Selam aşkımlar 💕
Beklettiğim için affedin 💔😣
Bu bölüm düz yazı 👉🏻👈🏻
İyi okumalar 💞***
Min Yoongi
"Hazır mısın?"
"Bence bizi kapıdan kovacak."
"Bebeğim..." Yüzüme yalandan hüzünlü bir tavır takınarak sevgilime bakmıştım. "Sevgiline güvenmiyor musun?"
O ise yalnızca neşeli bir tavırla gülümseyerek karşılık vermiş ve önünde durduğumuz müdür odasının kapısını tıklatıp "Hayır, özellikle de sevgilime güvenmiyorum." diyerek kapıyı aralamıştı.
Müdür bizi içeri girerken gördüğünde, başta umursamadan önündeki bilgisayarına dönmüş hemen ardından 'kimleri' gördüğünü anımsamış olacak ki panikle kafasını bilgisayardan kaldırıp bakışlarını bize dikmişti. "Siz ikinizin burada ne işi var?" diye şaşkınca konuşmuştu. Ona hak veriyordum çünkü buraya kendi hür irademle gelmem düne kadar imkansız gibi bir şeydi.
"Sizinle bir şey konuşmak istiyoruz Bay Kang." demişti seksi çiçek Hoseok'um.
"Şaşırtıcı. Ama oturun bakalım, ne diyeceksiniz?" diyerek bizi koltuklarına buyur etmişti ve beklemeden çökmüştük.
"Direkt konuya giriyorum müdürüm." demiş ve sevgilime güven dolu son bir bakış atarak müdüre dönmüştüm. "Bu seneki bilgi yarışmasına bizim devreyi dahil etmenizi istiyoruz."
Müdür cümlemin içinde geçen 'bilgi yarışması' kelimelerini duyar duymaz tahmin ettiğim gibi yüzünün büyük bir öfkeyle kaplanmasını sağlamış ve sert bir ifadeyle, "Asla olmaz." diyerek bizi reddetmişti.
"Bunu diyeceğinizi zaten biliyorduk, ancak yine de bizi dinlemenizi istiyoruz Bay Kang." diye lafa atılmıştı sevgilim de.
"Siz canavarları aynı bilgi yarışmasına sokarak bir daha o hatayı yapar mıyım sanıyorsunuz?" demiş ve sandalyesinde iyice dikleşip öne doğru eğilmişti. "Ben de o aptallık var mı oğlum?" diye sormuştu bana bakarak. Evet, vardı aslında ama bunu şimdi söylemek doğru olmazdı.
"Efendim, elbette yok ancak bizi dinlemelisiniz." demişti Hoseok. Israr etme konusunda müthiş taktiklerim var derken aynı cümleleri tekrarlayacağını söylememişti. "Bay Kang, okulumuzun ödül dolabında birincilik kupamızın olmadığı tek yarışma kategorisi bilgi yarışması. Sizin bunu ne kadar istediğinizi çok iyi biliyoruz. Sonuçta bilgi yarışmaları okul prestiji konusunda en önemli olan yarışmalardan biridir." Bu işi şaşkın sevgilime bırakmaya hiç niyetim olmadığı için kimsenin sözümü kesmesine izin vermeden konuşmaya başlamıştım. Bay Kang ise söylediklerimin doğru olduğunun bilincinde olduğu için sesini çıkartmamıştı.
"Yine bildiğiniz üzere bizim devremiz okulun en iyi devresi. İki sene önce de en iyisiydik, hala öyleyiz. Her ne kadar aramızda sorun çıkaran öğrenciler olsa da..." Cümlemin sonunda Hoseok'a bakmış olmam kimi kastettiğimi anlamalarını sağlamıştı.
"Tek sorunlu ben miyim? Bana niye öyle bakıyorsun?" Seksi çiçeğim olayı yanlış anlayıp anında beni terslediği için rolümden çıkmamaya çalışarak ukalaca gülmüş ve müdüre dönmüştüm. "Yine de en iyilerinin biz olduğunu biliyorsunuz efendim, öyle değil mi?" diye sormuştum. Daha çok, onaylamasını istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cracked Boys - [BTS]
Hayran KurguOkul başkanı Kim Namjoon, müdürün isteğiyle birlikte sıcak bir savaş içerisinde olan 3 sınıfın baş belası öğrencilerini bir araya getirir ve eh, kendi de bu gruba dahildir. [Taekook//Namjin//Sope//Park Jimin] [Texting + Düz Yazı]