~

265 16 4
                                    


Saat 8 falandı .Yarın gaaranın doğum günüydü . Yarın ailesiyle kutlar diye bugün gitmeyi planlıyordum . Pastamı aldım ve evden çıktım . Okuldaki çoğu kişiyle evlerimiz yakındı . Yürüyordum. Süpriz olması için hiç kimseye haber vermedim . Benle baloda hiç konuşmamıştı . Temariden kapı anahtarını almıştım . Kapıyı yavaşça açtım pastayı mutfağa bıraktım . Ve onun odasına doğru gittim . Kapıyı açtığım anda ...

Bir kız gördüm . Kızın ve gaaranın üstü yoktu. Sadece kız beni gördüğü anda üstünü yorganla örttü . Şok olmuştum ,bu partide gördüğüm kızla aynıydı . Hemen odadan çıktım . Gaarada arkamdan bağırmadı zaten . Ağlıyordum . Ben güçlü bir kızdım neden ağlıyordum ki . O an bedenimi kontrol edemiyordum resmen . Sasukelere gelmiştim . Umarım abisinde değildir diye içimden geçiriyordum. Kapıyı açtı . Açtığı gibi üstüne atladım . Yere düşmüştü . Girişte sarılıyorduk , ben ağlıyordum. Üstünde tişört oldugunu fark etmemiştim . Sadece omuzuna kafamı koymuştum . Bana ne oldu diye sormadı . Sadece sarıldı , bir daha hiç bırakmayacak kadar . Dediğim gibi bedenimi kontrol edemiyordum . Bir anda öptüm onu gözlerimden yaşlar süzülürken . Öptüm onu, öptüm .

 Küçük bir öpücüktü , dudaklarımı onun dudaklarına kondurup sarılmaya devam ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Küçük bir öpücüktü , dudaklarımı onun dudaklarına kondurup sarılmaya devam ettim . Küçük olmasına rağmen içinde çok anlam yüklüydü . Ben onun omzunda ağlarken uyuya kalmıştım . Beni taşıyıp yatağa bırakmıştı . Üstümü örttü. Ve odadan çıktı . O beni taşırken uyanmıştım ama belli etmedim . Kulağıma 2 sözcük fısıldadı . Sonrada uykuya bıraktım zaten kendimi.

Gözlerimi araladım , yavaş yavaş yataktan kalktım . Mutfağa doğru gidiyordum . Koltukta yatan sasukeyi gördüm . İnsan uyurken bile bu kadar kusursuz olamaz ya. Ona bakmayı kestim ve kahvaltı hazırlamaya başladım . Kahvaltıyı hazırladım . Geriye sasukeyi uyandırmak kalmıştı . Soracağı sorular beni korkutuyordu . Cesaretimi toplayarak yanına gittim . " Sasuke uyan kahvaltı hazırladım " dedim. İlk önce gözlerini açması zor olmuştu . Yemek masasına baktı " wwow " dedi . Kıkırdadım. Hemen kalktı yüzünü yıkadı ve masaya oturdu. Bana " annemler seni görse çok sever" dedi . Kızardım . Yemeği bitirdik . Bana hala soru sormamıştı . Ben masayı topluyordum o da bulaşıkları hallediyordu.

Heryeri topladık koltuğa oturdu bende yanına oturdum . Bana sakura söylemek istediğin bir şey var mı dedi . Ona olayı anlattım . Söylediği tek şey " gözüm tutmamıştı zaten " oldu . Ben susuyordum . İkimizde susuyorduk . Söze başladım " peki bana dün söylediğin şey gerçekmiydi " dedim . Yutkundu ." Evet gerçekti " dedi . Tekrar sustuk. " bende seni seviyorum Uchiha " dedim . Bunu söylediğimde mutlumuydu bilmiyorum . Duygularını anlamak çok zor sadece küçük , minnacık sırıtıyordu . Onun karşısına geçip 32 diş güldüm . Sırıtışı kahkahaya dönmüştü. Yüzümü avuçladı ve karşısından çekti . Yanında oturuyordum . " teşekkür ederim" dedim . Bana" niye " dedi . Beni o adamlardan kurtardığın için dedim . Anlıma çok ama çok narin bir öpücük kondurmuştu . Hadi dışarı çıkalım dedi . Tamam bile demeden elimden tutup arabasına götürdü . Lunaparka gelmiştik . Eğlenmiştim .

Yaz tatili bu şekilde geçmişti . Bol sasukeli.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💗

Emerald [ sasusaku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin