....
Uyandim , telefonuma baktığımda Neji'den mesaj vardı.
+ gunaydinn askk
-gunaydin
+ nasilsin?
- iyi sen
+iyi ben de
Nejiyle konuşurken inodan mesaj geldi
İno+ sasukenin attigi tweeti gordun muuu
Mesajını cevapsız bırakarak Twitter' a girdim. Sasukenin adına bastım.
Sasukeuchiha;
| bizim bir yılda gidemedigimiz yolu bazıları bir günde gidiyor...O göndermemi yapmıştı. İyi de kime yapmıştı. Telefonu yataga atıp giyinmeye başladım zaten okula geç kalmıştım.
Okula geldiğim de beni hinata karşıladı , ben sınıfın kapısından geçerken o da sınıf defterini almak için idareye gidiyordu. İkimizde kapıyı aynı anda açınca çarpıştık. "Ah Sakura ozur dilerim fark etmedim" ilk o konusmustu, benim hatam olmasına rağmen özür diliyordu. Harcanıyordu bu kız buralarda. "Sorun yok" deyip sınıfa geçtim.
Yerime oturdum, Sasuke tam çaprazımdaydı yüzünü rahatlıkla görebiliyordum. Yüzüne baktığımda anlayabildiğim tek şey günlerdir uyumamış olmasıydı. Dağınık saçları ve ağlamaktan şişmiş gözleri. Neler olmuştu, ne kaçırmıştım. Naruto bile yanında oturmuyordu. Yalnız kalmıştı kendi karanlığına gömülmüştü.
Ders bitmişti. Sasukenin yanına uğramak için adım attım, ta ki sınıfın kapısından tanımadığım bir kişi "sakura burda mı?" Diye bağırana kadar. Sasuke kollarının arasına gömdüğü başını hışımla kaldırdı ve kapıya baktı. Onun bu serseri görünüşü kapıdaki çocugu korkutmuştu. Kalktı ve kapıya yöneldi. Benim duyamayacağım şekilde konuşmuşlardı. Çocugun bişey demesiyle sasukenin kaşları çatıldı, "siksinler Neji'yi" diyerek çocuga sert bir yumruk attı, çocuk yere yığıldı. Yanımda olan ino "sakura o K-kan mı?" Diye sordu kekeleyerek. İnoyu kan tuttuğunu unutmuştum. Omzuma düştü, "ino?!" Diye bağırdım bayılmıştı. Olayı gören sai shikamaru'nun yanından ayrılarak yanıma geldi. İnoyu kucağına aldı, koşarak revire gidiyorduk.
2 gün sonra
İno uyanmıştı, sorunu yoktu, tek sorun sasukeyi 2 gündür görmememizdi. O olaydan sonra okuldan kaçmıştı. Gören de olmamıştı.
Neji de ailesiyle yurt dışına çıkmıştı, yazacağını söyleyip yazmadı. Garip.
Saat gece 3 olmuştu salak salak Slowed şarkılar açıp aşk açısı çekiyordum. (Bu ben)
Telefonum yanıp söndü , telefonu elime aldım mesajlar kısmına geldim.
|sasuke; o kadar çok özledim ki...
Gözlerimi ovdum, "o zaman neden bırakıp gittin" diye mesaj attım. Haklıydım bir cevabı olması lazımdı. " sizin sokağın bitişine gelebilir misin?"
Mesajı cevapsız bırakıp üstüme bir sweat gecirdim. Ve yavaşça merdivenden indim, dış kapıyı yavaşça örtüp kilitledim.
Duraksadım, dediği gibi çıkmıştım, hiç 2 kere düşünmemiştim. ya bu bir tuzaksa ya geçenki adamlar varsa. Ne olacaksa olsun düşüncesiyle yürümeye başladım. Sokak lambaları yanmıyordu , kapkaranlıktı etraf. Telefonumun fılaşıyla aydınlatmaya çalıştım hafiften çevreyi.
Tek ses köpeklerin uluyuşlarıydı. Ürkütücüydü, tüylerimin diken diken oldugunu hissedebiliyordum.
Sokağın bitişine yaklaşmıştım, ne konuşacaktı, aslında konuşacak çok şey vardı.
Sokağın bitişinde sokak lambası yanıyordu, altında da ful siyah giyinmiş birisi, Sasukeydi buyuk ihtimal. Yurudum.
"Sakura"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emerald [ sasusaku]
FanficAhh üst sınıftan onu görmeye gelen erkekleri öldüresim geliyor !