Folytatás
„ Ginny már fent volt, mikor megérkezdtem."
(Szept. 15.)- Te meg hol a jó fenében voltál?
Kérdezi, kicsit idegesen.
- Mindent elmesélek, ígérem.
Villantom meg fehér fogsorom, majd bementem a fürdőszobába, felöltöztem, és fogat mostam.
Mikor elkészültem, ki nyitottam az ajtót, és oda mentem Ginnyhez, aki az ágya szélén ült, és várta a magyarázatomat.
- Na, szóval az történt, hogy én az éjszaka közepén kimentem a csillagvizsgálóba. És tényleg nem vagyok büszke rá. Aztán összefutottam Harryvel.....Itt Ginny elvigyorodott. :
- Folytasd!- Elmondta nekem, hogy nagyon régóta kedvel, majd megkérdezte, hogy nem sétálunk - e egyet. Így egész éjjel a tó körül sétáltunk, majd mikor már hajnalodott gyorsan visszajöttünk a klubbhejségbe. És képzeld megölelt, és megfogta a kezem.
Basszus. Ma mit fogok csinálni?!
- Nyugi! Nem lessz semmi baj. Vegyél egy méj levegőt majd fújd ki.
Mondta Ginny, már túlságosan is nyugodtan.
Majd miután befejezte mondandóját, rám nézett, és elvigyorodott, ettől pedig kitört belőlem a nevetőgörcs.
Elhatároztuk, hogy le megyünk reggelizni. Rám férne egy kávé......
Aztán reggeli után azt hiszem visszajövök aludni.....
Ginel leültünk a griffendél asztalához.
- És veletek mi van?
Teszem fel a kérdést, barátnőmnek.
- Velünk?
Kérdez vissza.
- Hát veled, meg Deanel.
- Jaa, nincs semmi. Igazából nem merek hozzá szólni.
- Figyelj! Én kitaláltam valamit.
Néztem rá Ginnyire, majd érdeklődést sugárzó arcát látva, folytattam mondandómat:
- Mi lenne ha beszélnék vele?
- Háát nem tudom....
Gondolkodik Ginny.
- Figyelj! Baj nem lehet belőle. Egyépként is, ő csak egy fiú! Belülről gyengébb mint hinnéd!Vigyorodom el.
- Rendben, beszélj vele, de mit mondasz neki?
- Hát szerintem csak annyit bejön neked, aztán ha még kérdez valamit, majd kitalálkok valami jó dumát.
Kacsintok rá, vöröshajú barátnőmre.
- Mikor?
Néz rám a barna szemeivel.
-Mit szólsz hozzá, ha most reggeli után mennék oda hozzá?
- Rendben.
Vigyorodik el végül, majd hirtelen csendbe marad, mire én is felnézek, és látom, hogy a nagyterem ajtaja kinyílik, és megjelenik Harry és Ron.
Úgytűnik Harry is olyan fáradt mint én. Már ha jól érzem azt, hogy én úgy nézek ki mint egy zombi.... :D
- Jó reggelt!
Mosolyog Harry, majd mi visszaköszönünk.
A szemem sarkából láttam, hogy Ginny és a bátyja összevigyorognak. Harry is biztos mindent elmondodott Ronnak, úgy mint én Ginninek.
Reggeli után, felálltam az asztaltól.
Elindultam kifelé a nagyteremből, de mielőtt elindulhattam volna megkeresni Deant, valakinek a kezét éreztem a hátamon. Hátrafordultam.
- Harry?! Jézusom de megijesztettél.
- Csak azt szerettem volna kérdezni, hogy majd valamikor nincs kedved velem sétálni a parkban?
Kérdezte.
- De, persze, hogy van.
Mosolyodok el.
- Akkor majd még beszélünk.
Mondja.
- Rendben, akkor szia!
- Szia!
Köszön vissza.
Ez egy randi lesz majd? Jézusom, elhivott egy randira?! Majd beszélek Ginnyvel.
Hová is indultam az előbb??.... Ja, megvan, beszélni Deannel. Felmentem a klubbhejségbe, és nagy szerencsémre pont ott volt. Indulni készült a barátaival, reggelizni.
- Hé, Dean! Beszélhetünk egy kicsit?
- Igen, persze! Mindjárt megyek srácok!
Kiabált oda a barátainak, akik épp a klubbhejségből távoztak.
- Na, szóval. Kérdezni szeretnék valamit.
- Csak nyugodtan.
Mondta, majd gyorsan össze szedtem a gondolataimat, és vélekedtek a mondandómba :
- Szóval, ez elég érzékeny téma... Ki tetszik neked?
- Háát... Van valaki, de... Jó, oké.... Ginny.
- Hát ezt nem hiszem el!
Sikítottam.
- Mi a baj?
Néz rám.
- Hát nem érted? Tetszel Ginnynek. Már év eleje óta.
- Mi? Komolyan? Mit csináljak?
- Mondjuk hívd el majd az őszi bálba!
Mondom vigyorogva.
- Lessz őszi bál? Honnan tudod?
- Meg vannak a forrásaim.
Mondom nevetve.
- El hívom. De ne mond el neki.
- Dehogy mondom. :)))Délután, az órák után:
- Na? Mit mondott??
Érdeklődik vörös hajú barátnőm.
- Tetszel neki, Gin!
Mondom félig sikítva, mint valami óvodás. Erre Ginny belém karol, és körbe - körbe ugrálunk.
- Most mit csináljak?
Kérdezi.
- Semmit! Ő a fíú! Majd ha akar valamit ide jön.
Ginnyből kitört a nevetés.
- Igazad van!
Mondja, két nevetés között...Egész délután Ginnyvel beszélgettünk. Rengeteg mindenről... Nem csak a fiukról.
Szóba hoztam Harry tankönyvét, ami más mint a mieink....
- Vajon kié volt?
Kérdezi Ginny.
- Múltkor megnéztem. Valami Félvér herceg- é. De fogalmam sincs ki lehetett az...
- Majd kitalajuk.
Kacsint rám Gin.
- Jézusom! Már ennyi az idő? Mennünk kéne vacsorázni.
Nézek rá az órámra.
- Menjünk! Mondja Ginny, majd felhúz a földről, belém karol, majd húz az iskola felé.....- Kedves diákok! Egy kis figyelmet kérnék!
Szólal meg Dumblidore a nagyteremben.
Én és Ginny is már a griffendél asztalánál ülünk. (Harry mellém ült! MELLÉM!!!) :))))))
- Idén Haloween - kor, egy őszi bált fogunk tartani, és arra kérném a teremben ülő fiatalembereket, hogy hívjanak el egy lányt a bálba.
A mondat végénél Deanre néztem, aki úgy nézett rám, mint valami jósra.
- Hajrá.
Tátogom neki, mire ő elvigyorodik.
- Ennyit szerettem volna! Jó étvágyat!
Fejezi be mondandóját Dumblidore, majd ismét helyet foglal.
Mindenki enni kezdett.Este Ginnyvel kibeszeltük a témát.:
- Szerinted majd elhiv?
Kérdezi izgatottan, vörös hajú barátnőm.
- Biztosan!
Kacsintok vigyorogva.Sziasztok!
Tudom, hogy soká, de itt a kövi rész.
Remélem tetszett🙂
Megpróbálom minél hamarabb hozni a következő fejezetet. 👍😉
Addig is:
Puszi:Lau😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Harry Potter & Hermione Granger
Fiksi PenggemarFura dolog lehet szerelmesnek lenni, a kiválasztottba, pláne ha ez meg is történik, és pláne ha ő a legjobb barátod. Nem szoktam naplót írni, de most ömlenek belőlem a szavak. Hermione Granger vagyok, most kezdem a hatodikot, és most ismertem meg i...