~

476 19 15
                                    



Yataktan yeni kalkmıştım , kafam kazan gibiydi . Annemin seslenişiyle irkildim " sakura okula geç kalacaksın gel ve kahvaltını ye " dedi . Tam aşağıya inecektim ki telefonum çaldı . Sabahın 7'sinde kim arardı ki . Arayan İno idi . Açtığım da bugün parti var ve sen geliyorsun dedi . Ben kalakaldım , ne ino biliyosun benim orası için giyecek kıyafetim bile yok . Annem hepsini attığı için . İno benden alırsın dert etme dedi . Sesi çok rahattı , bende o anki hevesle " tamam geliyorum " dedim . Annemi daha da kızdırmamak için aşağıya indim .

Kahvaltı ederken aklıma birden o partide Sasuke'nin de olacağı aklıma geldi . Ahh niye hala onu seviyordum , o benle sadece oynuyordu . Aşk işte hemen vazgeçemiyorsunuz. Kahvaltımı bitirince , evden çantamı alıp çıktım , otobüs durağına yürüyordum , temari oradaydı , "Temarii" dedim . Herzman ki şaşırmış aynı zamanda umursamaz yüz ifadesiyle " sakura ?!" Dedi . Güldüm . " eee neler yapıyorsun Shikamaru işi nasıl" dedim . O ise "kızım açma demedim mi bu konuları burda " dedi . Otobüs gelmişti , konuşmaya devam ettik . Sasuke konusu açılınca kızardım . Hey temari partiye geliyor musun ?." Ah evet geliyorum ." " partinin kimin evinde yapıldığını biliyor musun ?" Diye sordum ." Nagato'nun evinde yapılacaktı diye biliyorum . Ahh sende soru yağmuruna tuttun beni " . Tutarım banane dedim arkadaşça . Okula gelmiştik. Daha girişte sasuke'nin yanına gidenleri görmem sinirimi bozmuştu , oysa pozitif olmk istiyordum bugün . Temari hemen " ıy sasukeye bak harem kurmuş kendine , kızlar da güzel olsa tek atarsın hepsine " dedi . Bu dediğinin karşısında sadece gülmekle yetindim .

Sasuke koridorda kızlarla konuşuyordu ,yüzüne bakmadan sınıfa ilerledim . Sınıfta Sasoriyi gördüm . Sasori senpai senin ne işin var burda diye sordum . O da "seni aramıştım şimdi buradasın " dedi . Ne oldu diyemeden elimi tutup koridora götürdü .

Daha  çantamı bile bırakamadan elimden kavradı ve üst kata doğru sürükledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha çantamı bile bırakamadan elimden kavradı ve üst kata doğru sürükledi . Gerçekten sevgili gibi duruyorduk . Bu hoşuma gitmişti . Hemen ardımızda biten sasukeye baktım . Sinir soluyordu , kıpkırmızı olmuştu . Gece kadar siyah gözler kırmızıya dönüşmüştü ,ürktüm . Sasori sasukenin bize bakmasını fark etti ve " böyle olmuyo sakura " dedi . Yüzüne bakakaldım , ne olmuyordu .

[Ninja kıyafetlerini görmezden gelin lütfen 🙏🏿]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Ninja kıyafetlerini görmezden gelin lütfen 🙏🏿]

Bir anda beni bu şekilde kucağına aldı . Şok oldum. Önümde direk sasukenin sinirden delirecek yüzü vardı . Anlamıyordum hem benden nefret ediyor hemde kıskanıyor du . " Sasori senpai " dedim ." Efendim " dedi . "Popoma bakıyor herkes " dediğim anda ışık hızıyla ceketini alıp popopmun üstüne örttü. Rahatlamıştım ayaklarımı saldım .

Konuyu konuşmuştuk , ve ben gram bir şey anlamamıştım . Üst sınıflar olarak kendi aralarında konuşmuşlardı. Ben niye buraya geldiğimi söyleyince de , Canımız istedi dediler . Sadece araların konan beni anlıyordu , zaten haftada 2 kere falan okula geliyordu .

Öğle teneffüsüydü , üst sınıflardan hiç görmediğim adamlar beni görmek için sınıfa girmişti . Sasuke tam arka sıramda oturuyordu . Kocaman bir tch dedi . Bende adamlara "artık gitseniz iyi olur öğlen yemeği yiyeceğim" dedim. Adamlardan 1 tanesi " birlikte yiyelim " dedi . Ben bu durumdan rahatsz olmuştum . Sasuke arkadan "kız gidin diyo amcıklar gitsenize " diye gürledi. Şaşırmıştım . Sasuke adamlar gider gitmez beni bileğimden sürükledi kazan dairesine gelmiştik " Sasuke neden burday-" dememle sözümü kesti ve beni duvara ittirdi duvara yapıştığımda 2 elini de benim çevreleyecek şekilde koydu . Ve dudakların dan şu sözcükler çıktı " üst sınıflardan görmeye gelenleri sikeyim , sasoriyide sikeyim ,itachiye sikeyim . Hepsini teker teker sikeyim . Sasori ile aranda ne var ? " diye sordu ne diyeceği mi bilemedim. "Söyle" dedi . Bende " yok Sasuke yok hiç bir şey yok anladın mı " dedim artık kesin bu kız bana aşık diyecekti kesin . Dediği şey sadece " tamam seninle işim bitti " dedi . " Neee yani haa gerçekten bunca şeyden sonra söyleyeceklerin bu muydu yani " dedim ve bana " sakura git artık her şeyi unut " dedi .

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin