~

207 15 6
                                    

Halimi hatrimi sorduktan sonra yürümeye başladık. Önümüzde 2 ev vardı. Arasında dar bir boşluk ,içinden de sesler geliyordu. O boşluktan ilerlemeye başladık sonra üstü kapalı Oda gibi bir yere geldik, burası resmen eroincilerin yeriydi. 2-3 kişi daha geldi , kafaları güzeldi.

Sasukeye baktım. Zayıflamıştı, baya. Göz altı torbaları mosmordu. Güçsüz duruyordu.

"Neden getirdin beni buraya"

"Boş olur sanmıştım"

Bu çöplükten çıkıp yakınlarda ki parka gittik. Banka oturdum o da yanıma oturdu. Bir süre sessiz kaldık.

Ve bir anda söze başladı.

"Evet güzelim, eğer yanımda olsaydın, korurdum seni, sarardım kollarımla. Uyuyamadığım gecelerin acısını çıkartır gibi yatırırdım seni göğüsüme."

"S-sasuke" dememle beraber sarıldı bana bi daha hiç bırakmayacakmış gibi sarıldı. Karşılık vermedim ne olduğunu anlatmamıştı sonuçta.

"Artık anlatsan mı"

başladı söze...



"Seni kaçıran adamlar nejinin adamları benim peşimdeler, o zamanlar senle takıldığım için seni hedef belirlemişler, butun sevdiklerimi öldürüyorlar. Bi abim kalmıştı o da gitti."

"Ama Sasuke daha dün abin kakashi senseiui aradı"

"Nejinin adamlarından birisi aramıştır"

" abine noldu"

"Neji gözümün önünde öldürdü!"

....

"Sasuke herşeyi anlattın dinlen istersen , artık sana güveniyorum merak etme"

Kafasını omzuma yasladı yavaşça gözlerini kapadı.

"Sakura uzun zamandır uyuyamıyordum sonunda uykum geldi."

"Sonunda"

Üşümüştüm ama sasukeyide uyandırmak istemiyordum. Onu uyandırıp onla beraber eve gidecektim.

"Sasuke uyan" dedim fısıldayarak . Uyurken çok tatlı oluyordu. O gözlerinde ki intikam ve kin duygusu yok oluyordu. Hafifçe kafasını omzumdan kaldırdı, gözlerini ovdu ve anlıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Bizim eve gidelim annemler evde yok zaten gelmeyeceklerde bir süre"

Kafasıyla onayladıktan sonra banktan kalktık, hava 04.30 tu aydınlanmaya başlamıştı yavaş yavaş.

Eve doğru yürüyorduk. Bize doğru gelen 3 kişiye bakmamaya çalışıyordum. Bu saatlerde bu sokağın bu kadar tehlikeli olacağını bilmiyordum.

İçimden umarım normal kişilerdir dedim. Eğer sorunlularsa ne sasukenin dövüşmeye enerjisi var ne de benim.

Sasuke onlara dik dik bakıyordu, inadına. En sonunda adamlardan biri "hey sen buraya gel" dedi. İçimi korku kaplamıştı. Sasuke yanımdan ayrılmak için doğrularken kolundan tuttum "yalnız bırakma beni"

"Hızlı olacak merak etme. Sakın burdan bir yere ayrılmıyorsun" kafamla onayladım.

Onları uzaktan izliyordum duyuyordum da. " merhaba kardeşim sorun ne bakıp bakıp duruyorsun" dedi adam...

5 dakika sonra

Sasuke buraya doğru geliyordu , adamlarda arkasını dönmüştü, "kız var yoksa döverdim ben onu" dedi adam.

Sasuke yanıma geldi"boş ver ya sarhoşlar zaten bir belaya karışma" dedim. Eve gelmiştik , anahtarı çevirip kapıyı açtım.

"Nerde yatıcam ben Sakura ?"

"Benim yanımda?!"


Yorum ve oy lutfen ona gore final yapacagım

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin