Geçmiş

3.2K 283 116
                                    



***

Min Yoongi

8 ay önce

"Hadi be oğlum! Sadece biraz içip eğleneceğiz. Bunda sıkıcı olan ne anlamıyorum." Namjoon'a umutsuzca yalvarmaya devam ediyordum ve o son ellinci defa da olduğu gibi bana gözlerini devirip beni reddeden cümleleri kurmaya başlamıştı.

"Bu sene sınav var ve sen gecenin yarısı eve dönebileceğim bir partide içki içip oyalanmamı istiyorsun. Bu benlik değil. Ayrıca sarhoş bir Min Yoongi'yle uğraşmak zorunda kalmak da en son isteyeceğim şey." Kollarını bağlayıp arkasına yaslanırken söylemişti bunları.

Sonunda dudaklarımı büzüp bıkkın bir ifadeyle ben de arkama yaslanmıştım. "Pekala, madem eğlenmeyi reddeden sıkıcı bir ergen olmaya karar verdin, o halde ben de kendim giderim."

"Bunu yapma. Sarhoş olacaksın ve kimse seni toparlamayacak. Üstelik." Yerinde yeniden dikleşip sağ tarafında arkadaşlarıyla oturan Seokjin'e öfkeli bir bakış atmış ve yeniden bana dönmüştü. "Kim olduğunu bilirsin sen'in o partide seninle uğraşıp uğraşmayacağını bilemezsin."

Yüzümü başta ne saçmaladığını anlamadığımı belli edercesine buruşturmuş ardından kısaca Seokjin, Jungkook ve Jimin'in oturduğu masaya bakmıştım. "Seokjin'in o partide olmasına imkan yok. O da en az senin kadar sıkıcı bir inek."

"Onu tanımıyorsun dostum. Sırf benim ve senin o partide olma ihtimali için gelir. Sırf bize bulaşmak için yani... O bir şeytan!"

"Abartmaya başladın şimdi! Sanki sen masummuşsun gibi davranma. Daha geçen hafta kafasına basketbol topu yapıştırıp onu revirlik eden kimdi?" Tek kaşımı kaldırarak sorduğum soruyla duraksamış ve bir şey demeyi reddederek arkasına yaslanmıştı. "Ben de öyle düşünmüştüm. Ve şu an partiye gidip Seokjin konusunda endişelenmek en son düşündüğüm şey güven bana."

"İyi, sen ne halt yersen ye, uyarmadı deme!" Ardından gözü yemekhane kapısından giren kişilere takıldığında ben de kısa bir süreliğine baktığı tarafa bakmış, Hoseok ve Taehyung'u gülüşürken görmüştüm. Namjoon önüne döndüğünde "Taehyung'a da çok dikkat et. Seokjin gelmese bile o sinsi yılan kesin orada olacaktır." diye son bir uyarıda bulunmuştu.

Dediklerini kıkırdamakla yetinip yemeğime dönmüş ve son bir defa Hoseok, Taehyung ikilisine doğru bakıp sol çaprazımızda kalan masaya oturduklarını görmüştüm.

***

İşte buradaydım! Okuldaki zengin veletlerden birinin lüks ve havuzlu villasında verdiği 'Yeni okul yılına merhaba!' adı altında olan ergen partisinde.

Ön kapıdan rahatça içeriye girip kalabalığa karıştığımda ortam gayet beklenilir şekilde gecenin erken saatleri olmasına rağmen sarhoş olmuş öğrencilerle ve gürültülü bir müzikle doluydu.

Bir süre kendi halimde takılmış, Namjoon kadar yakın olmasam da, arkadaşım olan birkaç kişiyle konuşmuştum. Gürültülü kalabalık sarhoş olmaya devam edip, çılgınlar gibi dans ederken kendimi kısa süreliğine de olsa rahat ve gevşemiş hissediyordum.

Normalde parti insanı sayılmazdım ama bu sene şu sınav saçmalığı olduğu için ve kendi bazı kişisel problemlerimden de kaynaklı olarak rahatlamaya ihtiyacım olduğunu düşünmüştüm. Bence haklıydım da! Şu an aşırı iyi hissediyordum ve yavaş yavaş sarhoş olmaya başladığımı da hissediyordum.

Cracked Boys - [BTS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin