~

222 16 4
                                    

Geri sınıfa geçtim, ne olmuştu ona böyle. Anlamıyorum onu, ruh hallerini anlamıyorum. Davranışlarını anlamıyorum. O çok ama çok zehirli, korkuyorum ondan, tekrar kalbimi kırar diye korkuyorum. İnonun yanına oturdum, bana yine saiyi anlatıyordu. "Galiba bir hoşlaşma durumu olmuş". "Ne ino kim kimden hoşlaşmış". "Neji ve seni diyorum, yakışıyordunuz. Ama galiba sasukenin bakışları üstündeyken sana açılması imkansız".  "Sacmalama". Neji iyi çocuktu, seviyordum onu, yanımda olmuştu herzaman.

Okul bitmişti, neji ile eve yürüyordum. Evet neji ile eve yürüyorum şuan. Kenardan kenardan beni süzüyor arada bana yakalanıyordu. "Neji illa kenardan bakacaksan bari yakalanma". "Ya o kadar mı bariz". "Evet o kadar bariz". Gülüştük. Baya gülüştük, ses bütün caddeyi doldurmuştu. Arkama döndüğümde, hemen arkamızda olan Sasuke ve Narutoyu gördüm. Sasukenin bakışlarından nefret,öfke okunuyordu. Ürktüm, Neji'ye öldürecek gibi bakıyordu. Simsiyah gözlerini üstümüze dikti.

Eve geçtim , telefonuma mesaj geldi. Mesaj inodandı.

İno; A planı neydi?

Sakura; aşık olma

İno; B planı neydi?

Sakura; A planını batırma

İno; sen naptın?

Sakura; asık oldum.

Telefonu bırakıp mutfağa yöneldim, annemler bugün gelecekti. Dün yaptığım yemeği ısıtıp yedim. Mutfaktan çıkıp, merdivene dogru gittim. Tam odamın kapısından geçecekken kapı çaldı. Annemler gelmiştir diye düşünüp kapıyı açtım. "Neji!?"

Bölüm cok kısa oldu

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin