korku

4.9K 340 37
                                    





''tanrım yaklaşma bana!''

eniştesinin siyaha boyanmış elleri Jimin'in çıplak göğsündeydi. Belirli yerlerde siyah boya izleri, kızarıklar varken amcasının dokunduğu yerler adeta cehennem ateşi gibi sıcaktı.

gördüğü rüyanın içinde hapsolmuştu adeta.. korku içinde titriyordu koltukta.
Küçük ter damlaları, gözünden akan yaşlar ile birlikte boynuna yol almıştı bu hali onu fazlasıyla uyandırılmaya muhtaç hissettiriyordu.

''bırak beni!''

Taehyung yutkunarak elini yavaşça omzuna götürdü küçük bedenin, okşadı sakinleşmesi için.

''uyan.''

Jimin omzunda hissettiği soğuk el ile irkilip ağzından çıkan bağırış ile yavaşça rüyadan ayrılırken deli gibi atan kalbi, karşısında ifadesiz bir yüzü gördüğünde olabildiğince daha da artmıştı. 

''sadece küçük bir kabus''

''k-küçük değildi''

Gözünden akan yaşların yenileri gelirken hıçkırarak doğruldu yataktan, küçük bir çocuk gibi yumruk yaptığı elleri ile sildi gözyaşlarını.

''ne gördün?''

Jimin dudak büzüp başını eğdi. Titrek bir nefesin ardından Taehyung'a döndü, içindeki korku hissini yok etmek için kollarını sardı iri bedene ve başını gömdü boynuna.

''ben çok korkuyorum..''

Taehyung dediklerini dikkatlice dinlerken bir elini saçlarına götürdü, okşadı nasıl sakinleşeceğini bilmiyordu.

''ben istemedim onu.. yine dokundu bana, ben istemedim.''

Jimin uyku sersemi bir şekilde ne yaptığından bir haberken istemsiz sesi yüksek çıkıyordu.

''kim o Jimin?''

''eniştem''

''ben onun yüzünden evden atıldım!''

Jimin hızlıca geri çekilip Taehyung'a baktı gözlerindeki kırgınlık fazla belliydi .

''ben halamı çok seviyordum.. inanmadı bana yalancı yerine konuldum''

Titreyen dudaklarını birbirine bastırdı ve üzerindeki tişörtü sıyırıp, kasıklarındaki izi ortaya çıkarttı. o yalancı değildi.

''o da gördü bunları..''

''ben sürtük değilim ki..''

Taehyung daha fazla ağlamasına göz yumamayıp, onu kendisine çekip sıkıca sarmalamıştı kolları ile.

''biliyorum Jimin, biliyorum.''

Jimin gözlerini tekrardan kapatmıştı. Taehyung'un kolları arasında güvenli hissetmişti, Taehyung ise o gün kapının önünde duran cılız bedenini düşünüyordu.


Hybrid. |vminkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin