanımdaydı. Gözlerim kapandı yavaşça , bir adam beni kucağına aldı, uykuya teslim oldum sonra...
Yavaş yavaş etrafımda ki sesleri duyuyordum, 3 farklı ses vardı ve üçüde erkek sesiydi. Sesleri çok kalındı ürkmüştüm. Ne olmuştu bana ? . Gözlerimi açabilirdim ama açmaya cesaretim yoktu. Ellerim bağlıydı , ayaklarımda sandalyeye bağlıydı. Birinin gelip beni bulması için dua ediyordum. Ağzım , ağzımda bantla kapatılmıştı. Zaten bağırsam ne kadar sesim çıkardı ki. Gelen cesaretle gözlerimi açtım.
3 kişi bir anda bana baktı , içlerinden en uzun olanı "hah güzellik sonunda uyandın" dedi. Güzellik mi ? 2 tanesi dış görünüş olarak gerçekten serseri gibi duruyordu, diğeri ise şuan yaptığı işten pek memnun gibi durmuyordu.
Ağzımda ki bantı çıkarmışlardı. " ne istiyorsunuz benden" dedim. Onlar da "sadece birazcık eğleneceğiz dimi çocuklar" dedi. Korkuyordum , eğlenmek derken neyi kastediyordu. Gözlerim dolmuştu, akmamaları için herşeyimi verirdim. Kaçsam 3 de çok iriydi beni her an yakalayabilecek seviyelerdeydi.
Kısa olan "Sasuke Uchiha ile yakınsın diye duyduk aranızda ne var" dedi . "S-Sevgilim" dedim. Bana "vay vay Sasuke bir de sevgili yapmış , o zaman biraz canı acısın değil mi" dedi. İşte o an gözyaşım indi yanağımdan geçti çeneme doğru yol aldı. Titriyordum , bunlar kimdi , Sasuke ile bu adamların Alakası neydi. İçlerinden bir tanesi gözümü kapatan saçı alıp kulağımın arkasına götürdü. Rahatlamış mıydım , hayır daha da gergin olmamı sağlamıştı bu haraket, daha yakındı bana . İçimden tekrardan birinin gelip beni bulması için yalvardım.
Adam dikkatle yüzüme bakarken , hiç beklemediğim anda yüzüme sert bir tokat attı. Acımıştı, içimden "sakura bu daha başlangıç" diyordum. Yanıma diğer adamda geldi . karnıma ağır bir tekme geçirdi . Özel günümdeydim birde ağrım 4 kat artmıştı. Tekme atan çenemi tutup , "acıdımı" dedi. Bir şey söylemedim. Acımıştı ama hemde çok. Bir şey demeyince bana bir tane daha tekme attı , bu daha sertti. Bana bağırarak "acıdımı dedim or*spu" dedi. Hemde orasını bastıra bastıra söylemişti. Ne yapmıştım ki ben onlara ne zararım dokunmuştu. Ve bana o sözü nasıl yakıştırmıştı. O sözcük çok ağırdı insan öyle bir şey yapmasada alınmadan edemiyordu.
Ağzımdan sadece kendimin duyabileceği "acıdı tamam mı acıdı" cümlesi çıktı. Nasıl duymuşsa bana ruhsuz bir şekilde " iyi" dedi. Diğeri hiç vurmamıştı, sadece ordan bana acıyan gözlerle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emerald [ sasusaku]
FanfictionAhh üst sınıftan onu görmeye gelen erkekleri öldüresim geliyor !