8. Fejezet

242 12 5
                                    

"Mit fogok felvenni?!"

Miután elköszöntem Harryről (tartott egy jó ideig), felrohantam a hálókörletünkbe, és szerintem a hangoskodásommal, keltettem fel Ginnyt, habár lehet, hogy mióta elmentem így ül, ölbetett kézzel, és vár. :D
- Ijjj! - ugrott a nyakamba. - Mindent mesélj el.
- Háát... Jézusom! Elhívott a bálba. - sipítottam én is.
-

Ihj de jó Hermione!! - visított Ginny. Szó szerint. Féltem, hogy a  szobatarsaink felkelnek rá.
- De engem még nem hívott el. - hervadt le a mosoly az arcáról.
- Gin, biztosan el fog. Csak tervezi a tökéletes bálkérést. - mutatok a levegőbe, ahol el is húzom a kezem a tervezés szónál.
- Hát. Remélem. Mondta Ginny, én pedig bíztatóan rámosolyogtam, majd megöleltem. Miután jól "kiörültük" magunkat, lefeküdtünk aludni, ugyanis hajnali három van, és holnap tanítás, szóval nem ártana aludnunk.
Amíg azt vártam, hogy magával ragadjon az álom világ, addig azon gondolkodtam, hogy vajon a fiúk is meg beszélik a dolgokat úgy, mint a lányok? Nem hinném. Vagy igen? Fuh, nehéz kiigazodni rajtuk.

...

Reggel mikor felkeltem, egy vörös hajzuhatag, és egy szeplős arc volt az, amit először megláttam.
- Jézusom Ginny! A frászt hozod rám.
- legjobb barátnőm, pedig csak elneveti magát.
- Gyere Hermione!
- Hova megyünk?
- Csak készülj el. Valamiért úgy érzem a mai nap nagyon jó lesz.
-összeráncolt szemöldökkel néztem Ginyre, de végül megvontam a vállam, és elindultak fölöltözni.
Ha Ginnynek jó előérzete van, akkor biztos jó lesz a mai nap...

A nagyterem elé érve hirtelen valaki megfogta a vállam.
- Dean? Szia! - köszöntem mosolyogva.
- Öö... Szia Hermione. Najo, most fogom megkérni Ginnyt, hogy jöjjön velem a bálba. És azt hiszem kicsit frászt kaptam. Mármint. Mi van ha nemet mond, és... - nem tudta végig mondani, ugyanis közbe vágtam.
- Héé. Nem lesz semmi baj. Cak kérdezd meg. Hidd el, hogy örülni fog a lánykérésnek.
- Fuhh. Oké. Köszönöm.
- Nincs mit. - intettem neki, majd megsimitottam a vállát, biztatóan rámosolyogtam, majd beléptem a nagy terembe.
Legjobb barátnőm már az asztalnál ült, mellette Ronnal, és szembe Harryvel.
- Sziasztok! - köszöntem a többieknek.
- Szia! - Köszöntek kórusban.
Ahigy leültem Harry mellé, adott egy puszit az arcomra. (Ööö. Ezt már nem csinálta mindenki egyszerre) :D
Szendtem magamnak egy pirítóst, és már épp megvajazni készültem, amikor is meg hallottam, hogy valaki egy villát koccint a poharához. A hang nem máshonnan, mint a tanárok asztalától jött. Hirtelen azt hittem, hogy Dumblidore szeretne beszédet, vagy valamit mondani, de hamar rájöttem, hogy nem.
Dean Thomas a tanárok asztalának tetején ált, egy hatalmas csokorral a kezében.
Jézusom. Nem hiszem el, hogy ebbe Dumblidore belelement.
Pedig igen. Mert ott állt az asztal mellet, és mosolyogva nézte a történéseket. Egyedül Piton állt árgus szemmel nézve a fiút.
- Khm. - koszorulte meg a torkát, miután mindenki rá figyelt. De szó szerint MINDENKI.
- Van itt egy lány, ebben a teremben, aki nagyon, de nagyon tetszik nekem.
- Ahhj látod? Most kéri meg, hogy valaki menjen vele a bálba. Nem is tetszek neki. - nyavalygott Ginny, mire én intettem neki, hogy hallgassa tovább.
- Öhm. Ezt a lányt szeretném elhívni a bálba. És nagyon örülnék neki, ha igent mondana. És ha nem, hát akkor valószínű kénytelen leszek elhagyni a Roxfortot egy életre. - a poénon mindenki elnevette magát. Dean is elmosolyodott.
- Khm. Ginny Weasley! -  Gin a megszólításra felkapta a a fejét.
- Volna kedved velem jönni a bálba? -  A kérdés feltevés után leugrott az asztalról, melynek lendületével lelökott egy - két villát és kést, McGalagony örömére...
Ginny a kezébe temette az arcát.
A fiú elindult a barátnőm felé, még mindig a választ várva. Ahogy a fiú oda ért, Ginny felemelte a fejét, és ránézett Deanre.
- Igen!- mondta kábán... Igen!! - kiabálta, majd a fíú nyakába ugrott. Ahigy Dean átölelte Ginny hátát, rám nézet, én pedig rá  vigyorogtam, és felmutattam a hüvelyk ujjam.
A fiú rám vigyorgott.
Dean átadta Gin - nek a virágot, majd ramosolygott. A teremben hatalmas taps tört ki. Még a tanárok is mosolyogva tapsoltak. Csak Piton ült fapofával.
Ahogy a legjobb barátnőm vissza ült velem szembe, rám nézett.
- Mit fogok fel venni???!
Erre hatalmas vigyor jelent meg az arcomon.

Harry Potter & Hermione GrangerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang