~

232 16 9
                                    


Medya pekii :)

Güzel dövülmüştüm , heryerim morarmıştı, ağzımdan ve burnumdan kan geliyordu , resmen beni ölesiye dövmüşlerdi. Sasuke napmıştı ki ? Aralarından bir tanesi telefonunu çıkardı. Sasukeyi görüntülü arıyordu. Dördüncü çalışta açtı.

Sasuke " işim var ne istiyorsun" diye sordu. Adam kamerayı bana doğru tuttu . Sasuke baktı ve baktı sonra telefonu kapattı. Ne olmuştu, Sasuke bile beni kurtaramıyacaksa...

Konuşmadan 10 dakika gibi bir süre geçmişti . Mekanın kapısı sert bir şekilde açıldı . Gelen Sasukeydi. " masum bir kıza ne yapıyorsunuz" dedi. Adam "sevgilinmiş bizde dersini verelim dedik" dedi. Sasuke " o benim sevgilim değil sadece okulda peşimde takılan kızlardan , onla gram ilgilenmiyorum. Sevgili olmak falan da yalan, atmış arkadaş." Dedi. Gururum incinmişti , ben sevgiliyiz sanıyordum. Beni seviyor sanıyordum. Adam " kızı salın işimize yaramaz" dedi. Kısa olan arkama geçip, ipleri ve bantları çıkarmaya başladı. Hepsi çıktığında adam da benle geldi , beni arabaya oturtup beni kaçırdıkları caddeye bırakacaklardı. Bence dövdükten sonra bunu yapmaları bile incelikti.

Adam beni bıraktıktan sonra eve geldim hiç bir şey olmamış gibi davranmamı istemişlerdi. Zaten öyle davranacaktım. Eve geldim sıcak bir duş aldım. Vücudum acıyordu. Yaralarımı sarmaya başladım .  Morlukları da kapatıcı ile kapatınca yatağa yattım. Evde kimsenin olmaması güzeldi. Yoksa annem beni öldürürdü.

Olayın ardından 3 gün geçmişti

Bu sürede okula gitmemiştim, zaten evde annemlerde yoktu. Şimdi de yataktan kalkıp okula gidecektim. Kalktım elimi yüzümü yıkadım , giyinip evden çıktım. Otobüs durağına müzik dinleyerek yürüyordum. Geldiğimde otobüste gelmiş oldu , tam zamanlama. Otobüse bindim ve arkalarda bir yere oturdum. Otobüs okula gelmişti . İndim.

Koridorda sınıfa doğru yürüyordum. Sürgülü kapıyı açıp içeri girdim. İçeri girdiğimde gözlerim Sasukeyi aradı . Bulmuştum narutonun yanında oturuyordu. Yüzüme bile bakmadı , bende İnonun yanına oturdum. Bir açıklamayı hakettiğimi düşünüyordum , ama o bile bana çok fazlaymış. İno " sakura neden gelmedin" dedi. " hastaydım" dedim. Aklıma gelen en iyi yalan buydu.

Hoca geldi , kurenai sensei bize süpriz yazılı yapacakmış , ve ders EDEBİYAT. Hoca bize kağıtları dağıttı, yazılıyı yapmaya başlamıştım. Kolaydı ama yanımda ki ino aynı fikirde değil gibiydi. Yazılı bittiğinde kantine gittim. Kahvemi aldım ve oradaki masalardan birine oturdum. Etrafıma baktığımda sasukelerde oradaydı.

Karşıma üst sınıftan neji oturdu . Bir süre ikimizde birbirimize baktık , sasukenin bakışlarımı üzerimde hissedebiliyordum. En sonunda bana "naber" dedi. "İyi sen"dedim. O da iyi oldugunu söyledikten sonra havadan sudan konuşmaya başladık. Zil çaldığında sasukenin yanına gittim . "Sasuke-kun" dedim. Bana bakmadı bile , bana bakmadı

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin