~

227 20 31
                                    

"Neji?!" Neden burdaydı, dışarıda dolu yağıyordu, delimiydi bu çocuk. Ipıslak olmuştu , kesin hasta olacaktı. Ve dudagı patlamış , burnu kanıyordu. Ne olmuştu ona boyle. "Sakura". Soğuktan sesi titriyordu, morarmış kollari yagmur yuzunden ıslanmıştı. "Neji! İçeri gel, dışarıda kalma" bu saate niye gelmişti ki ?

Bana bir çete tarafından dövüldüğünü söylemişti, neden diye sorduğumda şu cevabı aldım. "Sana yaklaşamazmışım" kim olabilirdi ki Sasuke artık benden hoşlanmıyordu o olamazdı. "Kim onlar" çıtı çıkmadı, "peki o zaman şu yaralarını saralım" kafasıyla onayladıktan sonra banyoya sargı bezi ve krem almaya gittim. Aldıktan sonra mutfaktan buz aldım. Yara bandı da aldıktan sonra nejinin yanına döndüm.

Yaralarını sardım, pek konuşmadı. Ben de zorlamadım zaten. En sonunda bu sessizlik sinirimi bozdu, "Neji buraya neden geldin" sonuçta başkasına gidebilirdi, hinata gibi bir kuzeni var hiç yargılamazdı onu. "Seni sevdiğimi söylemek için" ne duraksadım ilk önce , ona güvenebilir miydim ? Canımı yakar mıydı? Sanki aklımı okumuşçasına "bana güvenebilirsin" dedi. Bana doğru yaklaştı, vücudumuzun arasında az mesafe kalmıştı, gözlerimizi birbirimize kenetlemiştik, dudaklarımız birbirine yapışacakken aklıma o geldi, içimde ki ateş Nejiye ait değilmiş gibi hissediyordum. "Neji olmaz" demiştim , reddettim onu. "Ne zaman hazırsan zorlama yok" anlayışlı bir insandı seviyordum bu yönünü. Evine gitti ben de yatağıma. Saçma sapan hayaller kurarak uykuya daldım.

Sabah olmuştu , telefonuma baktığımda inodan mesaj geldiğini gördüm. Açtım mesajı

+ unut artık şu çocugu zaten ortalıkta yok. Etrafta bir sürü kişi var bulursun yenisini.

- haklısın

Telefonu kapadım, ve yataga yatarak gözlerimi kapadım. İçimden ;

Unutabileceğine emin misin Sakura ?

Gülüşü?

Ses kayıtları ?

Şu an napıyor?

İyi mi ?

Nerde acaba ?

Anılar?

Niye bana yüz vermiyor?

Neden be çocuk?



Yataktan kalkmayı başarıp okula hazırlanmaya başladım. Gece annemler geç saate gelmişlerdi, görme fırsatım olmamıştı onları , zaten pekte görmek istemiyordum. Okulun yolunu tuttum , otobuste narutoya rastlamistim. Konuştuk biraz. Okula geldim , kapıdan geçerken sasukede arabasından iniyordu, kısacık bakıştık, yanıma hemen neji geldi, başımı öptü. Gülümsedim ona , sasuke bize bakıyordu. Baya bakıyordu. Sonra narutoyla sınıfa gitti , arkalarından bizde gittik.

Derste Sasuke yanımda oturuyordu , hocadan ne kadar istesemde yerlerimiz değişmedi. Bütün ders bana baktı, ara sıra ben de ona. Ders matematikti , benim icin zor Sasuke için kolay bir dersti. Kakashi sensei bizi serbest bırakmıştı. Karışık test çözüyorduk. "Yapamadığınız sorularda sıra arkadaşlarınızdan yardım alın" yapamadığım soruları ona sormuyordum , tâki "5. Sorun yanlış Sakura yardım edeyim mi ?"dediği ana kadar. "Gerek yok" yüzünde hiç bir his yoktu robot gibiydi bunu dediğimde. Geri önüne döndü ısrar etmedi , hadi ama ısrar etmesi gerekiyordu , bu soruyu hiç anlamamıştım...

Okul çıkışı ino ve Hinatayla beraberim Eve yürüyoruz. Arkamızda da Sasuke ve tayfası var. Yanımızdan nejiler geçiyordu, ona baktım onun tayfasına göz gezdirdik hatta. Arkadan bir ses geldi " yengeee önüne dön! Yoksa katliam çıkacak, bizimki kudurdu?!"

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin